Yleinen keskustelu

Ovatkohan kaikki jo salaisella puolella juttelemassa. Vähän viiveellä tulin tänne, kun lahjakortin vasta tammikuun lopulla ja raskaudesta tiedetty vasta noin viikko. Mut mukavaa keskustelua teillä ollut täällä. Me ei ekan kohdalla otettu äitiyspakkausta, mut jotenkin nyt sit houkuttelisi jostain syystä. 😄

Ovatkohan kaikki jo salaisella puolella juttelemassa. Vähän viiveellä tulin tänne, kun lahjakortin vasta tammikuun lopulla ja raskaudesta tiedetty vasta noin viikko. Mut mukavaa keskustelua teillä ollut täällä. Me ei ekan kohdalla otettu äitiyspakkausta, mut jotenkin nyt sit houkuttelisi jostain syystä. 😄
Juu aika moni taitaa olla salaisella puolella, mutta ei se keskustelu sielläkään kovin vilkasta oo. 😅 Toki vähän enemmän kun tällä puolella on toki keskustelua kyllä.

Hyvin ehdit mukaan, niin ei stressiä.

Hyyyh, tässä raskaudessa tää pahoinvointi on näköjään päättänyt olla sit aamupahoinvointia. Mulla on heräämisen jälkeen hetken päästä pahoinvointia, jonka aikana käyn erilaisia kiukkuja läpi. Ja tänä aamuna voin pahoin ja himoitsen perunamuusia. Hitto kun kaupat on niin kaukana.

Toivottavasti ei vielä ole myöhäistä t. Toinen myöhäisherännäinen

Ensimmäistä odottava, plussauksesta jo muutama viikko (7+3). Alkuun oli maha ihan sekaisin, maha kovasti turvonnut, rinnat kipeet ja turvonneet. Nyt maha pienentynyt, eikä raskaudesta muuta tietoa kuin hieman etova olo joinakin aamuina. Oonkohan mä vielä raskaana? :D
Etköhän, useimmissa tapauksessa olisi kyllä merkkejä jos et olisi 😁 eli nyt vaan odottelua rauhassa.

Ja hei, kokeneemmat, kertokaa mulle miten pitkään tää rintojen kasvu jatkuu? Mulla on normaalisti D, ja nyt tunnu enää yhdetkään liivit sopivan, eli jatkuuko tää vielä pitkään et kannattaisko suosiolla ostaa kohta jo pari kokoo isommat liivit?

Ja hei, kokeneemmat, kertokaa mulle miten pitkään tää rintojen kasvu jatkuu? Mulla on normaalisti D, ja nyt tunnu enää yhdetkään liivit sopivan, eli jatkuuko tää vielä pitkään et kannattaisko suosiolla ostaa kohta jo pari kokoo isommat liivit?
Mä oon pahoillani, mutta tähän ei yksinkertaisesti oo olemassa vastausta. Se riippuu täysin tuurista.

Mulla kasvoi edellisessä raskaudessa rinnat B kupista jonnekin D-E kupin tienoille, sit imetyksen jälkeen oltiin AA ja nyt mun rinnat on valinneet että B on hyvä ja oon raskausviikolla 7.

Imetysrintaliivit on sellaiset koon muutosta hyvin sallivat tai sit urheilurintaliivit ei oo niin nöpönuukat koon suhteen.

Väsyttää, öklöttää, on saamaton olo, nenä vuotaa siitepölyn vuoksi ja nyt joku flunssakin meinaa iskeä päälle ja ääni on painoksissa ja nenä tukossa senkin vuoksi. Kyllä on hehkeä olo 🙈 lisäksi mulla on ihmeellinen rytmi, että herään aamuyöstä klo 4 aivan pirteänä, sitten valvon hetken ja kohta taas nukahdan, kunnes pitää nousta jo klo 6-7 aikaan. Päivisin olisi ihana nukkua päiväunet!

Väsyttää, öklöttää, on saamaton olo, nenä vuotaa siitepölyn vuoksi ja nyt joku flunssakin meinaa iskeä päälle ja ääni on painoksissa ja nenä tukossa senkin vuoksi. Kyllä on hehkeä olo 🙈 lisäksi mulla on ihmeellinen rytmi, että herään aamuyöstä klo 4 aivan pirteänä, sitten valvon hetken ja kohta taas nukahdan, kunnes pitää nousta jo klo 6-7 aikaan. Päivisin olisi ihana nukkua päiväunet!
Joo, päiväunet olisi niin parhautta.

Mulla tuli plussauksen aikaan flunssa, joka sai jälkitautina korvatulehduksen ja oon siitä asti ollut kuuro oikeasta korvasta 😵‍💫 alan vähitellen epäillä että mun kuulo palaa vasta synnytyksen jälkeen... Ei voida tutkia oikein tarkemmin kuurouden syytä raskauden vuoksi.

En oo kokeneempi, mut vinkkaan et esimerkiksi Fantasien Rebecca t-paitaliiveissä on sileä, mut vähän joustava kuppi, joka mukautuu ainakin painon vaihdellessa mukavasti. Koot alkaa D-kupista. Oon itse miettinyt et ostaisin sellaiset jos vanhat liivit alkaa ahdistaa. Myös toppaamattomat liivit tuntuu mukautuvan paremmin, mulla on sellaisia arkikäytössä.

Joo, päiväunet olisi niin parhautta.

Mulla tuli plussauksen aikaan flunssa, joka sai jälkitautina korvatulehduksen ja oon siitä asti ollut kuuro oikeasta korvasta 😵‍💫 alan vähitellen epäillä että mun kuulo palaa vasta synnytyksen jälkeen... Ei voida tutkia oikein tarkemmin kuurouden syytä raskauden vuoksi.

Yyh ei kuulosta yhtään mukavalta! 😮

No nyt se flunssa iski! Enpä olekaan aikoihin ollut kipeänä! Ehkä nyt raskaus heikensi vastustuskykyä ja muistuu muuten mieleen että just raskaana onkin ollut kaikki ikävimmät flunssat 🥴 no, jospa se tästä pian helpottaisi!

Takaisin