Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tein äitienpäivänä ovulaatiotestin ulkohuussissa! Oltiin mökillä sukuporukalla ja livahdin sinne, toki sain pissaa käsille ja mokasin sen testin :D Miten voi edes ovulaatiotesti mennä pieleen, no ihan hyvin jos ei ole dippikippoa ja koittaa tunkea sitä sinne suihkuun. Sori ällöt yksityiskohdat mutta varmaan täällä ymmärretään.Välillä näihin hoitoihin sisältyy vähän jotenkin koomisiakin aspekteja, esim ovulaatiotestin kanssa kikkailu työpaikalla, testin salakuljetus vessaan ettei kukaan huomaa ja roskien piilottelunimimerkillä en ehtinyt testata kotona...
Tänään kontrolliultra vihdoin, yksi steppi lähemmäs uutta siirtoa.![]()
Haha siis joo suoraan tikkuun pissaaminen ei oo ihan yksinkertainen juttuMä tein äitienpäivänä ovulaatiotestin ulkohuussissa! Oltiin mökillä sukuporukalla ja livahdin sinne, toki sain pissaa käsille ja mokasin sen testin :D Miten voi edes ovulaatiotesti mennä pieleen, no ihan hyvin jos ei ole dippikippoa ja koittaa tunkea sitä sinne suihkuun. Sori ällöt yksityiskohdat mutta varmaan täällä ymmärretään.
Tsemppiä ultraan! Siirtoa kohden, ja piinakerhoon :-)
Voi hitsin pimpulatMä tein äitienpäivänä ovulaatiotestin ulkohuussissa! Oltiin mökillä sukuporukalla ja livahdin sinne, toki sain pissaa käsille ja mokasin sen testin :D Miten voi edes ovulaatiotesti mennä pieleen, no ihan hyvin jos ei ole dippikippoa ja koittaa tunkea sitä sinne suihkuun. Sori ällöt yksityiskohdat mutta varmaan täällä ymmärretään.
Tsemppiä ultraan! Siirtoa kohden, ja piinakerhoon :-)
mietin omalle kohdalle niin olisin ehkä jopa saattanut tehdä toisesta kädestä kupin, pissannut siihen ja dipannut. Ois varmaan mennyt aivan päin mäntyä se 
Tän käyttäjätunnuksen on kyllä pysyttävä aina anonyyminä mutta täten myönnettäköön että JUURI NOIN MÄ TEIN!! Mutta vasta sitten kun tajusin että se suihkuun söhiminen ei toimi, ja sit se oli jo jotenkin kastunut väärin, ja ei suostunu imeytymään kunnolla :D Niin olin sitten käsi pissassa ihan turhaan :D Saippuapesun kautta äkkiä takas sukuloimaan ettei ne ehi kummastella missä viivynVoi hitsin pimpulatmietin omalle kohdalle niin olisin ehkä jopa saattanut tehdä toisesta kädestä kupin, pissannut siihen ja dipannut. Ois varmaan mennyt aivan päin mäntyä se
![]()
Viime vuonna joskus olin kavereiden (miesten!!) kämpässä jossa ei ollu vessassa roskista, nii sujautin pissatikun taskuun... tyhjensin taskut uimahallilla ja jätin ne positiiviset testit menkkarättiroskiksen pinnalle silleen että seuraava varmasti näkee ja luulee vielä raskaustestiks ja että joku on tehny vauvoja uimahallissa :D
Ultrat varmaan yksilökohtaisia. Minulle neuvottiin kp10-13, koska oli anovulatorisia kiertoja. Kannattaa kysyä rohkeasti hoitopaikasta!Heippa, onko yleensä ennen PAS:a miten niitä ultraääniä? Mille kierron päiville ne yleensä osuu? Mehän saatiin lupa ilmota kiertoon, mut nyt sit tajusin että jos tänään alkaa niin ad kp13 oon reissussa... estääköhän setoki loppuvaiheessa ihan vaan Suomessa tuolla etelämässä että kai voisin vaan tulla aiemminkin pois jos ois tarve
Mulla oli ekassa siirrossa kp 10 ja nyt oli kp11, joskin nyt tulee uusi ultra vielä kp14 kun on pidempi kierto ja pitää tsekata onks siellä kaikki ok. Eli tilanteen mukaan on menneet.Heippa, onko yleensä ennen PAS:a miten niitä ultraääniä? Mille kierron päiville ne yleensä osuu? Mehän saatiin lupa ilmota kiertoon, mut nyt sit tajusin että jos tänään alkaa niin ad kp13 oon reissussa... estääköhän setoki loppuvaiheessa ihan vaan Suomessa tuolla etelämässä että kai voisin vaan tulla aiemminkin pois jos ois tarve
@punktiopikkarit Onko sulla mitään oireita ollut? Minulle tehtiin elämäni eka PAS luonnolliseen kiertoon viime viikon keskiviikkona lugesteron-tuella. Mennään aika samoissa päivissä näitten piinapäivien kaamulla virallinen testipäivä 3.6. enkä millään meinais jaksaa oottaa sinne asti.
Itteä mietityttää kun oireita ei ole ollut oikeen mitään. Pientä jomottelua molemmilla puolin, mutta oon ajatellu johtuneen endometrioomista. Eilen illalla oli menkkamaista oloa mutta muuten ei mitään.
Saatiin myös tieto että kaksi jatkoviljelyyn jäänyttä alkiota ei jatkanut jakautumista eli jäivät siirtokelvottomiksi…ei yhtään alkiota siis enään jäljellä ja tämä yksi mahassa siirrettynä…