Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lisäys tähän että se on n. rv10+0, jos kaikki hyvin niin pitäisi pystyä jo sydänääniä kuulemaanEnsikäynti on kuukauden päästä![]()
Oliko sulle just tehty se loop-hoito? Mulle on siis tehty niitä kaksi, mutta tähän mennessä ei kukaan ole siitä maininnut, vaikka esim. omalle gynelle ja nkl-käynnilläkin olen puhunut lapsitoiveesta.Tänään olin ultrassa ja huomenna neuvolasta soitetaan. Kuulemma tarkemmin seurataan raskautta kohdunkaulan lyhennyksen takia, mutta ilmeisesti vasta 12 rv jälkeen
Millainen on loop hoito? Vaikuttaako se siihen että kohdunkaula on lyhyempi?Oliko sulle just tehty se loop-hoito? Mulle on siis tehty niitä kaksi, mutta tähän mennessä ei kukaan ole siitä maininnut, vaikka esim. omalle gynelle ja nkl-käynnilläkin olen puhunut lapsitoiveesta.
Loop-hoidossa höylätään (mikähän voisi olla parempi sana) kohdunkaulalta solukkoa ohuella sähkösilmukalla. Mulla oli just neuvola, ja selvitellään, et vaikuttaako nämä tai ei.Millainen on loop hoito? Vaikuttaako se siihen että kohdunkaula on lyhyempi?