Arrrr
Satasella mukana keskusteluissa
@Kauniskesäpäivä mulla tänään 6+5 ja aamulla alkoi oksentelu
jotenkin tää ei edes tunnu pahalta, kun tänään ultrassa nähtiin kyytiläinen ja syke 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan parasta että tuli hyviä uutisia siellä, onnea valtavasti@Kauniskesäpäivä mulla tänään 6+5 ja aamulla alkoi oksentelujotenkin tää ei edes tunnu pahalta, kun tänään ultrassa nähtiin kyytiläinen ja syke
![]()
Joo mulla alko naama kukkimaan aivan täysiä ihan aluksi! Toki e-pillereiden lopetus jo itsessään teki sen, että akne teki comebackin naamaan, selkään ja rintaan, kun pillereillä oli oikeastaan vain satunnaisia näppyjä naamassa silloin tällöin.Laskurin mukaan tänään 5+5. Onko muille ilmestynyt finnejä? Normaalisti mulla on tosi vähän mitään näppyjä mutta nyt rinnuksissa ja yläselässä on tosi paljon ihan pieniä valkopäitä. Turvotus on aivan järkyttävää. Vielä ei onneksi ole huonoa oloa tullut. Ekassa raskaudessa oksensin 1kk ennen laskettua vielä..

Siis mun piti kysyä just samaa! Mulla nyt 7+3, ja jotenkin jomottelee taas. Onko sulla mitkä viikot?Onko muilla jatkuneet jomotukset pidemmälle ? Mulla ei oo viikkoon ollut jomotuksia mutta nyt on. Ei pahoja mutta vasemmalta puolelta jomottelee niinkuin heti alkuunkin.
Mulla ei oo vasta ku 6+0 tai muutama enemmän.Siis mun piti kysyä just samaa! Mulla nyt 7+3, ja jotenkin jomottelee taas. Onko sulla mitkä viikot?
Täällä 7+6 ja tällä viikolla on taas ollut semmosia pieniä tuntemuksia. Huomattavasti pienempiä mitä silloin pari viikkoa sit mut kun tossa jo oli niin ettei ollut ollenkaan mitään vihlomisia.Onko muilla jatkuneet jomotukset pidemmälle ? Mulla ei oo viikkoon ollut jomotuksia mutta nyt on. Ei pahoja mutta vasemmalta puolelta jomottelee niinkuin heti alkuunkin.
Täällä toinen jonka kroppa ilmoittaa hyvin pontevasti ja alusta lähtien että magnesiumia on otettava, ja tasaisesti. Heti alkaa hakemaan kramppeja pohkeisiin ja jopa selän lihaksiin. Menee kans useampi nappi päivässä, kun kroppa vaatii.Joko olen taikauskoinen tai tää toimii...
Koska heti raskauden alusta ollut elohiiriä ja lihasnykimisiä, niin oon popsinut magnesiumia aamuin ja illoin. Olo on ollut pahoinvoinnin puolesta ihan ok. Vähän etoo, muttei liikaa. Paitsi keskiviikkona, kun unohdin ottaa aamu magnesiumin.... Koko päivä meni sohvalla makoillessa, ku kuvotus oli ihan liikaa ja odotin kokoajan, et kohta tulisi ylös. Nope...
Nyt taas eilen ja tänään muistin ottaa magnesiumin aamusta. Eilen olo oli taas "vain vähän etoo" olo, kunnes myöhään illalla alkoi taas huono olo. Tänäänkin enemmän sellainen vähän etoo, mutta ei vedä sohvalle.
I believe in magic now!