Tässä raskaudessa outoa on...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Unelma27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten paljon rauhallisempi ja luottavaisempi olo on tällä kertaa verrattuna kaikkiin edellisiin raskauksiin ❤️
Jotenkin sama! Ihmeen rauhallinen olo on. Ihan ekassa raskaudessa olin kyllä kans tosi luottavainen, se meni kuitenkin kesken ja niin siitä seuraavakin, nämä vähän rikkoivat sitä luottoa kyllä. Mutta varmaan vaikuttaa kun nyt on yksi onnistunutkin raskaus takana, on jotenkin helpompi taas luottaa 😊

... kun kaikki on tuttua aiemmista raskauksista, mutta kuitenkin tässä välissä on mennyt niin monta vuotta 😳

Oireettomuus (toistaiseksi), joka vähän kyllä pistää myös epäilyttämään. Sekä se, miten ei oikein edes muista olevansa raskaana - esikoisen raskaudessa se oli kyllä mielessä 24/7 mitä vaikka syömisiin tuli 😅

... että en tiedä minä vuonna vauva syntyy 🤭
Tämä. Oon nyt saanut terveydenhuollosta kolme arvausta lasketusta ajasta, yksi ois 2026 ja kaksi 2027 puolella. Mut tokihan se syntymäaika vaihtelee paljon, toivon itse kyllä tammikuuta, luulen et se ois lapselle parempi pidemmän päälle.

On toki myös vaikeaa uskoa olevansa raskaana, varmaan siksi kun tää on vielä niin alussa.

Oireettomuus (toistaiseksi), joka vähän kyllä pistää myös epäilyttämään. Sekä se, miten ei oikein edes muista olevansa raskaana - esikoisen raskaudessa se oli kyllä mielessä 24/7 mitä vaikka syömisiin tuli 😅
Mulla ihan samat mietteet! Vaikka vasta muutaman päivän olen tiennyt raskaudesta, mutta ei sitä tavallaan mieti. Yhtäkkiä saattaa tupsahtaa mieleen, että ”ainiiin!!!” Niin hassua sanoa näin😁❤️

Takaisin