Suskikitten
Puuhakas puhuja
Sympatiaa kaikille kuumeilijoille... Omasta mielestä epätietoisuus on se kaikkein pahin asia tässä operaatiossa. Ja sit kun kuukautiset vielä temppuilee niin se tuntuu oikein universumin vittuilulta.
Itse just maksoin kalliit (mun mittapuulla) liput alkoholi tapahtumaan, joista ei sitten pääse eroon tai saa annettua edes kaverille jos tulisi plussa. Nyt kun mennyt yli 1,5 vuotta odotusta niin ajattelin luottaa siihen että ei se plussa nyt vain pysty tulee seuraavan 1,5 kk aikana. Varsinkin kun edellinen kierto oli varmaan ovuloimaton kun kesti vain 21 päivää. Olisin vähän vittuuntunut jos istun alkoholiin keskittyvässä kolmen päivän tapahtumassa syntymäpäivänäni ilman että pääsen kokeilemaan erikoisempia juomia. Pitempään en kehdannut odottaakaan lippujen oston kanssa kun tää oli sovittu jo tuttujen kaa yli kuukausi sitten.
Oon myös aiemmin jo yrittänyt jinxata raskautta ja viime vuonna ei ainakaan toiminut niin luotetaan nyt uudestaan tähän että ei tuu toimimaan.
Itse just maksoin kalliit (mun mittapuulla) liput alkoholi tapahtumaan, joista ei sitten pääse eroon tai saa annettua edes kaverille jos tulisi plussa. Nyt kun mennyt yli 1,5 vuotta odotusta niin ajattelin luottaa siihen että ei se plussa nyt vain pysty tulee seuraavan 1,5 kk aikana. Varsinkin kun edellinen kierto oli varmaan ovuloimaton kun kesti vain 21 päivää. Olisin vähän vittuuntunut jos istun alkoholiin keskittyvässä kolmen päivän tapahtumassa syntymäpäivänäni ilman että pääsen kokeilemaan erikoisempia juomia. Pitempään en kehdannut odottaakaan lippujen oston kanssa kun tää oli sovittu jo tuttujen kaa yli kuukausi sitten.
Oon myös aiemmin jo yrittänyt jinxata raskautta ja viime vuonna ei ainakaan toiminut niin luotetaan nyt uudestaan tähän että ei tuu toimimaan.

No se vahvisti vain mun oloa, että en ole raskaana. Ja siis sillon helmikuussa, kun plussasin niin mulla oli ennen menkkoja menkkamaiset vatsakivut ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja niitä ei normisti mulla ole, mut oli todella menkkamaiset. Sellasiakaan ei ole ollut nyt tässä kierrossa. Niin eiköhän mulle tässä vielä äitienpäiväksi ala menkat. Muutenki aina äitienpäivä- ja synttäriviikot masentaa, kun haluis, etoma mies jotenki muistas spessusti ja sitä ei ole yleensä tapahtunut. Niin sit masistelen jo etukäteen. Päätin, etten edes muistuta sitä äitienpäivästä ja katon, että muistaako itse. Onneks noi kaks isointa lasta on jo koulussa niin he osaavat muistaa koulussa tekemillä lahjoillaan/korteillaan ja nehän ne parhaita on