Plussa vai ei?

Ei muutosta eiliseen, nyt tuo viivanpaikka vaan tuli testiajan lopussa jo. Pitää varmaan hakea ihan apteekin oma, kun järki näiden muka viivojen kanssa menee 🥹🤣
Suosittelen myös vaihtamaan testiä, kun näiden kanssa saa aina arpoa onko oikea plussa vai pirullinen viivanpaikka! 🙄😅

Mielipiteitä, onko tää positiivinen? 😍 Ja kun testi kuivahti vähän, niin viiva haaleni, mistähän tuo vois johtuu? 🙈 Noin. Dpo12 nyt.
Screenshot_20260423_193907.jpg

Muokattu viimeksi:
Mielipiteitä, onko tää positiivinen? 😍 Ja kun testi kuivahti vähän, niin viiva haaleni, mistähän tuo vois johtuu? 🙈 Noin. Dpo12 nyt.View attachment 155431
Jäikö siihen kuivana siis ollenkaan viivaa näkyviin?
Mietin kanssa, että onko tossa tosiaan vaan valkoinen viiva minkä vieressä värikertymää, varsinkin jos kuivuttuaan viiva katosi. 🤔 Positiivisessa testissä niin ei kyl pitäis käydä.

Jäikö siihen kuivana siis ollenkaan viivaa näkyviin?
Mietin kanssa, että onko tossa tosiaan vaan valkoinen viiva minkä vieressä värikertymää, varsinkin jos kuivuttuaan viiva katosi. 🤔 Positiivisessa testissä niin ei kyl pitäis käydä.
Ei hävinnyt kokonaan mut haaleni jonkun verran 🤔

Mielipiteitä, onko tää positiivinen? 😍 Ja kun testi kuivahti vähän, niin viiva haaleni, mistähän tuo vois johtuu? 🙈 Noin. Dpo12 nyt.View attachment 155431

Musta toi näyttää lupaavalta! Mulle ei oo koskaan tullut tuonkaltaista syyttäsuotta tohon testiin. Toivottavasti vahvistuu eikä haalene ❤️❤️ Yleensä kuivuessaan ei haalene. Hämärässä voi helpommin tulla jotakin näkyviin mikä ei ole oikeasti plussa.

A P U A
Kai joku muuki näkee ton???
En tiedä miks kamera on näin paska et sumeita kuvia mut kai niistä selvää saa😧 on kyllä aikanen dpoki et vielä ei mtn leffaviivoja oo odotettavissakaa mut🫣🫣🫣
View attachment 155484
View attachment 155483
Jotain näkyy ja toivottavasti on plussan alku! 🥳 Näissä testeissä toki aina riskinä törkeät viivapaikat ja ite oon saanu totakin tummempia enkä ollut raskaana. 😮‍💨 Mutta pidän peukkuja, että viiva vahvistuu! 🙏🥳

Jotain näkyy ja toivottavasti on plussan alku! 🥳 Näissä testeissä toki aina riskinä törkeät viivapaikat ja ite oon saanu totakin tummempia enkä ollut raskaana. 😮‍💨 Mutta pidän peukkuja, että viiva vahvistuu! 🙏🥳
Joo varauksella suhtaudun kyllä noiden yleisten viivanpaikkojen takia ja mtn odotuksia ei tästä kierrosta oo mut jos tää kierto kuitenki yllättäis positiivisesti🫣🫣🫣

Okei girls, vaatii vähän mielikuvitusta, mutta melkein tekisi mieli sanoa, että jokin siellä kajastaa. 🧐 Vaiko eikö?

Liitteet

• 1000148836.jpg
    1000148836.jpg
    93.1 KB · Katsottu: 96
Okei girls, vaatii vähän mielikuvitusta, mutta melkein tekisi mieli sanoa, että jokin siellä kajastaa. 🧐 Vaiko eikö?
Ehkä viivanpaikkoja mun silmään 🧐 Mikä testi tämä on? Melko aikaista sanoa, mutta toivotaan kovasti että lähtisi vahvistumaan 🤞🩷

Takaisin