Kuinka pitkällä raskautesi on?

Laskurin mukaan 3+4 vasta 🫢 (Tänään menee digitaalinen testi ostoon)

5+3 sanoo Preglife, kun sinne on laittanut siirron mukaan lasketun lasketun ajan. Flo näyttää 6+0, mutta sinne en saanutkaan laskettua aikaa laitettua, joten se laskee kierron mukaan mikä ei pidä paikkaansa 🤷🏻‍♀️

Mulla taitaa heittää vähän kanssa noi päivät. Minkä mukaan ne pitäisi edes laskea että milloin vaihtuu raskausviikko? Siirtopäivän vai siitä seuraavan?

Hoksasin just että puhelimen oma terveysäppi sanoo 4+6 ja Flo 5+0, vaikka samalle päivämäärälle on merkittynä viimeisimmät menkat ja tikutettu ovis. No jaa 🤷🏻‍♀️

Mulla taitaa heittää vähän kanssa noi päivät. Minkä mukaan ne pitäisi edes laskea että milloin vaihtuu raskausviikko? Siirtopäivän vai siitä seuraavan?
Mä oon mennyt sen mukaan minkä saan lasketuks ajaks IVF due date calculatoreista kun sinne syöttää siirtopäivän ja minkäikänen alkio siirrettiin. Sit sovelluksiin oon vaan laittanut sen lasketun ajan, jos voi. Mulla kyllä heitti päivällä vähän laskimesta riippuen. Varmaan varhaisultrassa vahvistetaan päivämäärä?

@Snowwie joo määkin päädyin tänään jonnekin jenkkisivuille laskeskelemaan😅 Mutta yks päivä sinne tänne ei vielä ärsytä äpeissä.

Takaisin