Plussa vai ei?

Joo ei siis mitään, oon vaan niin vainoharhainen kaiken suhteen että oli pakko mennä heti lukemaan. 😅 Oon muutenkin ei raskausasioissakin saanut "pääteltyä" kaikenlaisia eri tauteja mitä mulla mukamas on ollut kun epäillyt miksi tuntuu niin oudolta. Ja loppuen lopuksi ollut joku normi vatsatauti tai flunssa vaan.... 😂
Itse muuten syyllistyn tuohon että googlettelen oireita ja sit olen ihan varma että mulla on joku vakava juttu. 🙈 Vaikka on hyvä tietää ja ottaa asioista selvää niin toisinaan tämä loputon informaation määrä voi vaan hämmentää ja stressata entisestään.

Vainoharhailkaa kanssani :Sleuth Or Spy:

Pregcheck dpo9/10, eka märkänä testiajalla ja toinen kuivuneena.

Liitteet

• Screenshot_2026-03-27-07-24-27-63_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2026-03-27-07-24-27-63_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    30.4 KB · Katsottu: 135
Liittyen siihen, miksi jotkut ovat saaneet virheellisiä positiivisia raskaustestejä. Selailin raskauskeijun raskaustestejä ja clearbluen ultra early advanced -testin sivuilla kuvauksessa lukee että sisältää jotain teknologiaa ettei tule virheellisiä positiivisia silloinkaan kun fsh -hormonit on koholla. Tästä sitten googlettelin ja ilmeisesti tosiaan korkea fsh-hormonitaso voi antaa valheellisia positiivisia raskaustestin tuloksia. En itse tätä siis tiennyt ja mietin että voisikohan tässä olla selitys?
En tiennytkään tällästä!
Toki itellä kans tehtiin reilu vuos sitten kystan takia ultra ja mun todettiin vielä olevan hyvin hedelmällinen ja tulinkin raskaaksi heti siitä kierrosta 😊 Ja yllättävän nopeasti 35 vuotiaana, kun olikohan toinen vai kolmas yrityskierto, kun sain positiivisen, vaikka aattelin, että oon jo liian vanha! 🤣
Mutta en siis tiedä voiko silti olla jo korkeampi tuo fsh taso, kun on ikä jo lähempänä 40 vuotta vai olisinko sitten edes voinut raskautua enää. 🤔

Vainoharhailkaa kanssani :Sleuth Or Spy:

Pregcheck dpo9/10, eka märkänä testiajalla ja toinen kuivuneena.
Mum mielestä tuo testiviiva näyttää kuin olisi väärässä kohdassa ja sen vieressä hohtaisi vain viivanpaikka valkoisena eli olisi joku värikertymä. 🤔 Voin olla toki hyvinkin väärässä ja huomenna on jo vahvempi/selkeä positiivinen 🤞😊
Itse sain pregcheckillä jo dpo 10 sellaisen haamun, että tiesi sen olevan positiivinen, joten hyvin voi sinullakin pian näyttää plussan 🥳

Mum mielestä tuo testiviiva näyttää kuin olisi väärässä kohdassa ja sen vieressä hohtaisi vain viivanpaikka valkoisena eli olisi joku värikertymä. 🤔 Voin olla toki hyvinkin väärässä ja huomenna on jo vahvempi/selkeä positiivinen 🤞😊
Itse sain pregcheckillä jo dpo 10 sellaisen haamun, että tiesi sen olevan positiivinen, joten hyvin voi sinullakin pian näyttää plussan 🥳
Aikahan sen näyttää, kärsivällisyys on miinuksella kun koskaan ei ole tullut yhtään mitään näihin. Livenä ainakin oli kontrolliviiva ihan kohdillaan! Nyt sit joku kääntää kelloja tikittään tuplavauhtia kiitoooos :D

Aikahan sen näyttää, kärsivällisyys on miinuksella kun koskaan ei ole tullut yhtään mitään näihin. Livenä ainakin oli kontrolliviiva ihan kohdillaan! Nyt sit joku kääntää kelloja tikittään tuplavauhtia kiitoooos :D
Uskon, että on aika malttamaton olo siellä, koska ei oo koskaan itelläkään testihommissa ollut 🫣😅
Toivottavasti nopeesti saat selkeen vastauksen onko plussa 🙏🥳

IMG_2345.jpeg

Tiedän että nämä testit eivät välttämättä ole sieltä luotettavimmasta päästä ja ymmärrän että voi olla virheellinen mutta vainoharhailen silti. 😍 Eilen dpo9 oli testi vitivalkoinen ja tänään dpo10 sieltä kurkkaa haamujen haamu minkä näkee livenä ehkä paremmin ja kuvaan oli vaikea saada.

Eilen oli oireina kuukautismaisia kramppeja mitkä ei itsellä ole normaaleja vielä kp24 kun normaalisti kierto kestää sen 28-32 päivää.

Näkeekö joku muu jotain kyseisessä kuvassa? 😂

View attachment 154553

Tiedän että nämä testit eivät välttämättä ole sieltä luotettavimmasta päästä ja ymmärrän että voi olla virheellinen mutta vainoharhailen silti. 😍 Eilen dpo9 oli testi vitivalkoinen ja tänään dpo10 sieltä kurkkaa haamujen haamu minkä näkee livenä ehkä paremmin ja kuvaan oli vaikea saada.

Eilen oli oireina kuukautismaisia kramppeja mitkä ei itsellä ole normaaleja vielä kp24 kun normaalisti kierto kestää sen 28-32 päivää.

Näen hyvin kapean harmaan raavun. Testasitko eilen samalla testillä ja silloin ei ollut mitään? 🤞🏻

Näen hyvin kapean harmaan raavun. Testasitko eilen samalla testillä ja silloin ei ollut mitään? 🤞🏻
Eilen käytössä sama testi ja se tosiaan vitivalkoinen. 😁 Ja tiedän että näillä testeillä ihmiset ovat saaneet virheellisiä haamulaisia mutta muita ei satu juuri nyt kaapissa olevan niin näillä mennään pari päivää. Katsotaan tuleeko kehitystä lähipäivinä. 🤞

View attachment 154553

Näkyy ja toivottavasti on oikea haamulainen! 😍🥳

View attachment 154553

Minulla oli tällainen haamulainen juuri näissä testeissä ja se joko oli kiinnittymisyritys tai sitten virheellinen testi. Toivotaan että tämä olisi oikea plussa ♥️

Minulla oli tällainen haamulainen juuri näissä testeissä ja se joko oli kiinnittymisyritys tai sitten virheellinen testi. Toivotaan että tämä olisi oikea plussa ♥️
Juu, näin olin ymmärtänyt joten pitää varmaan käydä kaupassa hakemassa huomiselle aamulle jotain toista merkkiä kaveriksi. 🧐 On hyvä itselle tiedostaa, että nämä testit on antaneet monelle virheellisiä haamuja niin ei pety niin pahasti. Harmi vain, etten lukenut näistä testeistä ennen kuin ne ostin. Pidän tätä testitulosta siis enemmän epäselvänä kuin positiivisena mutta ainakin jännitys pysyy yllä vielä. 😄

Kattokaas nyt muutkin toisilla silmillä, näkyykö tässä mitään? 🧐😅 Hailura haamu vai viivanpaikka? Vai onko mulla vaan liian vahvat viivarillit nenällä 🥲 Nää testit on markkinoiden varmaan huonoimpia mut tähän mennessä tehnyt muutamat on olleet aivan vitivalkeita ilman viivanpaikkojakaan. Nyt tehty muutaman tunnin pidätyksellä illalla, on vihlonu tänään sen verran vattaa että ihan mielenkiinnosta testasin toistamiseen. Dpo 11 siis menossa.

Liitteet

• IMG_0517.jpeg
    IMG_0517.jpeg
    598.8 KB · Katsottu: 40
Takaisin