Hei. Halusin aloittaa uuden ketjun tästä mun tilanteesta. Mulla on nyt 8kk ikäinen vauva ja oon hänen syntymästään asti haaveillut uudesta raiskaudesta. Menkat mulla alkoivatkin heti synnytyksen jälkeen. Tammikuussa mulla oli kierto, kun menkat olivat noin viikon myöhässä ja aloin silloin enemmän miettimään mahdollista raskautta ja tein testinkin (negatiivinen). Siinä sitten olin kauhean ristiriitaisten tunteiden kanssa. Meillä miehen kanssa ei ole varsinaisesti yritystä, mutta ei varsinaista ehkäisyäkään käytössä.
Nyt en luota enää omaan kiertoon tuon tammikuun jälkeen ollenkaan ja olen ihan pihalla. Mulla oli viimeksi menkat 16-20.2. ja nyt siis kpl 36 menossa. Tein aamulla taas testin, koska mulla on nyt myös etovaa oloa ja vatsakipuja. Ja se oli siis negatiivinen. Miten tästä nyt kannattaisi edetä? En siis tiedä, että miten paljon kuukautiset olivat siis myöhässä, kun viimeksi menkat silloin tammikuussa alkoivat kp36.
Nyt en luota enää omaan kiertoon tuon tammikuun jälkeen ollenkaan ja olen ihan pihalla. Mulla oli viimeksi menkat 16-20.2. ja nyt siis kpl 36 menossa. Tein aamulla taas testin, koska mulla on nyt myös etovaa oloa ja vatsakipuja. Ja se oli siis negatiivinen. Miten tästä nyt kannattaisi edetä? En siis tiedä, että miten paljon kuukautiset olivat siis myöhässä, kun viimeksi menkat silloin tammikuussa alkoivat kp36.