@Tiitikkä 

Tuo kommentti, jota siteeraat, on vastaus toisen kirjoittajan kommenttiin, jossa luki mm. että "Kaikilla on oikeus kieltäytyä ja sit sekin on tosi ymmärrettävää että turhauttaa jos toinen ei suostu yhteistyöhön." Eli kun välittömästi edellä kirjoitin, että mulla on hyivin samoja keloja yhdynnöistä [kuin kirjoittajalla, jolle vastaan], ja että miehen kanssa löytynyt hyvä puheyhteys ja ollaan samalla kaistalla homman kanssa, niin siinä jotenkin kääntäen annan ymmärtää, että terveenä olevan miehen painostaminen olisi joissain tilanteissa ok, mutta sairaan ei? Alla koko kirjoittamani kappale. (Korjasin kommentti --> kappale selkeyden vuoksi)
"Hyvin samoja keloja yhdynnöistä myös mulla. Meillä on miehen kans nyt hyvä puheyhteys löytynyt ja ollaan samalla kaistalla tän homman kanssa. Lääkityksestä johtuen miehellä nyt tosi huono kondis, joten en viitsinyt sit alkaa painostaa kun kyse ei ole siitä ettei haluais vaan siitä, että joka paikkaan sattuu, olo on heikko ja henki ei kulje. Ratsastaminen ei oo munkaan lempiasento, joten en nyt sitäkään ehdottanut."
Jos tosiaan lukee yhden yksittäisen virkkeen keskeltä viestiä ja sen perusteella selittelee itselleen jälkikäteen, että tässä nyt normalisoidaan painostamista ja perustelee omia hatusta heitettyjä syyllistämisiään, niin huh huh. Kaikenlaiseen oon verkkokeskusteluissa vuosikymmenien aikana törmännyt, mutta tää oli kyllä ihan omaa luokkaansa. Et selvästi ymmärrä, miten vakavasta asiasta on kysymys, kun epäsuorasti syytät, että tässä ketjussa jotenkin normalisoitaisiin rikollista käytöstä. Ei voi kuin nauraa.
Nyt lopetan ihan oikeati tästä asiata vääntämisen, koska tästä ei tuu mitään muuta kuin pulushakkia.
Kiitos kaikille, jotka on reagoineet noihin mun tätä aihetta käsitteleviin viesteihin. Teitä oli paljon, jotka ei juuri kirjoittele täällä vaan enemmänkin lueskelee. Kiitos myös kaikille, jotka on kommentoineet ja osoittaneet tässä vaikeassa hetkessä tukeaan mulle niin. <3
Mä mietin nyt tarkasti, uskallanko enää omista tunteistani ja kokemuksistani tässä ketjussa kirjoittaa. Tää on ollut viime perjantaihin asti mulle tärkeä yhteisö, josta oon saanut henkistä tukea ja jossa kuvittelin olevan sallittua tuulettaa tunteita ja jakaa niitä vaikeimpiakin ajatuksia, mitä raskaaksi tulemiseen liittyy. Voin käsi sydämellä sanoa, etten ole kirjoittanut mitään, missä edes sivulauseessa normalisoisin painostamista. En ole kannustanut muitakaan sellaiseen, en ole normalisoinut manipulointia tai pakottamista. En myöskään teon tasolla tee edellä mainittuja asioita.
Kivaa alkavaa viikkoa kaikille – myös
@Tiitikkä sulle : ) – onneksi kevät on pian täällä! <3