Raskaudesta kertominen

Miehelle heti ekana ja sit seuraavana päivänä 7 ystävälle, jotka tiesi meidän yritysmatkasta ja hoidoista. Sit piti kertoo kynsiteknikolle ja hierojalle 😆

Vappuviikolla 13 vko joten joku vappupalloon liittyvä uutinen ois hauska 🥰

Miten toi allekirjoitus laitetaan, tää on mun eka viesti tänne ikinä 😊

Yritystä 06/23 asti, hoidoissa koko vuosi 2025 ja nyt eka IVF tuoresiirto nappasi kiinni 💛 5 alkiota pakkasessa
Ainiin ja koirankasvattajalle piti kertoa ja perua paikka pentujonosta 💔🐾 Olin jo viime loppukesästä ottamassa pentua kun selvis et 3. IUI ei toiminut ja IVF-jono on pitkä. Enkä todellakaan uskonut että ekasta siirrosta tulisin raskaaksi. Nyt oltas saatu just tähän maaliskuun loppuun pentu, mutta meni prioriteetit kuitenkin uusiksi 💛

Ainiin ja koirankasvattajalle piti kertoa ja perua paikka pentujonosta 💔🐾 Olin jo viime loppukesästä ottamassa pentua kun selvis et 3. IUI ei toiminut ja IVF-jono on pitkä. Enkä todellakaan uskonut että ekasta siirrosta tulisin raskaaksi. Nyt oltas saatu just tähän maaliskuun loppuun pentu, mutta meni prioriteetit kuitenkin uusiksi 💛
Voin samaistua tähän, oon höpöttäny jatkuvasti miehelle kuinka haluan koiran tai vauvan (mulla on kissa ennestään). Nyt ku plussasin se sano et voin rauhottua 🤣 ei tässä mitään voi rauhottua, kun pitää suunnitella kaikkea 🙈❤️

Toivottavasti teillä onnistuu myöhemmin uuden koirakaverin hankinta ❤️

Voin samaistua tähän, oon höpöttäny jatkuvasti miehelle kuinka haluan koiran tai vauvan (mulla on kissa ennestään). Nyt ku plussasin se sano et voin rauhottua 🤣 ei tässä mitään voi rauhottua, kun pitää suunnitella kaikkea 🙈❤️

Toivottavasti teillä onnistuu myöhemmin uuden koirakaverin hankinta ❤️
Jotain se pitää aina kuumeilla 🥰 Meillä on yksi 5-vuotias koira ja oisin kyllä halunnut sille kaverin, mut nyt veikkaan et se kuolis stressiin jos eka tulis pentu ja sit vauva 😅 Mies ollut koko ajan ei-niin-innoissaan pennusta, mulla aika kullannut muistot pentuajasta. Kuvittelin eka et kyllä pystyn raskaana kouluttamaan pennun mut sit muistin et no joo tuleehan siitä sit myös ärsyttävä teini just kun vauva syntyy 😆

Takaisin