Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henskuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä oireina toistaiseksi hennot menkkakivut ja jatkuva palelu. Yks päivä tuli hetkellinen kuvotus/heikotus. Aiemmissa raskauksissa on alussa ollut kestokrapulaa viikoille 10-11, että sitä odotellessa 😆 mut oon ollut siitä onnekas, että ei varsinaista pahoinvointia oo ainakaan aiemmin ollut. Ja kuvotuskin pysynyt aisoissa säännöllisillä ruokailuilla. Edellisessä raskaudessa oli myös aivan järkyttävät liitoskivut jo tosi aikaisesta vaiheesta ja niitä suoraan sanottuna pelkään eniten.
Toi kestokrapula kyllä kuvaa hyvin alku raskautta 🤣

Täällä kanssa hyvin lievää etovaa oloa toisinaan ja pientä vösyä, mutta ei mitenkään suuresti että osaisin sanoa että johtuu juurikin raskaudesta. Ainoa mikä on selkeä, niin tissit on kyllö helkkarin arat😂

Ehkä voisinkin todeta päikkäritarpeen olevan oire, sen verran haukotuttaa tänäänkin kuten muutamana edellisenäkin päivänä.

Mulla kans oura tunnistaa hyvin nopeesti raskauden 🤣 syke nousee, hengitystiheys nousee, hrv alhainen jne. Itseasiassa luin viime vuoden puolella tutkimuksesta jonka mukaan oura pystyy näyttää raskauden toteutuneen 5,5vrk päästä ovulaatiosta. Nää kaksi raskautta ainakin mulla on mennyt noin ja tiesin tosi aikaisin et raskaana ollaan 😁
Joo just näin! Olipas jännittävää seurata ennen plussaa niitä lukuja, ja toki on vieläkin minne ne tästä kehittyy. 🤓 Mulla ei ollu Ouraa viime raskaudessa niin tämä on ihan uutta mulle ☺️

Mielialat ihan sekasin jotenkin ja naama kukkii tai semmosia tosi kipeitä paiseita. Väsymystä, mutta unta ei silti saa esim päikkäreitä. Öisin tulee heräiltyä

Viikonloppuna plussan jälkeen olin jo luulottelevinani vaikka mitä oireita. 😄 Lievä etomista, ajoittaista lievää päänsärkyä, ruokahaluttomuutta, jatkuvasti joko palelua tai kuuma… Mutta taisikin olla vaan plaseboa. Tai sitten töissä ei vaan ehdi kiinnittää huomiota joka ikiseen mikroskooppiseen tuntemukseen.

Voi kai tuo olo vaihdella päivittäinkin, koska nyt alkuviikon oon ollut pikemminkin elämäni kunnossa ja ihan supernainen. 💪🏼 Onko kenelläkään muulla erityisen hyvä olo?

Oikeita oireita on arat rinnat ja ajoittaiset alavatsan nipistelyt.

Hei muuten, voiko olla että vaan toinen tissi on kipeä? 🤔😅😂 Mulla on nyt tämmöinen tuntemus. Ööh?
Ei kai se mahdotonta ole? Kyllä kuukautisia ennenkin on ainakin itselläni ollut puolieroja, että jompi kumpi puoli on kipeämpi. Ja sitten se vielä vaihtelee, yhtenä päivänä oikea on kipeämpi ja seuraavana vasen. 😅

Joo mua säikäytti ihan sikana ku olin kaks päivää todella oireinen ja olin kuoleman väsynyt, ja nyt yhtäkkiä tän viikon oon ollu täysin energinen. Herään aamu viideltä pirteenä.. mul oli eilen töitä 7-21 ja tänään 11-21 ja ei tunnu missään. Ihan ihmeellistä. Rinnat on kyl arat.. mut siinä oikeestaan kaikki

Joo mua säikäytti ihan sikana ku olin kaks päivää todella oireinen ja olin kuoleman väsynyt, ja nyt yhtäkkiä tän viikon oon ollu täysin energinen. Herään aamu viideltä pirteenä.. mul oli eilen töitä 7-21 ja tänään 11-21 ja ei tunnu missään. Ihan ihmeellistä. Rinnat on kyl arat.. mut siinä oikeestaan kaikki

APUA mitä työaikoja! :Face Without Mouth:

Joo just näin! Olipas jännittävää seurata ennen plussaa niitä lukuja, ja toki on vieläkin minne ne tästä kehittyy. 🤓 Mulla ei ollu Ouraa viime raskaudessa niin tämä on ihan uutta mulle ☺️
Mulla on ollut tää kahdessa onnistuneessa raskaudessa, 3kkm ja nyt tässä raskaudessa ni tietää jo mitä lukemilta odottaa 🤭😅

Viikonloppuna plussan jälkeen olin jo luulottelevinani vaikka mitä oireita. 😄 Lievä etomista, ajoittaista lievää päänsärkyä, ruokahaluttomuutta, jatkuvasti joko palelua tai kuuma… Mutta taisikin olla vaan plaseboa. Tai sitten töissä ei vaan ehdi kiinnittää huomiota joka ikiseen mikroskooppiseen tuntemukseen.

Voi kai tuo olo vaihdella päivittäinkin, koska nyt alkuviikon oon ollut pikemminkin elämäni kunnossa ja ihan supernainen. 💪🏼 Onko kenelläkään muulla erityisen hyvä olo?

Oikeita oireita on arat rinnat ja ajoittaiset alavatsan nipistelyt.
Mulla on kans välillä aivan älyttömän energinen olo. Itseasiassa sain viikonlopun aikana hoidettua monta rästihommaa jotka on roikkunu jo toooodella pitkään.

Myös aikaisia heräilyjä ja illalla väsymys iskee aikaisin..

Oi voi. Oon pitkin yötä valvonut kun on niin järkyttävän repivä ja kova kipu ala vatsalla 😞
Kovin tutun oloista kipua joka esiintynyt itsellä paljon myöhemmässä vaiheessa raskautta.

IVF lyhyt kaava takana, ja eka raskaus, joten vähän vaikea arvioida mitkä oireet on hormonipiikeistä, punktiosta ja tuoresiirrosta ja mitkä raskaudesta. Mutta listaan nyt jotain! Pissattaa, turvottaa, hengästyttää, sykkeet korkealla (myös öisin), väsyttää, yks huimaus-/hikoilukohtaus ennen plussaa, kahvi ei maistu eikä colat. Lisäys: rintojen arkuus ja nännien suureneminen ja tummuminen.

Muokattu viimeksi:
Mun rinnat turpos tosi aikasin ja ne oli sellaset oudon pinkeet. Nännit oli super arat. Ja sit vielä mun kissa nuuhkas mun haaroväliä!! 😂 (Onko muiden lemmikit reagoinu jotenki?) Näiden jälkeen plussasin.

Mahaa juilii ja tekee enemmän mieli hedelmiä ja kasviksia. Kainalot hikoo, normaalisti en hikoile juuri ollenkaan. Rinnat on vieläki turvonnu, mut ei oo yhtä kipeet ja jotenki pehmeemmät nyt. Ja mulla on joku super hajuaisti, haistoin KURKUN ku mies teki leipiä, keittiöstä olohuoneeseen saakka. 👀 Ja kellon mukaan syke on täälläkin korkeemmalla ku normaalisti.

En tiiä johtuuko unisuus siitä ku vaihdoin kokonaan kofeiinittomaan kahviin? Mut jotenki sellanen seesteinen ja rauhallinen olo tällä hetkellä 🥰 täysin vastakohta esim. normaalille pms-kiukuille tai -itkuille.
Mun koira haistelee mun napaa 😆😆

Takaisin