@Noora992 no joo kyllä tuohon verrattuna 35 päivää on kuin pikakelaus. Mulla on tässä yrittämisen aloittamisen jälkeen ollut yleisimmin 26 tai 27 päivää kierto, mutta sit on ollut kans yksi 24- ja yksi 21-päiväinen! Ne oli kyllä mullekin tosi lyhyitä. Tuo 21-päiväinen oli ehkä ovuloimaton kierto, kun kerran aamulla Oura-sovelluksen avatessani menkkaennustus olikin aikaistunut noin viikon verran alkuperäisestä.
@Kali sulla ei vaan piinapäivät lopu!

Miten jakselet? Miten vuoto? Miten testi? Teitkö aamulla uuden?
@Syyskukka sepä vasta olisikin parasta, jos tietäis, että noudattamalla jompaa kumpaa strategiaa saa varmasti haluamansa tuloksen raskaustestiin. xD Mutta eipä sillä tosiaan mitään tekemistä ole lopputuloksen kanssa, ja tosiaan raskaustestikään ei kerro muuta kuin istukkahormonin määrän virtsassa testaushetkellä. On tää odottavan aika pitkä monin tavoin, ja odottamista on kai luvassa tästä eteenpäin koko loppuelämä. Sikäli hyvää harjoitusta itse kullekin.

Teitkö testin vai odotteletko huomiseen? Eikö jokin suositus ole, että testais joka toinen päivä, koska istukkahormonin määrä nousee alkuraskaudessa jotenkin eksponentiaalisesti niin, että tulokset näkyy paremmin, jos testaa joka toinen päivä? Emmä tiiä xDDD
@Suskikitten sullakin jännät paikat! Noi tiputteluvuodot on kyl piinaavia, kun antaa (joskus valheellista) toivoa siitä, että olisi kiinnittymisvuotoa, ja sitten toiveet herää. Itsellä vieläkin tuoreessa muistissa viime kiertoa edeltävän kierron toivo ja sen jälkeen rysähtäminen maankamaran läpi jonnekin syvyyksiin harmin ja pettymyksen kanssa. Mullakin yleensä siis niin, että vähän saattaa tiputtaa ja sit aukee hanat. Tuossa edellisessä kierrossa meni tosiaan niin, että tuli pari päivää tiputtelua, joka välillä loppui kokonaan, kunnes alkoi taas. Olisko 3. päivän aamuna sit alkanu vuoto...
@Unelma 7 näyttää ihanalta viivat! Toivottavasti lähtis vahvistuun ja kaikki menisi hyvin loppuun asti ja saisitte pienen syliin. <3 Mä olin kans yrittäjä pitkään, ja viel toiminimellä käsityöläisalalla, niin niinä vuosina ei kyllä olisi taloudellisesti ollut mitenkään mahdollista jäädä perhevapaille, vaikka maksoinkin ihan suht realistista YELiä. Nyt onneksi vaikkaristi palkkatöissä, niin on turvatumpi elämäntilanne.
Omanapa: Nukuin huonosti ja heräsin yöllä kerran vessaan. Sen jälkeen en enää saanut unta vaan palelin jostain syystä, vaikka oli peitot ja yökkärit päällä ja olin sitä ennen ollut ihan sopivan lämpöinen.
Tänään siis kp 4, ja viimeinen mahdollinen päivä käydä nuo lääkärin määräämät labrat. Niihin mulla onkin aika nyt aamupäivällä. Lämmöt alhaalla. Gelee Royalen ja ubikinoni q10:n lisäksi ottanut käyttöön myös Foodinin viherjauheen, 1 rkl aamulla vesilasilliseen. Onko muut täällä käyttäneet viherjauheita?
Akupunktio kiinnostais kokeilla, mutta sen aika on varmaan sit ens kierrossa, jos ei nyt tuu tärppiä. Katsotaan ensin, mitä lääkäri sanoo, kun meen aukkariin torstaina.