Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä tulossa myös kuudes jos kaikki menee hyvinMinä liityn tänne teidän seuraan.ensimmäisenä super paljon onnea jokaiselle
Minä odottelen meidän kuudetta pikkuista![]()
Meillä on 12v, 11v, 8v, 1v8kk ja 9kkMeillä tulossa myös kuudes jos kaikki menee hyvinminkä ikäisiä lapsia teillä on? Meillä vanhin 9v ja nuorin 1v2kk, muut siltä väliltä
![]()
Mun miehellä kans 3 lasta aiemmasta suhteestaMeillä on 12v, 11v, 8v, 1v8kk ja 9kk
Jos loppuun asti päästään niin meidän kolme nuorinta on syntynyt -24, -25 ja -26
Miehellä entisestä liitosta 3 lasta joten menoa ja meininkiä on![]()
No siellä kans riittää menoaMun miehellä kans 3 lasta aiemmasta suhteesta![]()
Mutta kai plussa on plussa ja ovis oli, kun kaksi viivaa on nyt kolmeen testiin ilmestynyt
Ainon kyllä vielä jatkaa testailua ja seurata vahvistuuko viivat, @Haaveita_ taisi tästä kysellä :) Ajattelin myös tehdä elämäni ekan viikkonäytöllisen digin, ehkä ensi viikolla fiksuin, vai mitä sanoo raati? Tänään siis rv4+1.
Ekan neuvolan varaamista myös siirrän jonnekin tuleville viikoille, en uskalla vielä
Teillä on ollut kamala kokemusHellureiii, tuun joukkoon minäkin!
Meillä toivotaan esikoista. Olin ekan kerran raskaana viime syksynä, mutta sepä päättyi marraskuussa kkm:ään – oli mennyt kesken jo rv8+4, selvisi ekassa nt-ultrassa 12+5, sitä shokkia en unohda ikinä. Lisäksi tyhjennys oli oma farssinsa, kerron siitä joskus toiste.
Mutta arvata saattaa, että morjens kun jännittää! Oireina on ollut lähinnä menkkajomottelua alavatsalla ja oikealla puolella vatsaa (olikos näistä toispuoleisista muuten syytä olla huolissaan kohdunulkoisesta) plus toista päivää nyt tosi outo päänsärky. Kovasti yritän olla vertaamatta edelliseen, mutta hailakat testiviivat (laitoin tonne kuvaketjuun) dpo13 vähän jännittää, kun oireitakaan ei järin ole. Yritän täällä lähinnä hillitä pelkoja ja hengittää.
Ehdin jo luovuttaa tän kierron kanssa, kokeilin Jodelista tuttua greippimehun lipitystä ja normaalit ovulaatio-oireet käytännössä katosiMutta kai plussa on plussa ja ovis oli, kun kaksi viivaa on nyt kolmeen testiin ilmestynyt
Ainon kyllä vielä jatkaa testailua ja seurata vahvistuuko viivat, @Haaveita_ taisi tästä kysellä :) Ajattelin myös tehdä elämäni ekan viikkonäytöllisen digin, ehkä ensi viikolla fiksuin, vai mitä sanoo raati? Tänään siis rv4+1.
Mulla useampi kkm ni en luota yhteen ultraan. Oon varannut varhaisultran rv 7+0 ja jos kaikki olis kunnossa ni pyydän neuvolasta ajan rv 8-9 kun siellä ultrataan ja uuden ultran vielä 10-11 viikolle. Viimeksi onnistuneessa raskaudessa kävin kans kolme kertaa ultrassa ennen ekaa virallista ultraa, ei vaan pää pysy kasassa muuten kun mulla noi kaikki keskenmenot on keskeytyneitä ja raskausoireet jatkunut normaalistiAnteeksi, vielä kirjotan uuden viestin – sori spämmi! Aiotteko kaikki käydä varhaisultrassa, vai onko joku muu joka mun tavoin pohtii? En ainakaan mielestäni bongannut, että kukaan olisi kertonut ettei aio mennä, vaan menijöitä oli paljon :)
Me ei edellisessä raskaudessa käyty ja nyt mietin, että jos tämä nykyinen jatkuu (pliiiiis!), täytyy puntaroida asia uudestaan. Tavallaan tekisi mieli, samalla tiedän ettei se ehkä tuo mulle kuitenkaan mielenrauhaa, niin hankala päätösEkan neuvolan varaamista myös siirrän jonnekin tuleville viikoille, en uskalla vielä
![]()
Mun mielestä joku kertoi ettei aio käydä varhaisultrassa. Nimimerkkiä en nyt saa päähäni.Anteeksi, vielä kirjotan uuden viestin – sori spämmi! Aiotteko kaikki käydä varhaisultrassa, vai onko joku muu joka mun tavoin pohtii? En ainakaan mielestäni bongannut, että kukaan olisi kertonut ettei aio mennä, vaan menijöitä oli paljon :)
Me ei edellisessä raskaudessa käyty ja nyt mietin, että jos tämä nykyinen jatkuu (pliiiiis!), täytyy puntaroida asia uudestaan. Tavallaan tekisi mieli, samalla tiedän ettei se ehkä tuo mulle kuitenkaan mielenrauhaa, niin hankala päätösEkan neuvolan varaamista myös siirrän jonnekin tuleville viikoille, en uskalla vielä
![]()
Täällä yksi joka ei varannut, ainakaan vielä. Kkm pelottaa niin aivot ajattelee suojelevansa, varhaisultrasta saattaisi saada valheellista toivoa tai sitten epämääräisyyttä joka vain lisää pelkoja.Anteeksi, vielä kirjotan uuden viestin – sori spämmi! Aiotteko kaikki käydä varhaisultrassa, vai onko joku muu joka mun tavoin pohtii? En ainakaan mielestäni bongannut, että kukaan olisi kertonut ettei aio mennä, vaan menijöitä oli paljon :)
![]()
Toisaalta ensimmäinen saatavilla oleva neuvola-aika meni rv10 puoliväliin ja nyt mennään 5+1, en tiedä kestänkö sinne asti ilman mitää tietoa. Vaikeeta!Täällä yksi joka ei varannut, ainakaan vielä. Kkm pelottaa niin aivot ajattelee suojelevansa, varhaisultrasta saattaisi saada valheellista toivoa tai sitten epämääräisyyttä joka vain lisää pelkoja.Toisaalta ensimmäinen saatavilla oleva neuvola-aika meni rv10 puoliväliin ja nyt mennään 5+1, en tiedä kestänkö sinne asti ilman mitää tietoa. Vaikeeta!
Mun mielestä joku kertoi ettei aio käydä varhaisultrassa. Nimimerkkiä en nyt saa päähäni.
Itse olen osasta käynyt ja osasta en :) ja ei se kyllä sitä mielenrauhaa tuo kun pieneksi hetkeksi itsellä takana myös yksi kkm joka huomattiin rv 11+2 tai 11+3 oli keskeytynyt 9+2.
Tuossa en käynyt varhaisultrassa ja vaikka olisin käynyt se olisi silti päättynyt huonosti.
Luultavasti joudun itse äitiyspolille tarkistukseen kun menkat oli viimeks tammikuussa, ovulaatio kuitenkin oli 19.2 ja kroppani tuntien alkunsa on siitä saanut.
Ne vaan siellä neuvolassa sitkeästi laskee menkoista.
Mulla on aina ollut kierto 20-60 päivän välillä niin ei oo yhdenkään lapsen laskettu pitänyt paikkansa menkoista laskettunaparhaimmillaan on laskettua aikaa siirretty 3 vkoa
![]()
Onko teillä neuvolassa ultra? Jos ei ni mitenkään muuten ne ei raskautta sillö todenna, eka on vasta rv 12-13. Sydänäänet kuunnellaan myös yleensä aina vasta -> 13+.Täällä yksi joka ei varannut, ainakaan vielä. Kkm pelottaa niin aivot ajattelee suojelevansa, varhaisultrasta saattaisi saada valheellista toivoa tai sitten epämääräisyyttä joka vain lisää pelkoja.Toisaalta ensimmäinen saatavilla oleva neuvola-aika meni rv10 puoliväliin ja nyt mennään 5+1, en tiedä kestänkö sinne asti ilman mitää tietoa. Vaikeeta!
Jos meet ultraan vssta esim rv 9-10? Tai jos mahdollista niin köy kahdessa? Meillä onni et neuvolaan pääsee tarkistaa asian aina halutessaan.Mulla kans tosiaan kkm löytyi nt-ultrassa 12+5, oli mennyt kesken 8+4 ja eipä siinä tosiaan mitään olisi ollut tehtävissä. Me ei käyty tuolloin varhaisultrassa tosiaan lainkaan, sekin osaltaan aiheuttaa tätä päänvaivaa, että kuinkas nyt sitten.
Ei tietoaOnko teillä neuvolassa ultra? Jos ei ni mitenkään muuten ne ei raskautta sillö todenna, eka on vasta rv 12-13. Sydänäänet kuunnellaan myös yleensä aina vasta -> 13+.
Varauksessa lukee vaan "Raskauden ensikäynti ensisynnyttäjälle rv 8-10", eli varmaan tämmöselle ummikolle joku tukikeskustelu. Ehkä tämäkin puoltaa varhaisultraan menemistä?