Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei mitäs kofeiinitonta juot? Mulla on kans tuon kahvin kanssa haastetta, rakastan juoda tummapaahtoa monta kuppia päivässä. Nyt oon koittanut noudattaa sitä kahden desin määrääKahvi on varmaankin itselle hankalin välteltävä, vaikka olenkin jo aiemmin siirtynyt sekoittamaan aamukahviin kofeiinillista ja kofeiinitonta kahvia sekä juomaan iltapäivisin pelkkää kofeiinitonta. Silti se sallittu määrä on jotenkin niin pieni.
Lakritsi on varmaan toiseksi pahin. Irtokarkkeihin ostan aina tasaisesti hedelmää ja lakua, joten nekin saavat jäädä nyt kokonaan pois. Namituvan glykyrritsiinitöntä salmiakkia ostan jossain vaiheessa pahimpaan salmiakinhimoon.![]()
Juon aikalailla kaikkia mitä kaupasta irti saa milloinkin, en ole kovin tarkka maun kanssa ja tykkään vaihtelusta.Hei mitäs kofeiinitonta juot? Mulla on kans tuon kahvin kanssa haastetta, rakastan juoda tummapaahtoa monta kuppia päivässä. Nyt oon koittanut noudattaa sitä kahden desin määrääja mietin jos ottais kans tuota kofeiinitonta testiin.
Salmiakki on myös itelle sellainen, jota kaipaan. Mutta onneksi tämä on suhteellisen lyhyt aika kuitenkin![]()
Okei, kiitos vinkistä! Taidan ottaa tuon Segafredon testiinJuon aikalailla kaikkia mitä kaupasta irti saa milloinkin, en ole kovin tarkka maun kanssa ja tykkään vaihtelusta.Olen eniten keskipaahtoisen kahvin ystävä ja useimmin ostoskoriin tarttuu kofeiinittomista Kulta Katariina, Juhlamokka tai Zoegas. Tummin noista on varmaan Segafredon Decaf ja se on kyllä hyvää myös.
️
Näköjään lukikin K-ruoka -sivulla, että tuotteen valmistus on lopetettu, harmillista.Okei, kiitos vinkistä! Taidan ottaa tuon Segafredon testiinmissäs kaupoissa sitä myydään?
Mulla onneks kahvi tökkii raskausaikana mut noi energiajuomat on kans itelle pahaMulle ei jostain syystä kahvi oo maistunut vikaan 6kk mut oon valitettavasti korvannut sen energiajuomilla ja oon ihan koukussa niihinmitäköhän keksisi tilalle
muuten ei oo itsellä muutoksia luvassa ruokavalion suhteen.
Mulle ei jostain syystä kahvi oo maistunut vikaan 6kk mut oon valitettavasti korvannut sen energiajuomilla ja oon ihan koukussa niihinmitäköhän keksisi tilalle
muuten ei oo itsellä muutoksia luvassa ruokavalion suhteen.

Ai no voi hitsiNäköjään lukikin K-ruoka -sivulla, että tuotteen valmistus on lopetettu, harmillista.![]()
Mä juon energiajuoman iltapäivällä, ei maistu aamuisin vaan juon pelkkää vettäMä vaihdoin aamun energiajuoman nyt hetki sitten ihan siis mehulasilliseen ja/tai makukivennäisveteen, Bonaqualta oli tullu tosi kivoja uutuusmakuja! Joku Juicy-sarja. Eihän siinä tietysti kofeiinia ole, mutta ajaa mulle saman asian kun saa aamulla jonkun "freesin juoman piristämään"![]()
![]()