Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvä että keskustelu käy kuumana! Selasin aika nopsaa läpi, mutta onnittelut ainakin @-Tipi- ja @Pumperoinen plussista (vauvaliimaa sinne!) ja voimia negojen kanssa painiville. Myös @Maana Mannila jaksamista ikävien uutisten kanssa munasoluihin liittyen
Ja @Luumuliini n kanssa ollaan ovulaatiokaimoja
(nyt kp20/dpo0)
Tässä sitten kääntöpuoli kyllä se, kuinka polttavan tietoisia ollaan, että nyt niitä siemeniä täytyisi saada perille asti. Vielä huumori auttaa, jos juuri sillä minuutilla ei jaksaisi. Ja miestä kuulemma lievästi ärsyttää, kun kiehnään häntä ympäri kesken työpäivän (=etäpalaverin) vain puhtaasti siemenien toivossa (mitään en myönnä
)Mulla ovulaatio on täydenkuun kieppeillä. Hyvin tiedeuskovainen olen, mutta niin se nyt vaan yleensä sattuu (ja on tätä itse asiassa tieteellisesti tutkittukin: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/40991714/ ). Nyt en jaksanut tikutella ovista enempää kun luulin että huippu saattoi mennä jo to-pe-yönä, mutta nyt toisaalta muista oireista mietin että oliko se sittenkin hiukka myöhemmin (ja paremmin synkassa kuun kanssa). Lämmöt lähti nyt tänään nousuun kuitenkin.Tajusin just, että mulla osuu ovulaatioplussat aina viikonlopulleSiis että joka hemmetin kierrossa se ovisplussa tulee la tai su, ja itse ovis tapahtuu yleensä ma (kahdessa ekassa mitatussa kierrossa ti). Mun kierto ei ole 28 päivää, mutta oviksen ajankohta vaihtelee siten, että ovisplussa tulee aina viikonloppuna. Nyt FF ennustaa ovista 2 viikon päähän maanantaille
![]()