40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa kp11 ja aloitin eilen oviksen testailun. Näyttää haaleaa viivaa. Mulla on alla kaksi outoa kiertoa, ensin oli vaan 24 päiväinen ja nyt viimeisin 33 päivää.. Noiden välissä poistettiin kuparikierukka ja aloitin esim. ubikinonin syömisen. En tiedä, olisiko nämä voineet vaikuttaa 🤷‍♀️.

Ja kiitos afc-asiaan kommentoinneille! Näitä ei tosiaan mitenkään erityisesti (mielestäni) laskettu gynekäynnillä, eikä se ollut käynnin syy. Jäin mielikuvaan et aktiivisuutta ikätasoon normaalissa tasossa olisi. Tuntuu tavallaan hölmöltä edes sitä miettiä, kun ilmeisesti se löytynyt polyyppi on itsessään raskautta tehokkaasti estävä. 17.3. mulla on käynti julkiselle koepalan ottoon, ja siitä sitten odotusta milloin pääsisi poistoon. Pohdittiin miehen kanssa, että täytyy varmaan miettiä, menisikö yksityiselle poistoon, kun julkiselle voi olla vaikka vuoden jono. Tämä vaan maksaa n. 2000e et täytyy tosiaan vähän miettiä..

Ovistesteistä vielä, millainen strategia teillä on niihin? Tein eilen (kp10) kaksi testiä, jotka oli haaleita viivoja, ja tänään ehkä liian vähällä pidätyksellä mahdollisesti ihan inasen tummemman. Negoja silti vielä kaikki. Mun normaalein kierron pituus on viime vuosina ollut 27 pv, joten ovis luultavasti menisi jonnekin kp13-14 paikkeille.

Vinkkinä vielä, iHerbistä saa edullisesti tilattua Ubikinolia, sain 3 kk (400 mg/pvä) satsin n. 120e. Mielestäni aika edullinen verrattuna moneen muuhun :Smiling Face With Smiling Eyes: .
Itse tilasin iHerbiltä tämmösen satsin testejä 😂 Suosittelen 🤭

Liitteet

• 17721130268305418193148700999822.jpg
    17721130268305418193148700999822.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 27
@Unelma 7 Ei ole kokemusta, mutta tuntuisi oudolta sattumalta, että kaksi testiä näyttää virheellisesti posia.. Vaikkakin työlleen hassusti. Toivottavasti on onnistanut! ☺️
Kiitos sinulle ❤️. Itse olen aika skeptinen positiivisesta tuloksesta jo ihan ikäni puolesta 🙈. Roskishaamuun en luota, kun tuli ihan haalea vasta paljon testiajan jälkeen. Mutta toi ihmeen puolikas on outo, joka tuli heti jo ennen kontrolliviivaa. Mutta uusi testi parin päivän päästä.

Mä taistelen täällä, että testaanko vai en!!! Ehkä mä testaan jo illalla!!! Kuitenkin jo pp9! Eli olisko se dpo 14? Kun oli 5-päiväinen alkio… La vasta testipäivä… Mä en kestä… pelkään mun reaktioo, et joko oon vaan ihan tunteeton tai sit… en mä tiedä?! Tää ”lapsen hankinta” on kestänyt niin kauan jo… 🙈🫠🥹🤗

@Unelma 7 Toivottavasti on oikea plussa! Olipas nyt tyhmä tuo viiva! Uutta testiä vaan kehiin! :) 🤞🤞🤞

Mä taistelen täällä, että testaanko vai en!!! Ehkä mä testaan jo illalla!!! Kuitenkin jo pp9! Eli olisko se dpo 14? Kun oli 5-päiväinen alkio… La vasta testipäivä… Mä en kestä… pelkään mun reaktioo, et joko oon vaan ihan tunteeton tai sit… en mä tiedä?! Tää ”lapsen hankinta” on kestänyt niin kauan jo… 🙈🫠🥹🤗

@Unelma 7 Toivottavasti on oikea plussa! Olipas nyt tyhmä tuo viiva! Uutta testiä vaan kehiin! :) 🤞🤞🤞
En tiedä sinun historiaa/taustaasi, kun en ole täällä vielä ollut, muuta kuin laitoin äkkiä oman mietintäni 🙈
Mutta toivon sydämestäni, että olisi onnistunut ja saisit sen plussan ja kaikki menisi hyvin 🙏❤️

@Sandra84 Mulla on tullut testaushimot aina kun on tullut, niin just illalla.. Ja kun silloin välttämättä testitulos ei kuitenkaan ole varma aikaisilla päivillä.. Mutta jos saa negan, niin sitten on mahdollisuus vielä uudestaan aamupissasta tehdä testi. Voi kuinka jännittävää... Toivon myös koko sydämestäni teille plussaa! ❤️

@Unelma 7 Olit joskus aiemmin (viime syksynä) täällä ja sinulla taisi olla samanlaisia ongelmia testien kanssa silloinkin? Taisit liittyä tuonne kesäkuisiin…? Sori mutta joku tässä ei nyt täsmää😅

Muokattu viimeksi:
@Unelma 7 Olit joskus aiemmin (viime syksynä) täällä ja sinulla taisi olla samanlaisia ongelmia testien kanssa silloinkin? Taisit liittyä tuonne kesäkuisiin…?
Olin täällä silloin sen pienen hetken ( ehdinkö silloin esitellä itseäni 🤔 ? ) ja sain plussan ja melko pian keskenmenon 😢
Sitä ennen sain muutamia kertoja roskishaamuja ja silloin en vielä tiennyt mitä ne ovat 🙈😁. Kunnon plussa tuli heti testiajan puitteissa silloin.

Tosiaankin, kun en aiemmissa raskauksissa ole ollut missään nettiryhmissä ja jokaisessa raskaudessa tuli aina heti selkeet plussat.
Anteeksi, jos on sekavaa kirjoitusta 😁

Tosiaankin keskenmenon jälkeen on tullut vain roskishaamuja ja niihin en luota yhtään, että minulle merkkaisivat raskautta. MUTTA tuo tänään päivällä tullut puolikas punainen viiva ihmetytti, kun se lävähti testiin samantein.
No, mutta katsellaan ja ihmetellään.

Pitää tässä joku päivä esittäytyä tähän ryhmään kunnolla ja tutustua muihin ryhmäläisiin 😊

Niin ja tuut heti kertoon jos testaat jo illalla 🙏❤️
Täällä niin toivotaan plussaa sulle 🥰

Eikö ollutkin tyhmä viiva….noi testit varmaan kettuilee minulle 🙈😁
Mutta juu….testaan myöhemmin uudestaan.
Kiitos ❤️

@Täti-ihminen No mun mahkut ovat olemattomat, epäilen itse ovuloimatonta kiertoa😅 Ja ainoa tallettelukerta oli kp20 jolloin ajattelin olevani kaukana koko oviksesta (normisti ovis kp13-15).
Jos ei vielä sunnuntainakaan ole menkkoja näkynyt, lupaan testata.
Katsoin vielä Flo:sta kolme viimeisintä kiertoa, ne oli 27pv, 27pv ja 28pv.

@Pinkkigreippi Sulla ei koskaan oo ollut pidempää kiertoa? Jos olisikin sattunut olemaan ovis vasta kp20, nyt olisi dpo9.. Hmm, kaikki on mahdollista, toki tietysti todennäköisyys on melko pieni.. Mutta joskus se riittää pienempikin todennäköisyys. 😅 Ainakin pidempi kierto on nyt siis kyseessä.

Takaisin