Täällä menossa kp11 ja aloitin eilen oviksen testailun. Näyttää haaleaa viivaa. Mulla on alla kaksi outoa kiertoa, ensin oli vaan 24 päiväinen ja nyt viimeisin 33 päivää.. Noiden välissä poistettiin kuparikierukka ja aloitin esim. ubikinonin syömisen. En tiedä, olisiko nämä voineet vaikuttaa

.
Ja kiitos afc-asiaan kommentoinneille! Näitä ei tosiaan mitenkään erityisesti (mielestäni) laskettu gynekäynnillä, eikä se ollut käynnin syy. Jäin mielikuvaan et aktiivisuutta ikätasoon normaalissa tasossa olisi. Tuntuu tavallaan hölmöltä edes sitä miettiä, kun ilmeisesti se löytynyt polyyppi on itsessään raskautta tehokkaasti estävä. 17.3. mulla on käynti julkiselle koepalan ottoon, ja siitä sitten odotusta milloin pääsisi poistoon. Pohdittiin miehen kanssa, että täytyy varmaan miettiä, menisikö yksityiselle poistoon, kun julkiselle voi olla vaikka vuoden jono. Tämä vaan maksaa n. 2000e et täytyy tosiaan vähän miettiä..
Ovistesteistä vielä, millainen strategia teillä on niihin? Tein eilen (kp10) kaksi testiä, jotka oli haaleita viivoja, ja tänään ehkä liian vähällä pidätyksellä mahdollisesti ihan inasen tummemman. Negoja silti vielä kaikki. Mun normaalein kierron pituus on viime vuosina ollut 27 pv, joten ovis luultavasti menisi jonnekin kp13-14 paikkeille.
Vinkkinä vielä, iHerbistä saa edullisesti tilattua Ubikinolia, sain 3 kk (400 mg/pvä) satsin n. 120e. Mielestäni aika edullinen verrattuna moneen muuhun

.