40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ei kierto ilmeisesti sittenkään vielä startannut imetyksen vuoksi. 🤷‍♀️ Jatkuvasti on ollut jotain tuntemuksia alavatsalla menkka/ovulaatiotuntemuksia. Raskaus-ja ovulaatiotestit näyttää negaa, eikä menkkoja siltikään näy. Päiviä alkaa olla kyllä jo ihan reilusti oletetusta oviksesta. Siitä hetkestä, kun tikkuun tuli tummemmat viivat, lähes "piikki" ja oli ihan ovisoireita havaittavissa. Ärsyttävä vaihe tämä kyllä nyt.. 😄

Millaiset tuntemukset/kuulumiset siellä on nyt @Sandra84 ?

Mä olen tosi sokea, mutta en nähnyt @Indigo tuossa testissä mitään?☹️

@Adelia pahoittelut negasta🥺

Mullahan ei sitä ovista näemmä ollut missään vaiheessa tässä kierrossa, mutta tällä viikolla lämmöt kohosi kuitenkin sinne 36,9 tietämille🤔 Tänään kp25. Rinnat ei ole kipeät ollenkaan toisin kuin normisti näin loppukierrosta. Syke taas pamppailee koholla mutta niin se on aina ollut tässä vaiheessa. Ainoa tallettelukerta oli tiistaina kp20 mutta en oikein usko tärppiin. Mutta nuo lämmöt kyllä hämää nyt jonkin verran…🤔

Tässä kuva aamun testistä…

IMG_0909.jpeg

Hei. Mä näitä viivanpaikkoja tykkään kuvailla? Kun eilisessä en näe mitään niin näissä tavallaan näen häivähdyksen jotain. Entä sä? Ehkä et. Että näihin tulee mitä sattuu, kunnes se on tosiaan on plussa…. ❤️

IMG_0978.jpeg
IMG_0980.jpeg

Täällä ei kierto ilmeisesti sittenkään vielä startannut imetyksen vuoksi. 🤷‍♀️ Jatkuvasti on ollut jotain tuntemuksia alavatsalla menkka/ovulaatiotuntemuksia. Raskaus-ja ovulaatiotestit näyttää negaa, eikä menkkoja siltikään näy. Päiviä alkaa olla kyllä jo ihan reilusti oletetusta oviksesta. Siitä hetkestä, kun tikkuun tuli tummemmat viivat, lähes "piikki" ja oli ihan ovisoireita havaittavissa. Ärsyttävä vaihe tämä kyllä nyt.. 😄

Millaiset tuntemukset/kuulumiset siellä on nyt @Sandra84 ?
Muistelisin, että se imetys vaikuttaa. Et sit kun sen lopettaa, niin vois kroppa alkaa ovuloimaan yms? Tai sit muistan väärin.

Mä kaipaan läheisyyttä ja ymmärrystä mieheltä ja mä vaan valitin sille eilen. Eilen olin niin varma, että tää onnistuu ja tänään alan jo panikoimaan, että ei tää onnistu. Mahaa turvottaa, mut niin on ennenkin turvottanut. Koska saa tehdä testin… 😩 pp6 nyt eli dpo 11? La olis vasta testipäivä

Muistelisin, että se imetys vaikuttaa. Et sit kun sen lopettaa, niin vois kroppa alkaa ovuloimaan yms? Tai sit muistan väärin.

Mä kaipaan läheisyyttä ja ymmärrystä mieheltä ja mä vaan valitin sille eilen. Eilen olin niin varma, että tää onnistuu ja tänään alan jo panikoimaan, että ei tää onnistu. Mahaa turvottaa, mut niin on ennenkin turvottanut. Koska saa tehdä testin… 😩 pp6 nyt eli dpo 11? La olis vasta testipäivä
Oliko sulla jotain lääkettä mikä saattaisi nyt näkyä testissä? Tsemppiä kovasti !

Takaisin