Kirppariostokset / huoli

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kohta äiti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

Kohta äiti

Vieras
Moikka,
oon tosi varhaisessa vaiheessa (10vk) raskaana, laskettu aika syyskuussa. Ensisynnyttäjä.
Haluaisin jonkin verran ostaa käytettynä vauvan vaatteita ja tekstiilejä, tod näk suuren osan. Huomaan että minua on kuitenkin alkanut stressaamaan erilaiset kirppareilta tarttuvat ilkimykset kuten luteet ja syyhy. Onko tämä realistinen pelko vai mitä mieltä ootte? Nuo on kuitenkin niin yleistyneitä riivaajis nykyään. Riittääkö kunnon pesu kirppisvaatteille nykyään vai kannattaako niitä ollenkaan ostaa?

Mä oon todella vainoharhainen noiden suhteen ja tehny aiheeseen liittyen paljon googlailua. Kaikki öttiäiset ja niiden eri kehitysvaiheet kuolee mikäli joko pakastaa -20 asteessa viikon tai pesee 60 asteessa 😊 jommankumman teen aina kirppisvaatteille

Mä oon todella vainoharhainen noiden suhteen ja tehny aiheeseen liittyen paljon googlailua. Kaikki öttiäiset ja niiden eri kehitysvaiheet kuolee mikäli joko pakastaa -20 asteessa viikon tai pesee 60 asteessa 😊 jommankumman teen aina kirppisvaatteille
No niin kiitos, tää lisäs mielenrauhaa... suurimman osan tekstiileisä nimittäin haluaisi kirpparoida

Itsekin ostan paljon kirppiksiltä mutta kammoan ötököitä, joten teen juuri kuten kaihotar - pakastimessa vähintään viikko, tai pesu heti 60 asteessa 😊

Takaisin