Vauvan sukupuoli kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan

Esikoisesta kalenteri ennusti poikaa, mutta tuli tyttö. Samaa ennustaa tässäkin raskaudessa. Jännä nähdä miten käy jos päästään niin pitkälle.

Esikoisesta kalenteri ennusti poikaa, mutta tuli tyttö. Samaa ennustaa tässäkin raskaudessa. Jännä nähdä miten käy jos päästään niin pitkälle.
Hei joo pitikin käydä vielä kurkkaamassa esikoisen kohdalta, ennusti poikaa mutta tyttö tuli tännekin. 🙈

Ei ilmeisesti kumpikaan pidä paikkaansa. Mulla vähän herää kysymyksiä tuosta taulukostakin. Ei ole ihan yksioikoinen jotenkaan.

Ei ilmeisesti kumpikaan pidä paikkaansa. Mulla vähän herää kysymyksiä tuosta taulukostakin. Ei ole ihan yksioikoinen jotenkaan.
Mä oon kans miettiny et mihinkä perustuu. Tuntuu menevän aika epätasasesti noi sukupuolet ton mukaan.

Poika pitäisi tulla tuon mukaan. Jotenkin ollaan miehenkin kanssa enemmän puhuttu vauvasta poikana. Vaikka toisaalta olisi kiva saada tytölle sisko 🤔 äh molemmat olisi kyllä ihania 😅

Oonko minä nyt ainoa idiootti joka ei osaa tuota kalenteria ees lukea. 😂 Ohjeissa käsketään katsomaan missä kuussa hedelmöitys tapahtui, mutta eihän koko kalenterissa oo sille ees kohtaa? Jos "syntymäkuukausi" onkin hedelmöityskuukausi, niin poikaa povaa. Näin itsekin veikkaisin sillä perusteella, että puolison vanhemmatkin tehtailivat vain poikia.

Jos tosiaan syntymäkuukauden mukaan, niin kaksi aiempaa lasta piti kutinsa, tyttö ja poika! Sen mukaan tästä tulisi tyttö 😍

Oonko minä nyt ainoa idiootti joka ei osaa tuota kalenteria ees lukea. 😂 Ohjeissa käsketään katsomaan missä kuussa hedelmöitys tapahtui, mutta eihän koko kalenterissa oo sille ees kohtaa? Jos "syntymäkuukausi" onkin hedelmöityskuukausi, niin poikaa povaa. Näin itsekin veikkaisin sillä perusteella, että puolison vanhemmatkin tehtailivat vain poikia.
Joo siis mä jo aiemmin täällä kritisoin tota taulukkoa. Jättää liikaa tulkinnanvaraa.

Mulla myös poikaa kumpaa vain katsoo. Mutta aikaisemmat pitää kyllä paikkansa, ainakin syntymäkuukauden mukaan. 😳 oon ihan hämilläni, kun musta tää on valehdellut. Mutta jos katsookin syntymäkuun mukaan niin on pitänyt täysin paikkansa.

Takaisin