Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa, kyllä tänne ehtii vielä. 😊 Ikävää, että sulla pahoinvointi jatkuu 😟 Mäkin aloitin täällä kirjoittelemaan vasta sitten, kun ikävimmät etomiset jäi pois ja mieli vähän parani. Nyt onneksi (18+3) on jo virtaa paremmin ja ruokakin maistuu aika hyvin. Oliko sulla pahoinvointia myös ensimmäisessä raskaudessa?
Joo, tuo on vissiin tavallisinta, että tokalla kolmanneksella helpottqq. Mulla oli aika vähän mitään oireita ekassa raskaudessa, niin tämä on tullut tosi yllätyksenä. En tainnut oksentaa silloin kun pari kertaa ja lääkkeitä en käyttänyt ollenkaan.
 
Itsellä täällä hetkellä paha flunssa, niin on vähän rankkaa ollut. Nyt jo onneksi vähän hellittämässä.
 
Joo, tuo on vissiin tavallisinta, että tokalla kolmanneksella helpottqq. Mulla oli aika vähän mitään oireita ekassa raskaudessa, niin tämä on tullut tosi yllätyksenä. En tainnut oksentaa silloin kun pari kertaa ja lääkkeitä en käyttänyt ollenkaan.
Joo, erikoista kyllä, että raskaudet voi olla niin erilaisia oireiden osalta! Onneksi pahoinvointi yleensä helpottaa ajan kanssa. Toivottavasti sullakin pian, samoin flunssa 🙏🏼
 
Joo, erikoista kyllä, että raskaudet voi olla niin erilaisia oireiden osalta! Onneksi pahoinvointi yleensä helpottaa ajan kanssa. Toivottavasti sullakin pian, samoin flunssa 🙏🏼
Joo, flunssa on oikeastaan taputeltu, vaikka en nyt vielä rehkimään lähtisi. Ja kyllä se pahoinvointikin lakkaa vähintään heinäkuussa 😅
 
Täällä ilmoittautuu uusi heinäkuinen tuolta elokuisten puolelta. La oli 20.8. mutta usean sektion vuoksi olen ollut osastohoidossa 50pvä kohturepeämä riskin takia ja nyt hän syntyy rv34 9.7. 😊 Pysyn elokuisissa mutta haluaisin mielelläni osallistua myös hiukan heinäkuisiin kun nyt se on varmaa että toinen heinäkuinen tulossa (aiempi vm 2023)

Eli 29v neljännen lapsen odottaja täällä moi❤️
 
Takaisin
Top