Sain vastauksen, että siittiöiden määrä olikin ollut niin vähäinen, että olivat tehneet ICSI:n 10:lle munasolulle ja loput 20 kypsää normaalilla IVF:llä. 8 hedelmöittynyttä oli saatu vain ICSIllä tehdyistä, eli yksikään munasolu ei hedelmöittynyt normaalisti.
Mua harmittaa niin sikana, että alunperin päästiin julkiselle miehen arvojen takia, mut sit he päättivät että arvot oli ihan hyvät ja miestä ei ole sen jälkeen enää tutkittu. Tuntuu niin paskalta, että oma valtava effortti valuu ihan hukkaan, kun miehen osuutta ei ole yhtään huomioitu.
Samaan aikaan harmittaa kun mies ei ole panostanut omaan hyvinvointiinsa samalla tavalla, esimerkiksi treenaaminen on häneltä jäänyt kokonaan. Oon yrittänyt koko yrityksen ajan vihjailla hyvällä, et miten tärkeää on omasta terveydestä huolehtiminen, mutta tuntuu ettei vaan uppoa. Oon koko ajan sanonut että esikoinen sai alkunsa, kun oltiin molemmat eletty tosi terveellisesti vuosi sitä ennen, mut silti ei mene perille.
No, onneksi olivat tehneet edes 1/3:lle ICSIn, muuten olisi koko kierto ollut ihan yhtä tyhjän kanssa. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristissä, että suurin osa kehittyis pakastimeen asti, toipuu pakastuksesta ja että kiinnittyminen olis parantunut LDN:n myötä!
Mua harmittaa niin sikana, että alunperin päästiin julkiselle miehen arvojen takia, mut sit he päättivät että arvot oli ihan hyvät ja miestä ei ole sen jälkeen enää tutkittu. Tuntuu niin paskalta, että oma valtava effortti valuu ihan hukkaan, kun miehen osuutta ei ole yhtään huomioitu.Samaan aikaan harmittaa kun mies ei ole panostanut omaan hyvinvointiinsa samalla tavalla, esimerkiksi treenaaminen on häneltä jäänyt kokonaan. Oon yrittänyt koko yrityksen ajan vihjailla hyvällä, et miten tärkeää on omasta terveydestä huolehtiminen, mutta tuntuu ettei vaan uppoa. Oon koko ajan sanonut että esikoinen sai alkunsa, kun oltiin molemmat eletty tosi terveellisesti vuosi sitä ennen, mut silti ei mene perille.
No, onneksi olivat tehneet edes 1/3:lle ICSIn, muuten olisi koko kierto ollut ihan yhtä tyhjän kanssa. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristissä, että suurin osa kehittyis pakastimeen asti, toipuu pakastuksesta ja että kiinnittyminen olis parantunut LDN:n myötä!

Ainoastaan jos alkioita tulee niin vähän että ehditään käyttää ne ennen sitä, enkä menekään endoleikkaukseen...Tämänkin takia tää kismittää erityisen paljon, kun kirjaimellisesti meni nyt 20 hyvää munasolua roskiin, eikä uutta mahdollisuutta todennäköisesti tule
Tottakai ymmärrän että kyse voi olla vain iästä ja tuurista, mutta silti.