Plussa vai ei?

Näetkö jotain vai näkyjä kuten minä tössä? 😂 Kp26/28 ja Dpo9-10.

IMG_9454.jpeg

IMG_2253.jpeg

IMG_2313.jpeg

Dpo 12 ylempi (aamu pissasta) kp32
Ja dpo 13 alempi (iltapissasta) kp33
Normaali kierron pituus 28-30pv
Näköökö joku näis jotaki vai kuvittelenko vain 😬

Muokattu viimeksi:
Mun mielestä ekassa näkyy!
Eka tehty tosiaan aamusesta ja toinen noin 4-5h pidätyksellä, illalla. Oireita on ja kuukautisetki jo muutaman päivän myöhässä. (Kellolleen tarkka kierto/ kuukautiset). Mene ja tiedä sit mikä on. Pahoinvointi alkanu nyt iltasin, rintoja aristaa, sähköiskumaista päänsärkyä, valkovuoto lisääntyny runsaasti ja lämmöt pysyny useamman päivän 37 ja risat. Ja alavatsa turvotus aivan omaa luokkaansa ja nimenomaan kohdun kohalla. Clearblue viikkonäyttö testi sano myös tänään ”ei raskaana”

Eka tehty tosiaan aamusesta ja toinen noin 4-5h pidätyksellä, illalla. Oireita on ja kuukautisetki jo muutaman päivän myöhässä. (Kellolleen tarkka kierto/ kuukautiset). Mene ja tiedä sit mikä on. Pahoinvointi alkanu nyt iltasin, rintoja aristaa, sähköiskumaista päänsärkyä, valkovuoto lisääntyny runsaasti ja lämmöt pysyny useamman päivän 37 ja risat. Ja alavatsa turvotus aivan omaa luokkaansa ja nimenomaan kohdun kohalla. Clearblue viikkonäyttö testi sano myös tänään ”ei raskaana”
Se viikkonäytöllinen ei ole yhtä herkkä kuin raskaana/ei raskaana -digi!

Se viikkonäytöllinen ei ole yhtä herkkä kuin raskaana/ei raskaana -digi!
Okeei hei tällästä en oo tiennykkää. Raskaus sovelluksen mukaa olis nyt rv 4 (3+6). Ovis ollu 13.12. Et voiko olla viel nii varhasta, et ei näytä vielä kunnon viivoja? Tuo alempi testi oli siis rfsun 25mlU testi. Ja toi ylempi taitaa olla se 10mlU.

View attachment 151392
View attachment 151426

Dpo 12 ylempi (aamu pissasta) kp32
Ja dpo 13 alempi (iltapissasta) kp33
Normaali kierron pituus 28-30pv
Näköökö joku näis jotaki vai kuvittelenko vain 😬
Ylemmässä näkyy munkin silmään jotain. Mutta noihin herkkiin voi tosiaan tulla voimakkaita viivanpaikkoja eli voisi olla plussan alku tai viivanpaikka. Näkee jos viiva vahvistuu 🙏😊 ja tosiaan se viikkodigi ei ole yhtä herkkä, kuin se perusdigi eli jos vielä vähemmän hcg kehossa, niin ei anna välttämättä vielä positiivista.

Ylemmässä näkyy munkin silmään jotain. Mutta noihin herkkiin voi tosiaan tulla voimakkaita viivanpaikkoja eli voisi olla plussan alku tai viivanpaikka. Näkee jos viiva vahvistuu 🙏😊 ja tosiaan se viikkodigi ei ole yhtä herkkä, kuin se perusdigi eli jos vielä vähemmän hcg kehossa, niin ei anna välttämättä vielä positiivista.
Joo näin mä oon ymmärtäny, että antaa vahvoja viivanpaikkoja, (en tosin ite oo koskaa saanu, mut kerta se voi olla ekaki), tuossa tosiaan siis oli ihan väriäki mukana ja tuli melkeen heti kastamisesta tuohon. Kuva siis otettu ehkä 5min tekemisen jälkeen kun värit vähän tasaantunu. Ja kuivanakin vielä värillinen hailura jäi testiin. Oottellaan ja katsellaan. Ei vaan millää jaksaasi odotella ku yritystäki jo 1.5vuotta takana eikä kärsivällisyys oo koskaan ollu mun juttu😂 ja tälle vuotta kaks varhasta ksm myös takana, joista ensimmäinen pääty rajuun kohtutulehdukseen, niin ainahan testejä tehdes toiveetki tosi korkeella, et josko nyt olis. Ehkä sitä pitää huomenna pissailla tikkuun tai suosiolla ootella pari pv että varmasti olis sit jtn vahvistusta havaittavis. Jänskää.

Muokattu viimeksi:
Joo näin mä oon ymmärtäny, että antaa vahvoja viivanpaikkoja, (en tosin ite oo koskaa saanu, mut kerta se voi olla ekaki), tuossa tosiaan siis oli ihan väriäki mukana ja tuli melkeen heti kastamisesta tuohon. Kuva siis otettu ehkä 5min tekemisen jälkeen kun värit vähän tasaantunu. Ja kuivanakin vielä värillinen hailura jäi testiin. Oottellaan ja katsellaan. Ei vaan millää jaksaasi odotella ku yritystäki jo 1.5vuotta takana eikä kärsivällisyys oo koskaan ollu mun juttu😂 ja tälle vuotta kaks varhasta ksm myös takana, joista ensimmäinen pääty rajuun kohtutulehdukseen, niin ainahan testejä tehdes toiveetki tosi korkeella, et josko nyt olis. Ehkä sitä pitää huomenna pissailla tikkuun tai suosiolla ootella pari pv että varmasti olis sit jtn vahvistusta havaittavis. Jänskää.
Se on hyvä merkki jos siinä on väriä mukana ja tuli heti testiin viiva 😊 Toivottavasti viiva vahvistuu ja olisi siis positiivinen testi! Olette jo pitkään odottanu ja nyt olisi teidän vuoro 🙏🥹
Ja tiedän hyvin tunteen, kun kärsivällisyys ei oo se juttu 🫣😆

Clearblue Dual Hormone ovulaatiotestistä kysyttävää! 🤔 Käytin siis kyseistä testipuikkoa jo edellisessä kierrossa ja siellä on tällöin tallessa edellisen kierron data (?) ja nyt tässä kierrossa unohdin aloittaa testauksen aiemmin / hyvissä ajoin, kuten ton testin kanssa suositellaan. No, tänä aamuna tein testin ekaa kertaa tälle kiertoa ja tuli heti pysyvä hymynaama. Onko se luotettava? Vertaako se siis nyt vaan edelliskierron huippuun ja pamautti heti positiivisen siksi?

Muokattu viimeksi:
Takaisin