IVF/ICSI-HOIDOT 2024-2025

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Milpa2018
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millä annoksella teille määrätty Pergoverista? Onko siitä tiedossa jokin enimmäisannos?

Gonalia olen saanut 300 yksikköä per päivä ja se käsittääkseni enimmäisannos.

Millä annoksella teille määrätty Pergoverista? Onko siitä tiedossa jokin enimmäisannos?

Gonalia olen saanut 300 yksikköä per päivä ja se käsittääkseni enimmäisannos.
Mä sain Pergoveristä 225UI ensin joka toinen päivä ja sitten joka päivä kun Fyremadel tuli mukaan! Tämä toki toinen kierros IVFää vasta eli mulla ehkä aloitettiin maltillisesti?

Oma napa: Pieni tippa tuli linssiin tänä aamuna kun luin IVF-biologin kirjaus appiin: Kaksi blastokystaa vitrifioitu D6. :red-heart::loudlycrying: Hyvä hääpäivä lahja meille! Sitten odotellaan että miten jatketaan tästä... Voisiko olla että joulukuussa saadaan eka jo kyytiin? :Eyes::Person Raising Both Hands:
Lääkäri soitti myös, ja sovittiin jälkitarkastus nyt joulukuussa eli jos kaikki menee hyvin niin eka tulee kyytiin tammikuussa sitten :Sparkles: :folded:

Punktiosta selviydytty ja 9 munasolua saatiin saaliiksi ❤ Oon niin helpottunut tuosta, viimeksi saatiin 5, joten huima parannus siihen! Nyt vaan toivotaan samanlaista parannusta hedelmöittymisen suhteen 🙏
Hieno tulos!! Toivottavasti kaikki hedelmöityisivät mutta eiköhän luonto tietää ne parhaimmat! Ihan normi IVF vai ICSI?

Kiitos kaikki tsempeistä ja kokemusten jakamisista, niistä on tosi paljon apua 💕 Jotenkin tuntuu, etten edes osaa surra tätä keskenmenoa sen alkujärkytyksen lisäksi, olis vaan kova kiire päästä eteenpäin. Ehkä se iskee jossain vaiheessa jälkikäteen tai ehkä ei. Tänään on otettu aamulla esilääke ja huomenna aamusta varsinaiset lääkkeet. Kyselen varmaan tuolla specifimmässäkin ryhmässä tästä, mutta te joilla valitettavasti on tästä kokemusta, oletteko uskaltaneet liikkua normaalisti kodin ulkopuolella esilääkepäivänä? Mietin uskallanko lähteä kavereiden kanssa kiipeilemään, jos ei ole vielä mitään tuntemuksia vai voiko kaikki alkaa ekanakin päivänä yhtäkkiä.

Kiitos kaikki tsempeistä ja kokemusten jakamisista, niistä on tosi paljon apua 💕 Jotenkin tuntuu, etten edes osaa surra tätä keskenmenoa sen alkujärkytyksen lisäksi, olis vaan kova kiire päästä eteenpäin. Ehkä se iskee jossain vaiheessa jälkikäteen tai ehkä ei. Tänään on otettu aamulla esilääke ja huomenna aamusta varsinaiset lääkkeet. Kyselen varmaan tuolla specifimmässäkin ryhmässä tästä, mutta te joilla valitettavasti on tästä kokemusta, oletteko uskaltaneet liikkua normaalisti kodin ulkopuolella esilääkepäivänä? Mietin uskallanko lähteä kavereiden kanssa kiipeilemään, jos ei ole vielä mitään tuntemuksia vai voiko kaikki alkaa ekanakin päivänä yhtäkkiä.
Mulla ei esilääkkeestä heti tullut mitään, mulla oli yks päivä vielä välissä siinä ja sillon toisena iltana esilääkkeen jälkeen alko menkkakivut yltymään. Olin myös ottanut luget vielä esilääkepäivän aamuna kun ei ollut tietoa kkm:stä eli tuo keltarauhasmäärä varmasti piti paikat kiinni. Esilääke sitä kohdunkaulaa pehmentää ja valmistaa niin aika yksilöllistä et miten se lähtee vaikuttaa. Mut mulla oli kivuton se esilääkepäivä. Tsemppiä huomiseen, mulla cytojen jälkeen meni 3h että vuoto alkoi, kipuja oli tuon 3h kuitenkin ja kivuliain vuoto-osuus kesti 6 tuntia. Vietin aikaa lämpimässä suihkussa.

Itsellä tyhjennys lähtiliikkeelle noin 12h sisällä, en välttämättä suosittelisi liikkumista kauas vessasta ja siteistä. (huom. yösiteetkään eivät auta siihen määrään mitä holahtaa ulos)

Ihania uutisia blastoista ja hyvää hääpäivää @StellaMom !
Ja hyvä tulos myös @Vieraana !

Me päästiin tuoresiirtoon hyvällä blastolla. Muista kahden kehitys oli pysähtynyt ja kaks jäi vielä kasvamaan, josko ees toinen saatais pakkaseen. Varmaan aika linjassa meidän tavallisten tulosten kanssa. Kovasti on taas ristiriitaisia tunteita, mut koitan nyt olla vaikka toiveikas muutaman päivän.

Oi, onpa täällä kivoja uutisia viime aikojen punktiolaisilta. 😍 Onnea @Vieraana hienosta solumäärästä ja @Kumma hyvästä siirretystä blastosta! Pidän peukkuja kummankin viljelyihin. Ja onnea blastoista ja hyvää hääpäivää, @StellaMom!

@Snowwie voimia ja mahdollisimman kohtuullisia oloja. ❤️

Onko täällä muuten kukaan käyttänyt Lactobasillus Crispatus -tuotteita siirtoa ennakoiden? Ostin itse nyt Terranovan Microbiome Woman -valmistetta (taitaa olla ihan uutuus), joka lupaa 2 miljoonaa moista maitohappobakteeria sisältää. Voi olla, että taas yksi (mahdollisesti turha) ravintolisä, mutta kokeillaan. Jostain luin, että joku oli saanut suosituksen lääkäreiltä tuosta tietystä maitohappobakteerikannasta.

Mulla on punktio huomenna ja vointi ei oikeastaan lainkaan tavallisesta poikkeava, vähän ahdistavaa vaikka tietysti siunaus myös. 🙃 Sama oli viime kerralla, joten ei pidä huolestua liikaa. Oikeastaan haalenevat mustelmat vatsalla ja jännittynyt olo ovat ainoat merkit siitä, että olen ivf-hoidossa. Voi kunpa onnistuttaisiin saamaan sopiva määrä soluja ja jatkokin onnistuisi jotenkin hyvin tai edes tyydyttävästi.

@Snowwie kovasti voimia ❤️

@StellaMom @Vieraana @Kumma toivottavasti seuraavat stepit menisivät hyvin 😊

@Ehtoo minä tilasin ulkomailta physioflorin lactobasillus crispatusta ja nyt muutaman viikon olen syönyt. Ei ole testattu mikrobitilanteita mutta lääkäri sanoi että ainut mitä voisikaan tehdä jos tulos olisi huono, on syödä noita maitohappoja niin testaus on vähän turha. Tsemppiä punktioon!

ON: me testaillaan nyt beReady ja Repro seuraavasta kierrosta ja jos sieltä ei löydy mitään hoidettavaa niin sitten tammikuussa viimeinen pas. Sitten jonotusta julkiselle.

Onko täällä muuten kukaan käyttänyt Lactobasillus Crispatus -tuotteita siirtoa ennakoiden? Ostin itse nyt Terranovan Microbiome Woman -valmistetta (taitaa olla ihan uutuus), joka lupaa 2 miljoonaa moista maitohappobakteeria sisältää. Voi olla, että taas yksi (mahdollisesti turha) ravintolisä, mutta kokeillaan. Jostain luin, että joku oli saanut suosituksen lääkäreiltä tuosta tietystä maitohappobakteerikannasta.
Muistan täällä olleen keskustelua tuosta. Jäi kuva, että sitä oli vaikea saada ja oli pitänyt ulkomailta tilata. Hienoa, jos sitä nyt helpompi saada!

Uä käyty, pistoksia takana 7 päivää, 3 7mm, 1 10mm, 1 11-12mm, 1 15mm, 1 16mm, 2 20mm, yhteensä 9 follia. Punktio sovittiin ma kp 16. Pistoja jatketaan pe asti. Vloppuna olis la ollu optimi punktiolle. Mitenhän käy.... lähteekö pienet kasvuun ja poksahtaako isot? Jarru pistetään vielä la aamuna ja gonal 300iu pe asti.

Takaisin