Elokuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

Otan nyt riskin ja keulin tänne kirjottamisessa. Kaksi ylintä on eilen (kp25 / dpo 11) tehtyjä ja alin tänään.

Olen siis tätä ennen saanut ainakin yhden kemiallisen ja yhden varhaisen keskenmenon (5+2). Siks jännittää nyt kovasti miten tässä käy. Se on erilaista aiempaan verrattuna, että aiemmissa plussissa en olisi kyllä vielä näillä 25miU/ml herkkyyden testeillä nähnyt mitään näin varhaisessa vaiheessa ja vielä keskipäivän virtsasta (mm kahvin juonnin jälkeen).

Toivottavasti pian saadaan myös muitakin keskustelijoita tänne mukaan :Two-hearts:

WhatsApp Image 2025-11-19 at 15.10.01.jpeg

Otan nyt riskin ja keulin tänne kirjottamisessa. Kaksi ylintä on eilen (kp25 / dpo 11) tehtyjä ja alin tänään.

Olen siis tätä ennen saanut ainakin yhden kemiallisen ja yhden varhaisen keskenmenon (5+2). Siks jännittää nyt kovasti miten tässä käy. Se on erilaista aiempaan verrattuna, että aiemmissa plussissa en olisi kyllä vielä näillä 25miU/ml herkkyyden testeillä nähnyt mitään näin varhaisessa vaiheessa ja vielä keskipäivän virtsasta (mm kahvin juonnin jälkeen).

Toivottavasti pian saadaan myös muitakin keskustelijoita tänne mukaan :Two-hearts:
Onnea 💕 minulla ei ole kuvaa, mutta tänään plussasin dpo 11 😊 testailen vielä digillä sunnuntaina kun pitäisi menkkojen alkaa. Heti piti kuitenkin tänne tulla katsomaan onko vielä muita 😂

Onnea 💕 minulla ei ole kuvaa, mutta tänään plussasin dpo 11 😊 testailen vielä digillä sunnuntaina kun pitäisi menkkojen alkaa. Heti piti kuitenkin tänne tulla katsomaan onko vielä muita 😂
Ihanaa, onnea sinnekin 😍😍 sunnuntaina mullakin tarkoitus testata, viikkonäytöllisellä, sillon menkat myöhässä 1-2pv. Toivon niin, että molemmat saadaan hyviä tuloksia 🥰🙏🏼

Taidan tulla tänne erittäin varovaisesti kurkkimaan. Nyt dpo 10, aamulla jotain hailuraa oli ja nyt testasin illalla vielä uusiksi. Kyllä siinä vain jotain näkyy 🥹
Huomenna uusiksi, josko saataisiin vähän enemmän näkyville viivaa

Liitteet

• IMG_20251121_182704.jpg
    IMG_20251121_182704.jpg
    386.6 KB · Katsottu: 81
@Malttamaton145 ihanaa, kyllä minun viivasilmät tuossa näkee viivan ❤️ toivotaan kovasti, että lähtee vahvistumaan!

@Qwerty ihania uutisia sielläkin 😍

Minäkään en malttanut ihan sunnuntaihin odottaa. Eilen oli dpo14/15 ja se päivä kun menkat normisti ois alkanut, testitulos tuo alempi. Aiempi pari päivää sitten.

IMG_0575.jpeg

@Qwerty ja @Ruusupuutarha hienosti on teillä vahvistuneet testit 😍

Täällä myös, nyt dpo 11 eikä tarvi tihrustaa niin kovin 🥹 Pitänee varmaan testikaupoille, kun tätä testaustahtia jos jatkaa loppuu nuo kesken melko nopsaa. Hauska vain, että mulle on ens viikolla tulossa 50kpl ovistestejä 😂

Liitteet

• IMG_20251122_095606.jpg
    IMG_20251122_095606.jpg
    390.3 KB · Katsottu: 60
  • IMG_20251122_095601_edit_91614261391144.jpg
    IMG_20251122_095601_edit_91614261391144.jpg
    879.8 KB · Katsottu: 62
Dpo 12 päivä 😍
Mites @Qwerty ja @Ruusupuutarha ootteko nyt testailleet? Miten kauan testailette 😁
Täällä nyt huomenna jätetään aamu välistä ja testaan päivällä kun päivän tulos aina paljon vahvempaa.
Testejä varmaankin tulee kulumaan paljon 😅🫣

Liitteet

• IMG_20251123_121211.jpg
    IMG_20251123_121211.jpg
    411.9 KB · Katsottu: 62
Tänään tein ekan testin, dpo 11 (4pv päästä pitäis alkaa menkat jos alkaa)
Toivotaan että pysyis matkassa ja kiinnittyisi kun edellinen oli kemiallinen😔
Onneks on tilattuna vielä 40kpl raskaustestejä niin voi niillä kokeilla monta kertaa päivässä🙈

Liitteet

• 20251123_162856.jpg
    20251123_162856.jpg
    188.5 KB · Katsottu: 37
Muokattu viimeksi:
@Qwerty ja @Ruusupuutarha hienosti on teillä vahvistuneet testit 😍

Täällä myös, nyt dpo 11 eikä tarvi tihrustaa niin kovin 🥹 Pitänee varmaan testikaupoille, kun tätä testaustahtia jos jatkaa loppuu nuo kesken melko nopsaa. Hauska vain, että mulle on ens viikolla tulossa 50kpl ovistestejä 😂
Mulle käyny samallalailla että on 50kpl ovis ja raskaustestejä ja sit tuli heti ekasta yrityksestä raskaaks🤣 nyt oon tän kolmannen kohdalla vielä käyttäny niitä ovistestejä🤣

@Malttamaton145 hyvältä näyttää! 😍 ja kyllä tuo testailu tuo jotenkin mielenrauhaa 😄

@Cataleya ihanaa ja paljon tarrasukkia sinne 😍

Testasin tänään clearbluen viikkonäytöllisellä ja näytti 2-3. Luulen, että lopetan testailun tähän, ellei psykologista pakottavaa tarvetta tule 😇
Väsymys on tänään ollut sitä luokkaa, että jos sitä yrittäisi keskittyä ensi viikolla vain selviämään arjesta 😅😅

Taidan tulla tänne erittäin varovaisesti kurkkimaan. Nyt dpo 10, aamulla jotain hailuraa oli ja nyt testasin illalla vielä uusiksi. Kyllä siinä vain jotain näkyy 🥹
Huomenna uusiksi, josko saataisiin vähän enemmän näkyville viivaa
Onnea @Malttamaton145 ! Yksi tuttu nimi täällä viime vuoden maaliskuisista. Teille tullut keskenmeno aiemmin, oon tosi pahoillani :(

Minä plussasin myös, mutta kuvaa ei ole. Nyt jäädään odottelemaan tulisko elokuinen meille (tai heinäkuinen).

Dpo 12 päivä 😍
Mites @Qwerty ja @Ruusupuutarha ootteko nyt testailleet? Miten kauan testailette 😁
Täällä nyt huomenna jätetään aamu välistä ja testaan päivällä kun päivän tulos aina paljon vahvempaa.
Testejä varmaankin tulee kulumaan paljon 😅🫣
Tänään aamulla tein testin joka taisi epäonnistua kun viiva oli levinnyt. Päivällä tein eri merkin testin joka antoi taas haalean viivan 🤔 se tosin oli pregcheckin liuska, eli se 25ml herkkyydellä oleva. Testaan sillä vielä aamulla uudestaan 👏🏻 vähän jännittää kun viivat on ollu niin vaaleita että miten käy 😥

Tässä tämän aamun eli dpo 15. Oli se kuvaa vahvempi kuitenkin ja punersi, hankala vaan kuvaan saada kun sen verran haalea edelleen. Testaan loppuviikosta vielä digillä ja yritän vaan toivoa että kyllä tässä raskaana ollaan 💕

Liitteet

• IMG_20251124_071108.jpg
    IMG_20251124_071108.jpg
    362.5 KB · Katsottu: 57
Saa nähdä alkaako vahvistumaan, vai onko taas kemiallinen.. vasemman munasarjan kohtaa juilis eile aika kovaa jonku aikaa ja sit tänään jomottanu koko kohdun ja nivusten seutu😵
Nyt olis dpo 12, Aiemmissa raskauksissa kyl vahvistunut vasta siinä dpo 15

Liitteet

• 20251124_112032.jpg
    20251124_112032.jpg
    367.6 KB · Katsottu: 49
Takaisin