Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olikohan se niin että hcg tuplaantuu siihen asti että arvo on joitakin tuhansia (en muista nyt tarkkaa raja-arvoa) ja sen jälkeen kasvu hidastuu. Sun arvo on täysin viite arvoissaHei! Nostan tätä ketjua! Mun HCG-arvo oli viikolla ( 5+0 ) 3585 ja viikolla
( 6+0 ) 23370. Osaako joku tulkita näitä? Miten menee se, että arvo kaksinkertaistuu parin päivän välein? Voiko minun arvo olla kasvanut liian hitaasti?
Niinpä, itsekkään en tiedä mihin asti se tuplaantui ja miten se siitä sitten jatkaa nousuaanOlikohan se niin että hcg tuplaantuu siihen asti että arvo on joitakin tuhansia (en muista nyt tarkkaa raja-arvoa) ja sen jälkeen kasvu hidastuu. Sun arvo on täysin viite arvoissa![]()
Mun mielestä nousee n. rv 9 asti ja sitten se tasaantuu. Jokaisella se nousunopeus on yksilöllistä. Sulla alkaa olla sellaiset viikot että ultrassa on mahdollista nähdä alkio ja syke ja siinä vaiheessa hcg arvo ei oikein kerro enää mitään.Niinpä, itsekkään en tiedä mihin asti se tuplaantui ja miten se siitä sitten jatkaa nousuaan![]()
Mielenkiintoista :) Jep, kertoo vaan siitä, että raskaushormonia erittyy. Ensi viikon perjantaina olisi varhaisultraMun mielestä nousee n. rv 9 asti ja sitten se tasaantuu. Jokaisella se nousunopeus on yksilöllistä. Sulla alkaa olla sellaiset viikot että ultrassa on mahdollista nähdä alkio ja syke ja siinä vaiheessa hcg arvo ei oikein kerro enää mitään.