Palautetta ja ideoita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miramaria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En oo saanut selattua kuin pientä rakoa vaan mainoksen alapuoellla 😅

Vika siinä tosiaan on. Mainoksessa pitäisi olla rasti sulkemista varten, mutta jostain syystä se jää sinulla piiloon. Sain käsityksen, että se on laitekohtaista (ja tästä syystä itselläni ei ole tullut vastaavaa). Mainostoimiston tekniikkavelhot lupasivat korjata ongelman. 😊

En ole aiemmin halunnut antaa tästä palautetta, koska ymmärrän todellakin, että mainokset on tämän ihanan foorumin elinehto ja ne on todellakin ok. ❤️ Mutta nyt on monesti tyssännyt selailu ja keskustelujen lukeminen kokonaan, koska en vain pääse noista koko sivun valtaavista mainoksista eteenpäin… Enkä jaksa tapella niiden kanssa joka kerta, kun menee johonkin uuteen keskusteluun tms. Joskus auttaa se, että päivittää sivun, mutta monesti on silti tosi hankala päästä noista mainoksista eteenpäin, niin jää sitten foorumilla vierailu sillä kertaa siihen. ☹️

Kiitos palautteesta @amandatt ! Onko kyseessä mainos, joka pitäisi saada suljettua, mutta rastia ei löydy? Vai sellainen, jonka pitäisi jäädä ylös kun lähtee selaamaan?

Mulla on samaa ongelmaa noiden jättimainosten kanssa, jotka jää ylös kun selaa sivua. Ei vaan meinaa onnistua selaaminen alaspäin, kun sivuilla on muutaman millin alue mistä se onnistuu. Mainoksen päältä jos yrittää pyyhkäistä ylöspäin, ei sivu liiku mihinkään. Yleensä sitten päivitän sivun ja koitan pyyhkäistä alaspäin ennen kuin mainos ehtii latautua, mutta kyllä todellakin ärsyttää kun pitää kikkailla.

Onhan tuollainen todella ärsyttävää. Kiitos palautteesta! Laitan eteenpäin ja toivotaan parasta. 😊

Kiitos palautteesta @amandatt ! Onko kyseessä mainos, joka pitäisi saada suljettua, mutta rastia ei löydy? Vai sellainen, jonka pitäisi jäädä ylös kun lähtee selaamaan?
En ole ihan varma, kun se valtaa koko sivun eikä siitä pääse mihinkään, ei näy mitään rakseja. 🤔 Kuulostaa samalta, kun mitä kun Misa tuossa kirjoitti.

En ole ihan varma, kun se valtaa koko sivun eikä siitä pääse mihinkään, ei näy mitään rakseja. 🤔 Kuulostaa samalta, kun mitä kun Misa tuossa kirjoitti.

Kiitos vastauksesta. 😊 Mainososasto ei ole nyt viikonloppuna tavoitettavissa, mutta jospa alkuviikosta niille jo tehtäisi jotain.

Samaa ongelmaa, tulee tälläinen ja tätä ei pysty pyyhkäsemään mihinkään pois ja ei ole rakseja.
1000023352.jpg

Minulla samaa ongelmaa jatkuvasti kuin aikaisemmilla kommentoijilla. Mainokset joista ei pääse pois (ei raksia) ovat juuri tuo päiväkotimainos ja rokotemainos. Ei pääse selaaamaan siis alas eikä ylös. Sivua pitää jatkuvasti koittaa päivittää uudelleen ja toivoa että gigantin mainos tulee, sillä siitä pääsee jatkamaan selailua (mainos jotenkin pienempi?)

Selaimena minulla safari ja iPhone 14Pro / iOS versio 18.6.2

IMG_2199.png

Mulla on etenkin tuo rsv-mainos myös ongelmana, ettei pääse siirtyyn ylös eikä alas 😔 ja jos mainos onkin pienempi, niin ei reagoi kosketukseen!

Takaisin