40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Indigo mikä sulla on nyt tilanne?

@Evea Joko siellä käännyttiin kp1?☹️

@Sandra84 Mäkin olen katsonut kyseistä sarjaa😊 Tällä hetkellä mulla on menossa brittiläinen versio Teen Mom-sarjasta, 10.kausi. Katsoin aikoinaan myös sitä amerikkalaista versiota, mutta jotenkin tuo brittiläinen kiinnostaa (kauhistuttaa) enemmän.

@Vapaalaskija pahoittelut negasta😩

Täällä kp26/29 ja tein pc:n epäherkällä testillä puhtaan negan. Vetinen vv jatkuu edelleen, rinnat normaalin kipeät, lämmöt 36,9 aamulla mitattuna mutta muuten aika normi olo. Onhan tässä vielä teoriassa pari päivää aikaa jotenkin taikuudella muuttua plussaksi mutta epäilen. Enemmän ihmetyttää tää jatkuva märkien pikkareiden vaihtelu, onko tää normaalia?😅 En testaile enää, odottelen menkkoja.

Nyt pitäisi aloittaa joku irtipäästämisen ohjelma, ettei tämä yrittäminen olisi niin suorittamista 🙏. Onko teillä ollut toimivia keinoja?

@Indigo mikä sulla on nyt tilanne?

@Evea Joko siellä käännyttiin kp1?☹️

@Sandra84 Mäkin olen katsonut kyseistä sarjaa😊 Tällä hetkellä mulla on menossa brittiläinen versio Teen Mom-sarjasta, 10.kausi. Katsoin aikoinaan myös sitä amerikkalaista versiota, mutta jotenkin tuo brittiläinen kiinnostaa (kauhistuttaa) enemmän.

@Vapaalaskija pahoittelut negasta😩

Täällä kp26/29 ja tein pc:n epäherkällä testillä puhtaan negan. Vetinen vv jatkuu edelleen, rinnat normaalin kipeät, lämmöt 36,9 aamulla mitattuna mutta muuten aika normi olo. Onhan tässä vielä teoriassa pari päivää aikaa jotenkin taikuudella muuttua plussaksi mutta epäilen. Enemmän ihmetyttää tää jatkuva märkien pikkareiden vaihtelu, onko tää normaalia?😅 En testaile enää, odottelen menkkoja.
Moikka! Tänään alkoi ruskea? kuiva vuoto siteeseen ja pyyhkiessä. Katsotaan miten etenee. Tulin viikonloppuna kipeäksi! Rinnat on mielestäni kasvaneet ja erinäköiset. Ajattelin jotain muuta jo sittenkin mutta kai se vuoto sitten alkoi kuitenkin. On kiertopäivä 29/28-34. Tai sitten kp1.

@Evea Juu dpo9 tänään. On kyllä omituista ollut tässä kierrossa rintojen tuntemukset. Välillä arat, välillä hulluna kihelmöi/kutittaa nännien aluetta. No, on sitä ollut aikaisemminkin, mutta en muista tällaista kiertoa että jatkuvasti oviksen jälkeen olisi ollut jotain rintaoireita. Ei nyt kuitenkaan mitään sen isompaa. En mä oikein jaksa uskoa, että mitään olisi tapahtunut.. Jotenkin on usko mennyt, kun aina se pettymys tulee kuitenkin. 🙈 Harmi nyt, jos siellä on hormonit hakusessa. 😕 Toivottavasti siitä tasaantuisi pian. 🙏

@Pinkkigreippi Onpas outo oire siellä kans tuo vuoto! Ihan voisi ajatella sen olevan varhainen raskausoire, mutta jos testit negaa, niin kyllähän se todennäköisyys siitä kyllä jo pienenee.. Mutta toivon silti sun puolesta vielä! 🙏

@Indigo Tsemppiä, jos uusi kierto on alkamassa. ♥️

@Sandra84 Hyvä sinä! Se on aina työvoitto, jos jaksaa väsymyksen voittaa lähtemällä liikkumaan! 💪

Eipä ollut megaovista mulla sitten vaikka toivoin. Oli tosi outo aikainen kierto muutenkin ja olin tosi stressaantunu ja nyt eilen alko vuoto ja on jopa entistäkin niukempaa. Miten nää menkat on niin niukat nykyään. Mut tää on kyl aikasempaa vieläkin niukempaa. Mites tässä olla sitten stressaamatta tästä vuodosta.

Nyt kun kierto alko niin tässä kuussa mulla on todennäkösesti ovis kun mies on mökkireissulla, et saa sitäki sitte stressata kun menee noi päivät ihan pieleen.

Voisko olla vaan yks kuukausi kun kaikki menee hyvin ja on hyvä olo ja kroppa toimii, saa nukuttua ja kaikki ois ihanasti.

Täälläkin todennäköisesti kp1/27 aamun vessareissulla näkyi pyyhittäessä hieman punaista. Pettymys.

Kaksi vuotta sitten tein raskaudenkeskeytyksen. Mietin ja mietin, oliko se viimeinen mahdollisuuteni. Kyllä se ajatus vaan mukana kulkee☹️

Kroppa käyttäytyy joka kierrossa eri tavalla. Vaikka ovuloin vielä joka kk ja kierto on säönnöllinen, aina erilaiset oireet nostaa toivoa. Tämä väsyttää aika lailla, ja kaiken kyttääminen.😒 Ja parin viikon päästä taas sama uusiksi, vaikka sanon itselleni että nyt et mittaile lämpöjä tai tarkkaile rintojen kipeyttä.

Näillä mietteillä tänään, eiköhän tästä taas nousta…toivottavasti😌

Hei! Mitä mieltä te olette tällaisesta vuodosta: Alkoi ruskeana tuhruna siteeseen ja muutenkin tosi niukasti. Nyt on tullut tampooniin ihan hyvin verta kp3 ja aamulla tuli isompi hyytymä olisko 3cm x 2cm. Ei ole normaaleja isompia kipuja tai mitään mutta voiko olla mielestänne varhainen keskenmeno? Joskus aiemminkin on käynyt näin. Viimeksi kuukautiset oli runsaat ja minulle ”normaalit”. Ei muuten mutta hoituuko tämä nyt itsekseen kuntoon JOS on sellaisesta kyse? Menkat on aiemminkin tänä vuonna temppuilleet. Esim maaliskuussa tuli samanlainen isompi hyytymä ja sitten tuli niukempi vuoto pari kertaa sekä välivuotoja. Mitä tämä teissä herättää? Olen ollut asiasta lääkärissä eikä gynekologi ainakaan mitään poikkeavaa löytänyt.

Hei! Mitä mieltä te olette tällaisesta vuodosta: Alkoi ruskeana tuhruna siteeseen ja muutenkin tosi niukasti. Nyt on tullut tampooniin ihan hyvin verta kp3 ja aamulla tuli isompi hyytymä olisko 3cm x 2cm. Ei ole normaaleja isompia kipuja tai mitään mutta voiko olla mielestänne varhainen keskenmeno? Joskus aiemminkin on käynyt näin. Viimeksi kuukautiset oli runsaat ja minulle ”normaalit”. Ei muuten mutta hoituuko tämä nyt itsekseen kuntoon JOS on sellaisesta kyse? Menkat on aiemminkin tänä vuonna temppuilleet. Esim maaliskuussa tuli samanlainen isompi hyytymä ja sitten tuli niukempi vuoto pari kertaa sekä välivuotoja. Mitä tämä teissä herättää? Olen ollut asiasta lääkärissä eikä gynekologi ainakaan mitään poikkeavaa löytänyt.
Ajattelisin niin että koska sulla ei r-testeissä näkynyt plussaa, edes haamua ei se ole ollut varhainen keskenmeno. Eikä kipuja ole ollut, niin en usko sen olleen km.

Ikä voi olla yks syy, minullakin oli tiputteluja yhteensä 3vk ja ekan tiputtelu viikon lopussa vuotoa tuli hyytymien kera 2 päivää vähän enemmän, ei kuitenkaan runsaasti.. sitten tiputteli vielä 2 viikkoa ja pisaroita yms valkovuodossa jne.. sit vuoti yhden iltapäivän ajan runsaammin.. loppui tai väheni tiputteluun.. kävin gyneltä, ei löytynyt mitään.. epäiltiin molemmat, että oli heinäkuun lopussa alkanut kierto ovuloimaton kerta ei ollut normaaleja kipujakaan...
Kohdun limakalvo näytti siltä että menkat olisivat vasta tulossa... Joten päädyttiin 10vrk provera kuuriin, että sitä on nyt lauantaihin asti.. tiputtelu vuoto loppui heti ekan kuuripäivän jälkeen ja on nyt pysynyt poissa. 👍🏻 Lauantaina on kuurin viimeinen päivä... Sitten tyhjennys vuodon jälkeen voikin taas lähteä tikuttamaan ovista.. ja sitä tukemaan sain letrozolit..
Mies tuumii, että pitäisikö odottaa yksi luomu kierto... Itse en jaksaisi odottaa, kun 3 viikon tiputtelu oli minusta jo tarpeeksi odottelua... 😑

Eli voi olla ihan vain myös ovuloimaton kierto.. ovis tikulla kiinni saatu LH huippukaanhan ei ole tae siitä, että ovulaatio 100% varmuudella tapahtuisi.. itse en kyllä saanut huippua kiinni heinäkuun lopulla alkaneessa kierrossa... Enkä seuraavassa.. ja syyskuun sitten tiputteli... 🤷🏻‍♀️

Mitähän tämä nyt on😳 Kp2 ja heräsin aamulla siihen että lainehdin veressä! Vessanpönttöön lorisi verta ja hyytymiä eli todella runsas vuoto kyseessä. Ei ole tällaista määrää ollut ikinä🤔 Olen vaihtanut yösidettä semmoset neljä kertaa parin tunnin aikana. Kipuja ei ole ollenkaan, tämäkin harvinaista, kun normaalisti kivut ja vuodon määrä kulkee kombona. Lisäksi, rinnat ovat vielä arat ja aamulämpö edelleen 37,0. Senkin olisi pitänyt laskea normi lukemiin jo viineistään eilen kp1.
Pitäisiköhän tehdä testi vielä varmuuden vuoksi??

Nyt kun on vuodoista puhe niin täällä on hyvin oudot menkat ollu 😵‍💫mulla yleensä kellontarkka kierto 24 pv ja vuoto kestää 3pv. Nyt mulla alko menkat 5 pv myöhässä eli perjantaina ja luulin et sunnuntaina menkat loppu mut nyt edelleen tuhruttaa.. Ei silleen et sidettä tarvii vaan aina pyyhkiessä enemmän tai vähemmän. Tuntuu et nyt alkaa jo ovistakin tekemään koska myös limaa alkaa tulla. Mie en tiedä mikä tätä kroppaa nyt vaivaa. Ja siis ihan verta tulee, nyt enemmän pinkkinä. Kipuja ei, kohan tuhruttaa

@Pinkkigreippi voisiko olla myooma tms kohdussa? Jos vuoto on noin hurjaa eikä rauhoitu, niin kannattaa kyllä olla yhteydessä lääkäriin/päivystykseen 😬
Toivottavasti helpottaa!

@Yrittäjä83 kuullostaa vähän samalta mitä minun kropan touhut...jos ovulaatio jäi tapahtumatta?
Mie veikkaan etten ovuloinut viime kierrossa. Luulen et vahvat kipulääkkeet ja kortisoniannos kerralla teki sen nyt 🙄

Että jänniä menkkoja muillakin? No joo mulla tuhrumenkat. On siis tullut ihan kunnon vuotoakin mutta sen verran niukemmat menkat kuin esim viimeksi että nyt sitten kestää. Ja kestää. Tyhjenee mutta hitaammin. Aloitin tässä kierrossa jo tänään kp6 ovistestit. Katsotaan 1 kierto tarkemmin sitä nyt. Toivottavasti kaikilla sujuu kierto hyvin ❤️

Takaisin