Tyttö vai poika

Itellä on suht vahva tyttö olo! Miehellä taas poika. Esikoinen tulossa itselle ja aina kyllä olen ajatellut, että poika tulisi ensimmäisenä.. joten tiedä sitten😌 katsotaan muuttuuko fiilis itellä tytöstä poikaan jossain vaiheessa, kiinalainen kalenteri sanoo tyttöä!

Emme halua tietää sukupuolta ennalta. Sillä ei ole meille mitään merkitystä. Yhtälailla kasvatetaan oli mitä sukupuolta tahansa.

Mulla on ollut ihan poikafiilis alusta asti ja tietämättä mun fiiliksestä, kaikki ystävät, jotka jotain veikanneet, niin sanoneet samaa 😂

Oon toistaiseksi aina toisella kolmanneksella osannut veikata oikein 🤣 et katsotaan kuinka nyt, tällä hetkellä vasta viikkoja 6+5 niin siihenkin vielä matkaa. Mutta vaikka vielä en mee vannomaan, ni varovainen poika veikkaus silti 🙊 mies on varma tytöstä.

En oo varma haluanko tietää ennen synnytystä. Oloja ei oo kumpaankaan suuntaan, miehellä toiveissa tyttö.

Meidän keskenmenneistä ensimmäisestä visualisoin ensimmäisestä selkeästi tytön, jälkimmäisestä ei tullut vastaavaa yhtä vahvaa intuitiota joten ehkä se olis sit ollut se poika.

Täällä poika olo kasvanut, vaikka osa oireista sopis myös tyttöraskauteen. Silti toistaiseksi veikkaan, että vauva olisi poika 🩵 nyt viikkoja 11+0 että vielä on aikaa muuttaa veikkausta 🤣

Pääsääntöisesti ollut poikaolo, mutta välillä tulee hetkellisiä ”tyttöfiiliksiä” 😂 Ultrakuvista ei erotu nub kovin hyvin, joten ei pysty senkään avulla arvailemaan. Pitäisi reilu 2vko vielä odottaa että mennään yksityiselle rv 16 ultraan ja siellä saadaan mahdollisesti tietää 🥰

Mulla oli alussa vahvasti olo että poika, miehellä fiilis, että tyttö tulee. Nyt jotenkaan en ole varma 😂

Mulla on ollut alusta saakka joku ihme intuiitio, oon sanonut miehelle tyyliin samana päivänä kun oon ovuloinut/on tärpännyt että musta tuntuu että oon raskaana, ja tää on poika :tears: Alunperin päätettiin, että ei haluta tietää sukupuolta, vaan tulee kumpi tulee, mutta kummallakin on mieli muuttunut niin, että ensi viikon rakenneultrassa ajattelin kyllä kysyä, että kumpi hän on.

Itse toivoisin tyttöä ja mies poikaa. Intuiitio edelleen kertoo, että olis poika :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mulla on ollut alusta saakka joku ihme intuiitio, oon sanonut miehelle tyyliin samana päivänä kun oon ovuloinut/on tärpännyt että musta tuntuu että oon raskaana, ja tää on poika :tears: Alunperin päätettiin, että ei haluta tietää sukupuolta, vaan tulee kumpi tulee, mutta kummallakin on mieli muuttunut niin, että ensi viikon rakenneultrassa ajattelin kyllä kysyä, että kumpi hän on.

Itse toivoisin tyttöä ja mies poikaa. Intuiitio edelleen kertoo, että olis poika :Smiling Face With Smiling Eyes:
Kumpi tulossa? Menikö oma veikkaus oikein?

Takaisin