Mä muistaakseni otin aina aamulla hiukan aamupalan jälkeen samalla ku otin monivitamiinin. Monivitamiini aiheutti kauheeta pahaa oloa, jos otti tyhjään mahaan ni meni hyvin samalla ne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, mainitsin tästä samasta kans! Mulla yleensä tosi matala leposyke, mut nyt häiritsee kun käy nukkumaan et mitäs nyt tykyttelet. Kellon mukaan n. 13 lyöntiä/min enemmän ku normaalisti yön aikana sykkeet noussu.Huomaatteko oman leposykkeen olevan korkeella? Mulla tässä muutaman päivän sisällä ollut tosi outo olo ja tänään huomasin et leposyke on 75Et se varmaan selittää tän olon. En muista edellisestä raskaudessa et olis ollu noin korkee tai et tälläinen olo olis ollut. Mulla pahoinvointi on jo helpottanut onneksi
Vointi silti tosi tunkkainen ja jotenkin aikaansaamaton.Energiat alhaalla ja huomaan olevani kalpea
![]()
Tosin heräsin myös 2 tuntia ennen herätystä käymään vessassa vaikka just kävin ennen nukkumaanmenoa kaksi kertaa enkä juonut myöhään illalla paljoa vettä, kai sekin lasketaan oireeksi 
Mulla ei ollut esikoista mitään oireita ja kaikki meni loppuun asti hyvinOn kyllä jotenki niin vähäoireinen raskaus, että kyllä tässä alkaa jo vähän mietityttään onko kaikki ok. Toisaalta rv12 alkaa huomenna niin ehkäpä se pahin on vaan jo ohi ja seki meni vähän ohi, kun keskittyy tohon esikoisen perässä juoksemiseenultraankin ihan liian pitkä aika vielä
![]()
Täällä lämmöt pysyneet vieläkin luteaalilämmöissä eli 36.7-37.0Täällä nostaa omaa normaaliakin matalat paineet sykkeen korkealle, sama oli viime raskaudessa.
Ihan mielenkiinnosta, minkälaisia lämpötilannousuja teillä näyttää kuumemittari?![]()
Mulla ollut pari päänsärkykohtausta, jotka muistuttaneet migreeniä, mutta niihin on auttanut panadol, toisin ku migreeniin. Oli flunssa niin saatto enemmän liittyä siihen. Neuvolatäti kertokin mulle, et jos on aurallinen migreeni niinku mulla, niin se voi raskauden aikana pahentua. Ei kuulosta kivalta noi sun migreenikohtauksien kestotMulla myös sykkeet nousivat ihan alkuraskaudessa mutta nyt on vähän tasaantunut lähemmäs "normaalia". Kuitenkin vielä vähän koholla. Mulla on kauhea väsymys ja välillä etovaa oloa. Muuten ei ole mitään kummallista. Ärsyttävin vaiva on kuitenkin päänsäryt.. Mulla on migreeni ja nyt ollut jo 3 tai 4 migreeniä jotka kestänyt 2-4vuorokautta. Alkaa pikkuhiljaa huumori loppua ja viikkoja vasta 10+2..
Onko kellään muulla ollut päänsärkyjä?
Mulla yleensä raskaana migreeni vähentynyt. Nytkin oli kuukauden poissa kunnes viime ja tällä viikolla olikin migreeniäMulla myös sykkeet nousivat ihan alkuraskaudessa mutta nyt on vähän tasaantunut lähemmäs "normaalia". Kuitenkin vielä vähän koholla. Mulla on kauhea väsymys ja välillä etovaa oloa. Muuten ei ole mitään kummallista. Ärsyttävin vaiva on kuitenkin päänsäryt.. Mulla on migreeni ja nyt ollut jo 3 tai 4 migreeniä jotka kestänyt 2-4vuorokautta. Alkaa pikkuhiljaa huumori loppua ja viikkoja vasta 10+2..
Onko kellään muulla ollut päänsärkyjä?

Neuvolasta sanoi että voi ottaa panadolia nyt alkuun jos lähtisi sillä. Toivotaan helpottaisi kun päästään tästä alkuraskaudesta.Kuulostaa tosi rankalta noi päänsäryt ja migreeniOotko neuvolasta kysynyt apuja?toivottavasti helpottaisi alkuraskauden jälkeen
Mulla ei oo yleensäkään taipumusta päänsärkyyn joten oon tältä vaivalta säästynyt.
Neuvolalääkäri on vasta lokakuun lopulla, niin täytyy katsoa jos saisi jotain apuja sieltä jos ei ala ennen sitä helpottaa! Käytiin yksityisellä kätilöllä ultrassa ja sanoi että voi syödä 1mg panadoliakin sen 3 päivässä niin täytyy kokeilla jos auttaisi. Tähän asti en uskaltanut ottaa kun tyyliin kahdesti päivässä 400mg ja ne ei kyllä auttanut mitään.Mulla ollut pari päänsärkykohtausta, jotka muistuttaneet migreeniä, mutta niihin on auttanut panadol, toisin ku migreeniin. Oli flunssa niin saatto enemmän liittyä siihen. Neuvolatäti kertokin mulle, et jos on aurallinen migreeni niinku mulla, niin se voi raskauden aikana pahentua. Ei kuulosta kivalta noi sun migreenikohtauksien kestotToivottavasti sekin oire sulla kohta helpottais!