Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Keskenmeno kyllä voi tulla ihan yllättäen, ikävä kyllä. Itsellä alkoi 11+1 tiputtelu, ja 11+2 tulikin jo kunnon verilöyly. Ei ollut kipuja edes sen pahimman hetken aikana. Ja ei mitään erityistä voinnissa, oireissa tms… Mietin kehtaanko ees kirjoittaa etten säikyttele muita, mut onneks nämä on kuitenkin aika harvinaisia, ja useimmiten tapahtuu kuitenkin tosi aikaisilla viikoilla.
On musta tärkeää myös puhua tästä. Ettei synny jotenkin oletus, että naisen tulisi jotenkin tietää onko kaikki hyvin, tai ettei ole. Vielä kun raskaudet voi olla keskenään hyvinkin erilaisia ja myöskään juuri esim ideaali hcg nousu tai oikeastaan mikään ei lopulta voi taata että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Vaikka totta kai on tärkeää myös muistaa että lopulta todennäköisyydet on sen puolella, että kaikki menisi hyvin (vaikkei siellä niiden todennäköisyyksien toisella puolella olleista varmasti tunnu siltä)

Sit vielä himotestaajan tunnustuksia:

Oikeestihan tein jo eilen uuden viikkodigin. Virtsa näyttikin aika laimealta ja vähemmän yllättäen tulos oli juurikin se 2-3 viikkoa. Ajatuksena oli ensin odottaa alkuviikkoon, tai ainakin huomiseen, mutta niin vain testasin tänään. 5+5 ja nyt siihen testiin tuli kuitenkin se 3+. Tavallaan olisi mielenkiintoista tietää mikä veren hcg pitoisuudet oikeasti on (kun ei se tämän aamuinenkaan virtsa mitään tutuinta tuntunut olevan😂🙈) mutta se jääköön nyt arvoitukseksi. Josko sitä nyt lopettaisi testaamisen ja malttaisi odottaa tämän 1,5 viikkoa ultraa

Liitteet

• IMG_3966.jpeg
    IMG_3966.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 26
Keskenmeno kyllä voi tulla ihan yllättäen, ikävä kyllä. Itsellä alkoi 11+1 tiputtelu, ja 11+2 tulikin jo kunnon verilöyly. Ei ollut kipuja edes sen pahimman hetken aikana. Ja ei mitään erityistä voinnissa, oireissa tms… Mietin kehtaanko ees kirjoittaa etten säikyttele muita, mut onneks nämä on kuitenkin aika harvinaisia, ja useimmiten tapahtuu kuitenkin tosi aikaisilla viikoilla.
Joo, ajattelinkin siis, että huomaisi just verenvuodon määrästä tai muista oireista. Mutta toki, onhan niitä aikaisilla viikoilla ollut, että ultrassa vasta paljastuu. 🙁

Mulla oli kesällä olleessa raskaudessa nii että voivat ei oikein vahvistunut ja Digi näytti isoimmilla se 2-3 vkoa.
Kesäkuun alussa oli vuotoja juuri silloin kun menkkojen piti olla ja ajattelin et se oli tässä kuitenkin sen jälkeen rt näytti vielä positiivista enkä esim päässyt hcg mittauksiin vaa sanottii et odottele.

Ultra tuli ja olisi pitänyt olla 8+ mutta kehitys oli loppunut 5+6 (alku kk vuodon oli viel ollu kehittymässä ja mukana)

Vuoto ei ollu alkanut itse vaa sain cytotekit eikä mitää ja lääkäristä hakee uus erä nii sen jälkeen lähti vasta tyhjentymään.

Alusta lähtien oli vähä epäuskoinen olo että pysyykö mukana. Ja nyt ei oo epäuskoinen olo sentää

Joo, ajattelinkin siis, että huomaisi just verenvuodon määrästä tai muista oireista. Mutta toki, onhan niitä aikaisilla viikoilla ollut, että ultrassa vasta paljastuu. 🙁
Joo, keskeytynyt keskenmeno ei välttämättä annan mitään merkkejä. Ja tuulimunaraskaudessakin raskausoireita voi olla normaalisti (ja kun oireettomuuskin on ihan normaalia).

Mun kokemuksen mukaan oireet tai verenvuotokaan ei kerro. Kärsin viime raskaudessa pahoinvoinnista, mutta se loppui kuin seinään samana hetkenä, kun todettiin tuulimunaraskaus. Ihmettelen, miten oireet voi hävitä järkeilemällä että "en voi tuntea pahoinvointia, kun en kerran ole raskaanakaan", mutta mieli on tosi ihmeellinen. :Grimacing Face:

Joo, keskeytynyt keskenmeno ei välttämättä annan mitään merkkejä. Ja tuulimunaraskaudessakin raskausoireita voi olla normaalisti (ja kun oireettomuuskin on ihan normaalia).
Mulla keväällä juuri tuollainen. Vielä viikolla 8 kaikki oli hyvin varhaisultrassa. Sitten viikolla 11 oireet (joita oli vähän, lähinnä rintojen turvotus ja väsymys/herkkuhimot) loppuivat. En edes ajatellut mitään siitä, koska tuo on myös tyypillinen aika kun alun oireet voivat jäädä. Sitten viikolla 12 ihan yllättäen alkoi ensin runsas beige vuoto, joka päivä päivältä muuttui ruskean kautta punaiseksi jonka myötä tulivat myös kivut. Tiesin kyllä tuolloin (vuoto+kivut) lopputuleman. 😢 Tuo oli siitä niin kurja kun olin koko alun pelännyt, että menee kesken, mutta noilla viikoilla alkaa jo lähenemään turvallisempaa aikaa, joten olin jo ehtinyt hetkisen luottaa että kyllä tässä hyvin näyttää käyvän..

Mielenkiintoista olla täällä taas. En muista 2010 luotuja tunnuksia/salasanaa. Pakko hakea vielä digitaalinen testi, ja jossain vaiheessa pitäisi kai ilmoittaa mun teini-ikäisille lapsille et näin nyt kävi.

Ihana nähdä, että täällä vielä keskustelut ja muut toimivat.

Moi, liityn kans varovaisesti joukkoon. 😊Viime syksynä 11/24 koettu kkm, joka vähän kummittelee taustalla. Mutta nyt ainakin viiva on olemassa ja siitä lähdetään - toivottavasti pieni pysyy mukana ❤️ dpo:sta ei tarkkaa tietoa.

Liitteet

• IMG_1868.jpeg
    IMG_1868.jpeg
    3.3 MB · Katsottu: 36
Moi, liityn kans varovaisesti joukkoon. 😊Viime syksynä 11/24 koettu kkm, joka vähän kummittelee taustalla. Mutta nyt ainakin viiva on olemassa ja siitä lähdetään - toivottavasti pieni pysyy mukana ❤️ dpo:sta ei tarkkaa tietoa.
Onnea!☺️
Tiedän hyvinkin tuon pelonsekaisen odotuksen

Ja on niitä myöhemmilläkin viikoilla. Meillä selvisi tuulimuna raskaus vasta nt-ultrassa toisessa raskaudessa.

Ihanaa jatkoa teille ja onnellista loppuodotusta 🩷

Poistun täältä, kun vuoto alkoi tänään 😞
Kiitos paljon.

Olen niin pahoillani ❤️‍🩹
Toivotan sinulle voimia kohtamaan menetys. Ja toivon, että vielä jonain päivänä tämä toiveesi täyttyy. ❤️

Alan jo keräillä täällä viestejä kasaan, jos kävisi niin onnekkaasti että viivat jatkaisivat vahvistumista 😊

Ekat testit eilen dpo10 / pp5:
Aamu - OneStep ja e@h
IMG_1933.jpeg

Iltapäivä - Rfsu early
IMG_1947.jpeg

Tänään dpo11 / pp6:
Iltapäivä - e@h ja nyt näkyy tässä epäherkässäkin jo viivaa! 🥰
IMG_1961.jpeg

Koitan huomenna pitää välipäivän testauksesta.

Siirryin varovaisesti tutkimaan tätä toukokuisten ryhmää. Tänään dpo 12 ja mun mielestä ihan hyvä viiva testissä. Yksi kemiallinen takana, joten en uskalla vielä iloita tästä. Tulos tuli ihan yllätyksenä, kun perjantaina (dpo 10) ei näkynyt yhtään mitään ja eilen en ehtinyt testaamaan, kun oltiin reissussa. Tänään sit mittasin lämmön, että ei ole laskenut ja kaahasin kauppaan ostamaan testin ja noin näkyvä viiva!! 🥹🤞 Eri merkkisessä halpatestissäkin näkyi vähän jotain, mutta en kuvaan saatavaksi asti ollut siitä.
(ja testinä rfsu herkkä, mutta koska oon addiktoitunut testaaja, niin tapaan halkaista nuo)
1000056548.jpg

Siirryin varovaisesti tutkimaan tätä toukokuisten ryhmää. Tänään dpo 12 ja mun mielestä ihan hyvä viiva testissä. Yksi kemiallinen takana, joten en uskalla vielä iloita tästä. Tulos tuli ihan yllätyksenä, kun perjantaina (dpo 10) ei näkynyt yhtään mitään ja eilen en ehtinyt testaamaan, kun oltiin reissussa. Tänään sit mittasin lämmön, että ei ole laskenut ja kaahasin kauppaan ostamaan testin ja noin näkyvä viiva!! 🥹🤞 Eri merkkisessä halpatestissäkin näkyi vähän jotain, mutta en kuvaan saatavaksi asti ollut siitä.
(ja testinä rfsu herkkä, mutta koska oon addiktoitunut testaaja, niin tapaan halkaista nuo)
View attachment 148133
Pakko sanoa että ihan nerokas idea tuo testin halkaisu! Ei ole koskaan tullut itselle mieleenkään, vaikka on tullut niin paljon testejä kulutettua 😄

Tänään vihdoin viikkotestistä 3+ valoi taas lisää uskoa jatkumiseen oireiden puuttuessa. Olen ollut tässä raskaudessa tyhmän malttamaton digitestien kanssa, aiemmissa olen käyttänyt 2 viikkotestiä per raskaus ja tehnyt ne aina muutama päivää myöhemmin kuin viikon olettaisi vaihtuvan, mutta nyt tein juuri niillä rajamain että testejä kuluikin tuplamäärä...

4+0: 1-2 viikkoa
4+1: 2-3 viikkoa
5+1: 2-3 viikkoa
5+3: 3+ viikkoa

Joten tämä oli nyt toivottavasti viimeinen raskaustesti omalta osaltani :smiling face with heart-eyes:

Takaisin