Löysin jonkun taulukon, jossa HCG:n raja-arvo oli 153 tuohon 2-3 viikkoon.Samaa olen tehnyt
Milloin digi pitöis näyttää 2-3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Löysin jonkun taulukon, jossa HCG:n raja-arvo oli 153 tuohon 2-3 viikkoon.Samaa olen tehnyt

Moikka, mikä rv testin aikana oli? :)Eka testi aamulla.
Toivon sitä sun kanssaKiitos teille paljon
Ette uskokaan kun vaikeeta mulla on tällä hetkellä. Tää epätietoisuus miten käy, ja en vaan pysty olee ajattelematta asiaa. Koitan tehdä muita juttuja mutta pyörii mielessä ja tuntuu kun ois menetetty peli jo.
No ei tässä auta ku toivoa että ihme sattuis nyt meidän kohdalle![]()
Mikä siinä jännittää?Oma tämän iltapäivän aikana tehty herkkä testi. Sain vahvan plussan (herkällä) jo eilen, eli rv3+4. Hieman jännittää, kun heti niin vahva
No varmaan se kuuluisa tietämättömyysMikä siinä jännittää?
@Mamiksx5 Tuo on kamalan piinaavaa odottelua
Mullekin sanottiin neuvolasta, että olet raskaana niin kauan kuin testi sitä näyttää, ja vuoto ei ole alkanut. Että voi olla pidempi kierto, joka ei vain näy vielä testissä. Eli niin kauan on toivoa tässä kierrossa
Mä onneks tiesin heti plussan jälkeen, että siitä omastani ei raskautta tule, ja puolison kanssa odotettiin vain vuotoa, joka lopulta alkoi 5+0. Tästä raskaudesta ilmoitin alussa jo, että tää on nyt totta, ja tästä tulee kunnon raskaus. Jostain sen vaan tiesi.
Ei valitettavasti voi. Kyllähän hcg nousee myös raskauksissa, joilla ei tulevaisuutta ole. Ja raskaustestit muuttuu melko hitaasti negatiiviseksi kemiallisessakin raskaudessa.Hmm. Voiko tämän tulkita niin, että niin kauan kun vuotoa ei tule ja testi on positiivinen, on kaikki hyvin? Itselläni viime raskaudessa alkoi hyvin pientä vuotoa, jota luulin normaaliksi, oli kuitenkin mennyt kesken.Nyt koko ajan jännittää, tuleeko jotain vuotoa. Vielä ei ole onneksi. Ja joo, mullakin on tämän raskauden aikana erilainen olo, varmempi, verrattuna kahteen edelliseen, jotka menivät kesken.
Tsemppiä myös täältä! Kuulostaa niin tutulta. Päivä kerrallaan eteenpäinKiitos teille paljon
Ette uskokaan kun vaikeeta mulla on tällä hetkellä. Tää epätietoisuus miten käy, ja en vaan pysty olee ajattelematta asiaa. Koitan tehdä muita juttuja mutta pyörii mielessä ja tuntuu kun ois menetetty peli jo.
No ei tässä auta ku toivoa että ihme sattuis nyt meidän kohdalle![]()
Kun hedelmöityksestä (eli ovulaatiosta) on kulunut 2-3 viikkoa. Raskausviikolla 4+1-4+6/5+0 siis.Samaa olen tehnyt
Kiitos selvennyksestä. Eli epätietoisuudessa on vaan oltava.Ei valitettavasti voi. Kyllähän hcg nousee myös raskauksissa, joilla ei tulevaisuutta ole. Ja raskaustestit muuttuu melko hitaasti negatiiviseksi kemiallisessakin raskaudessa.
Mutta sen voi tulkita niin, että kaikki on vielä mahdollista.
Kamala kokemus, kun et ole pystynyt varautumaan.Luulin, että keskenmenon jotenkin tuntisi myös.
Samaa epätoetoisuutta täällä podetaanKiitos selvennyksestä. Eli epätietoisuudessa on vaan oltava.
Ja joo, ei ollut mitään tuntemuksia keskenmenosta tokassa raskaudessa. Ekassa oli kyllä.![]()
On kyllä lohdullista saada vertaistukea täällä. Ei tunnu niin yksinäiseltä pohtia näitä asioita.Samaa epätoetoisuutta täällä podetaan
Mulla oli 2/25 kkm takana. Alkoi kyllä vuoto aikalailla heti plussaamisen jälkeen tuolloin ja nyt sit ei mitään siihen viittaavaa.
Mutta kyllä tää on kauheeta aikaa, kun kaikki pitäis saada tietää vaan heti![]()
No niin onOn kyllä lohdullista saada vertaistukea täällä. Ei tunnu niin yksinäiseltä pohtia näitä asioita.![]()
Keskenmeno kyllä voi tulla ihan yllättäen, ikävä kyllä. Itsellä alkoi 11+1 tiputtelu, ja 11+2 tulikin jo kunnon verilöyly. Ei ollut kipuja edes sen pahimman hetken aikana. Ja ei mitään erityistä voinnissa, oireissa tms… Mietin kehtaanko ees kirjoittaa etten säikyttele muita, mut onneks nämä on kuitenkin aika harvinaisia, ja useimmiten tapahtuu kuitenkin tosi aikaisilla viikoilla.Ei valitettavasti voi. Kyllähän hcg nousee myös raskauksissa, joilla ei tulevaisuutta ole. Ja raskaustestit muuttuu melko hitaasti negatiiviseksi kemiallisessakin raskaudessa.
Mutta sen voi tulkita niin, että kaikki on vielä mahdollista.
Kamala kokemus, kun et ole pystynyt varautumaan.Luulin, että keskenmenon jotenkin tuntisi myös.