Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päätin sitten testata vielä tuolla Rfsu viikkotestillä.
Viimeiset kuukautiset olleet 30.7.25 ja viikko sitten sunnuntaina näytti viikkotesti 3+.
Eli nyt viikkoa myöhemmin ei vieläkään näy 4+.

Laskujen mukaan pitäisi olla nyt 6+0
Pitää varmaan olla huolissaan..

Liitteet

• 20250909_110026.jpg
    20250909_110026.jpg
    388.9 KB · Katsottu: 54
Päätin sitten testata vielä tuolla Rfsu viikkotestillä.
Viimeiset kuukautiset olleet 30.7.25 ja viikko sitten sunnuntaina näytti viikkotesti 3+.
Eli nyt viikkoa myöhemmin ei vieläkään näy 4+.

Laskujen mukaan pitäisi olla nyt 6+0
Pitää varmaan olla huolissaan..
Mulla viimeiset kuukautiset on ollut 30.7. Ja nyt meen 5+6. Mutta hedelmöittymisestä on kulunut 3+5 eli 3-4 viikkoa. Oletan, että sulla olis suurinpiirtein samaa. Testi näyttää sen ajan, mitä hedelmöittymisestä on kulunut aikaa. Eli aikalailla taitaa näyttää mitä keskimäärin pitäisikin.

Ja sit kun muistetaan, hedelmöittymisajoissa voi olla heittoja, ja hcg-määrä vaihtelee hurjasti, vaikkei mitään ongelmaa olisikaan. Sanoisin, että odottele rauhassa 😊

Ja minä näen myös T4:ssa haamua/väriä.

Mulla näytti tuo testi samoilla viikoilla täsmälleen samalta. Huolestuin tuosta myös hiukan, mutta digi viikkotesti antaa edelleen vahvasti 3+. Tuo testihön on juuri tullut markkinoille, joten vielä ei netin syövereistä löydy kovin paljon vertailukuvia miten käyttäytyy. Oma mieli nyt jo rauhoittunut tuon suhteen.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Mulla näytti tuo testi samoilla viikoilla täsmälleen samalta. Huolestuin tuosta myös hiukan, mutta digi viikkotesti antaa edelleen vahvasti 3+. Tuo testihön on juuri tullut markkinoille, joten vielä ei netin syövereistä löydy kovin paljon vertailukuvia miten käyttäytyy. Oma mieli nyt jo rauhoittunut tuon suhteen.
Just tää. Mulla näytti viivat kans tosi haaleilta, mutta mä testin ohjeesta ymmärsin, että T3 ja T4 ei ehkä koskaan tule edes voimakkaiksi viivoiksi 🤔 tää toki on täysin spekulaatiota, kun ei ole käyttökokemuksia monelta vuodelta

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Tein aamulla testin ja se oli nega. Kumpi nyt on luotettavampi, edeltävä plussa vai tää nega? Kemialliseksi ehkä jää..
Testaisin huomisaaamuna, ja menisin sen mukaan. Olisin tosi huolissani plussan katoamisesta, mutta siihen voi vaikuttaa myös esim. laimea pissa, lyhyt pidätysaika tms. Toivottavasti huomenna ois plussa ❤️

Tein aamulla testin ja se oli nega. Kumpi nyt on luotettavampi, edeltävä plussa vai tää nega? Kemialliseksi ehkä jää..
Tsemppiä! 💔

Sulla on tänään dpo10? Mä odottelisin pari päivää ennen testailua. Mä tein ekan ihan haalean haamun dpo 10, dpo 12 näytti vähän haalemmalta, ja sit dpo 14 jo alkoi olla selvempi viiva.

Voi olla kemiallinen, mutta noin alussa hcg-määrä on myös niin pieni, että mittausaika/tapa/muut muuttujat vaikuttaa hurjasti. Joka päivä en alussa testaisi, mutta pari päivää voi näyttää muutosta suuntaan tai toiseen.

Tsemppiä täältäkin @Elea :red-heart:
Itselläni oli selkeä plussa dpo13, sitten parinpäivän päästä vahvistui, siitä kolme päivää niin haalistui ja taas pari päivää niin vahva, en sitten tiedä, mikä sen aiheutti, mutta siihen lopetin , koska se vain lisäsi ahdistusta ja stressiä. Toistaseksi kaikki hyvin täällä.

Viikonloppuna alkoi valkovuoto olla aavistuksen beigeä mikä heti säikäytti, sillä keväinen kkm alkoi runsaalla beigellä vuodolla. Mutta ei tässä auta kuin odottaa ja katsoa kuinka asiat etenevät. Rautalisän ajattelin varmuudeksi aloittaa vielä, siitä tuskin on haittaakaan.

Nyt 6+1 ja vielä kaksi viikkoa varhaisultraan.. aika matelee.

Kiitos teille taas vastauksista ja tuesta 🥹❤️‍🩹 Ajattelin, jos ensi viikon maanantaille varaisin varhaisultraan ajan. Tuntuu, että näinköhän tämä(kin) raskaus on mennyt kesken. Jotenkin niin ahdistaa, kun tietää että tässä minun mahdollisuus on. Enempää en taida jaksaa edes yrittää.

Huh huh. On tämä kyllä raskasta. Kaikkea muuta kuin raskaushehkua.

Juu raskaushehkua odotellessa! :D Tämä onkin vähän hassua, jos se ei olisi niin kurjaa. Keväällä kun oli kkm niin en koskaan ehtinyt päästä hehku vaiheeseen, ja noh, tuon hormonikuperkeikan jälkeen meni pitkälle kesään odotellessa että palautuisi ns. "raskautta edeltävään oloon". Ja nyt kun taas alkoi uusi niin pelkään että käy vaan sama alusta. Oi voi, jos vielä pääsisi jotain edes pientä, hehkua todistamaan.

Kiitos teille taas vastauksista ja tuesta 🥹❤️‍🩹 Ajattelin, jos ensi viikon maanantaille varaisin varhaisultraan ajan. Tuntuu, että näinköhän tämä(kin) raskaus on mennyt kesken. Jotenkin niin ahdistaa, kun tietää että tässä minun mahdollisuus on. Enempää en taida jaksaa edes yrittää.

Huh huh. On tämä kyllä raskasta. Kaikkea muuta kuin raskaushehkua.
Niinpä. Voi kunpa olisi tulevaisuuskiikarit, joilla näkisi, että päättyykö kaikki hyvin. Sitten saisi odottaa rauhallisin mielin. ❤️ Pelko menettämisestä on ihan hirveän suuri, varmasti lähes kaikilla äideillä. Ja varsinkin, kun tietää, että voi tulla eteen mitä vaan.

Yhh mulle tarttui esikoiselta joku hirveä syysflunssa. Normaalisti mulle ei tartu oikein mitkään taudit, mutta ilmeisesti nyt vastustuskyky niin matalalla, että heti nappasin. Ja totta kai tuntuu että menee tämän takia nyt kesken, vaikka Googlen mukaan ei pitäisi vaikuttaa mutta... Toisaalta ihanaa kun ei tartte ajatella töitä, voi vain pötkötellä ja nukkua kun huvittaa :D
Tuntuu että rintojen aristus on kyllä aika lailla kadonnut yhtäkkiä. 😱 Onkohan huolestuttavaa, voiko se vielä palata vai onko normaalia.

Hirveät krampit oli yöllä. Varasin jo perjantaille lääkärin, et näkee ainakin onko raskausonteloa. Sykettä tai alkioita ei varmaan vielä näkyisi mut ainakin tietäis et tapahtuuko jotain. Tosi raastavia nämä omituiset kivut. Tulevaisuuskiikareita minäkin kaipaisin!

Yhh mulle tarttui esikoiselta joku hirveä syysflunssa. Normaalisti mulle ei tartu oikein mitkään taudit, mutta ilmeisesti nyt vastustuskyky niin matalalla, että heti nappasin. Ja totta kai tuntuu että menee tämän takia nyt kesken, vaikka Googlen mukaan ei pitäisi vaikuttaa mutta... Toisaalta ihanaa kun ei tartte ajatella töitä, voi vain pötkötellä ja nukkua kun huvittaa :D
Tuntuu että rintojen aristus on kyllä aika lailla kadonnut yhtäkkiä. 😱 Onkohan huolestuttavaa, voiko se vielä palata vai onko normaalia.
Mulla ainakin onnistuneissakin raskauksissa oireet aaltoilleet.

Oireet tulee ja menee, kaikki on normaalia!

Josko mä uskallan tulla tänne hieman kurkistelee 🥹eilen sain dpo10 haamulaisen joka on tänään vahvistunut. Huomenna taidan tehdä digin jos pc on tarpeeksi vahva 🥰 joten toivottavasti nähdään pian 😍
Onnea kaikille 🩷

Ja pahoittelut jo huonoja uutisia saaneille 🥺

Minulla on ollut kova flunssa jokaisesta onnistuneissa raskaudessa alussa, niin minä otan sen vahvana varihasta oireesta, eli älä huoli että se johtuisi keskenmenoon, päinvastion - kun raskaus ei oo loppunut onnelisesti mulla ei ole ollut oireena flunssa . ❤️

Vitsit kun tuo vuoden vanha esikoinen vie mehut niin, ettei kerkeä paljoa täällä kirjoittelemaan 😅

Kovasti tsemppiä viivojen ja oireiden/oireettomuuden kanssa kaikille 🙏 muistan tuon epätoivon ja turhautumisen ja huolen tuosta edellisestä onnistuneesta raskaudesta ❤️

Nyt oon yllättävänkin levollisin mielin, toisaalta myös ehkä vähän vain odotan huonoja uutisia loppuviikon ultrasta. Tuntuu niin epätodelliselta, että tulisi heti perään toinen onnistunut raskaus ja nyt vielä ilman hoitoja!

Mulla on myös molempien raskauksien alussa ollut paha flunssa ja olen ollut sairaslomalla 😅 eka kylläkin päättyi kesken.

Takaisin