Plussa vai ei?

Dpo 8 tai 9 ja testasin huvikseen ovis testeillä. Ylempi raskaustesti ja ovistesti eilen testattu ja tänään tuo pelkkä alempi ovistesti ku oli rtestit loppu.
IMG_20250907_133256.jpg
IMG_20250907_132745.jpg

Eilen päiväpissasta rfsu ultra varhainen näytti näin. Ja tänään aamulla clearbluen varhainen piirsi viivaa. Kuitenkaan rfsu varhainen tänään enää ei. Jotenkin en uskalla näihin luottaa 🤷‍♀️🙈

Tänään dpo 10 luultavasti, joten mietin pitäisi varmaan jo näkyä näillä?
20250906_175243.jpg

Muokattu viimeksi:
@0mppu kummatkin omaan silmän negatiivisia.

En oo täysin varma, mutta eikös se ovulaatiotesti olisi aggressiivisen positiivinen jos olisi reagoinut raskauteen? Jos siis sattuu reagoimaan kun ovulaatiotesti ei välttämättä reagoi raskauteen ja eipä sen haluttaisikaan valmistajien toimesta reagoivan muuhun kuin lh kait…

@Loddde ehkä ylihuomenna uus testi ja saadaan parempaa tulosta (jos toivonmukaan ei olisi terveydellistö syytä tietää mahdollisimman nopeasti)? Tuo kuulostaa tosi jänniltä tuloksilta.

Joo kyllä nää ovistestikuvat mulle posiksi kelpaisi! Toki en oo raskaaksi tullut eli en tiiä miten mönkään tulkitsen näitä 🤣

Joo kyllä se posi oli. Tänään haalentunut paljon ja illalla iski sellaiset oikeanpuoleiset kivut eilen et ei voinu erehtyä. Tää oli vasta toinen kerta kun sain ovisplussan, eikä mulla oo koskaan ollut testiviiva kontrolliviivaa tummempi ja nytkin siinä rajalla et onko yhtä vahvat, ni piti kysellä miten muut näkee 😁

Eilen päiväpissasta rfsu ultra varhainen näytti näin. Ja tänään aamulla clearbluen varhainen piirsi viivaa. Kuitenkaan rfsu varhainen tänään enää ei. Jotenkin en uskalla näihin luottaa 🤷‍♀️🙈

View attachment 147892
Tässä näen kyllä viivan, mutta näistä viivanpaikoista on täällä jatkuvasti kuvia ja tääkin viiva näyttää omaan silmään vähän hassulta 🤔 Muutoin dpo 10 on kyllä vielä tosi varhainen, koska ei tietoa kiinnittymisestä. 😊 Uutta testiä seuraavina päivinä 👍🏻

View attachment 147892

Mä just näin täällä jonkun laittaman taulukon, jossa oli se hcg-hormonin vaihteluväli aika suurta ja sen mukaan toisilla voi just näkyä aikaisintaan dpo10 maissa. Ei ole käsittääkseni ollenkaan epätavallista, että näkyisi vasta pari päivää myöhemminkään, joten uutta testiä huomenna ja ylihuomenna. 🤞🏻

Kiitos teille 🥰 viime kierrossa oli kemiallinen ja silloin tiesin heti että jotain tapahtuu koska oireet niin vahvat mutta nyt ei kyllä sellaista tunnetta ole vaikka kaikenlaisia nippailuja ollutkin 😅 ei muutakun uutta siis tekemään aamusta!

Mitenköhän tämä Flo appi laskee nää dpo:t? Mulla ovistestiin tuli 28.8 clearbluella pysyvä hymynaama ja olen merkinnyt sen appiin mutta näyttää silti että pregnant day 8? Osaisiko joku sanoa? Mun laskujen mukaan kuitenkin dpo 10 🤷‍♀️🤔

Liitteet

• Screenshot_20250907_165312_Flo.jpg
    Screenshot_20250907_165312_Flo.jpg
    51.8 KB · Katsottu: 47
Mitenköhän tämä Flo appi laskee nää dpo:t? Mulla ovistestiin tuli 28.8 clearbluella pysyvä hymynaama ja olen merkinnyt sen appiin mutta näyttää silti että pregnant day 8? Osaisiko joku sanoa? Mun laskujen mukaan kuitenkin dpo 10 🤷‍♀️🤔
Jos 28.8. on pysyvä hymynaama eikös se tarkota, että ovulaatio tapahtuu siitä vasta 24-36 tunnin kuluessa? Eli tuo 28 päivä olisi -1, 29.8. olisi 0 päivä ja sitten 30.8. aletaan laskee vasta dpoita eli päiviä ovulaation jälkeen eli tänään olisi dpo 9? En tiedä laskeeko flo sitten niin, että tuo 28.8. olisi vasta -2 ja 30.8. olisi ovulaatio päivä eli 0, joten sitten 31.8. alkaisi vasta laskea noita dpoita 🤔 en muista yhtään miten itellä keväällä meni flown mukaan laskelmat 😅

Jos 28.8. on pysyvä hymynaama eikös se tarkota, että ovulaatio tapahtuu siitä vasta 24-36 tunnin kuluessa? Eli tuo 28 päivä olisi -1, 29.8. olisi 0 päivä ja sitten 30.8. aletaan laskee vasta dpoita eli päiviä ovulaation jälkeen eli tänään olisi dpo 9? En tiedä laskeeko flo sitten niin, että tuo 28.8. olisi vasta -2 ja 30.8. olisi ovulaatio päivä eli 0, joten sitten 31.8. alkaisi vasta laskea noita dpoita 🤔 en muista yhtään miten itellä keväällä meni flown mukaan laskelmat 😅
Aivan! 🙈 no mähän oon sitten laskenut väärin eli toivoa vielä on 🤭🤌 kiitos tästä!

Mulla on tänään vasta kp8, mutta alavatsassa on vasemmalla puolella kipua ja lämmöt laski. Ovistestit näyttää tältä, ylin aamulta ja toinen nyt iltapäivästä. Mitä mieltä? Voisko ovis tulla aiemmin 🤔

Liitteet

• 20250908_125357.jpg
    20250908_125357.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 75
Takaisin