Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 8 tai 9 ja testasin huvikseen ovis testeillä. Ylempi raskaustesti ja ovistesti eilen testattu ja tänään tuo pelkkä alempi ovistesti ku oli rtestit loppu. View attachment 147885View attachment 147886
Mä en kyllä nää tossa raskaustestissä mitäänDpo 8 tai 9 ja testasin huvikseen ovis testeillä. Ylempi raskaustesti ja ovistesti eilen testattu ja tänään tuo pelkkä alempi ovistesti ku oli rtestit loppu. View attachment 147885View attachment 147886
Niin aattelinkiMä en kyllä nää tossa raskaustestissä mitäänja ovistestikin on mun silmään kaukana posista.
Joo kyllä nää ovistestikuvat mulle posiksi kelpaisi! Toki en oo raskaaksi tullut eli en tiiä miten mönkään tulkitsen näitä![]()
Tässä näen kyllä viivan, mutta näistä viivanpaikoista on täällä jatkuvasti kuvia ja tääkin viiva näyttää omaan silmään vähän hassultaEilen päiväpissasta rfsu ultra varhainen näytti näin. Ja tänään aamulla clearbluen varhainen piirsi viivaa. Kuitenkaan rfsu varhainen tänään enää ei. Jotenkin en uskalla näihin luottaa
Tänään dpo 10 luultavasti, joten mietin pitäisi varmaan jo näkyä näillä?
View attachment 147892
Eilen päiväpissasta rfsu ultra varhainen näytti näin. Ja tänään aamulla clearbluen varhainen piirsi viivaa. Kuitenkaan rfsu varhainen tänään enää ei. Jotenkin en uskalla näihin luottaa
Tänään dpo 10 luultavasti, joten mietin pitäisi varmaan jo näkyä näillä?
View attachment 147892
Jos 28.8. on pysyvä hymynaama eikös se tarkota, että ovulaatio tapahtuu siitä vasta 24-36 tunnin kuluessa? Eli tuo 28 päivä olisi -1, 29.8. olisi 0 päivä ja sitten 30.8. aletaan laskee vasta dpoita eli päiviä ovulaation jälkeen eli tänään olisi dpo 9? En tiedä laskeeko flo sitten niin, että tuo 28.8. olisi vasta -2 ja 30.8. olisi ovulaatio päivä eli 0, joten sitten 31.8. alkaisi vasta laskea noita dpoitaMitenköhän tämä Flo appi laskee nää dpo:t? Mulla ovistestiin tuli 28.8 clearbluella pysyvä hymynaama ja olen merkinnyt sen appiin mutta näyttää silti että pregnant day 8? Osaisiko joku sanoa? Mun laskujen mukaan kuitenkin dpo 10![]()
Aivan!Jos 28.8. on pysyvä hymynaama eikös se tarkota, että ovulaatio tapahtuu siitä vasta 24-36 tunnin kuluessa? Eli tuo 28 päivä olisi -1, 29.8. olisi 0 päivä ja sitten 30.8. aletaan laskee vasta dpoita eli päiviä ovulaation jälkeen eli tänään olisi dpo 9? En tiedä laskeeko flo sitten niin, että tuo 28.8. olisi vasta -2 ja 30.8. olisi ovulaatio päivä eli 0, joten sitten 31.8. alkaisi vasta laskea noita dpoitaen muista yhtään miten itellä keväällä meni flown mukaan laskelmat
![]()
Toivoa on tosiaan, koska nythän on tosi aikainen dpo vielä eli kannattaa jatkaa testailua ja toivottavasti tulisi plussa testiinAivan!no mähän oon sitten laskenut väärin eli toivoa vielä on
kiitos tästä!
En valitettavasti nää tässä kyllä mitäännäkyykö täs mitääView attachment 147905
Mulla on yleisesti ottaen hyvät viivalasit, mutta tää on minusta täysin nega.näkyykö täs mitääView attachment 147905