Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä oma sarja. Vähän on vielä hailakat viivat, toivotaan et vahvistuu ja kaikki on hyvin 🫣
Ylhäällä onestep liuskat dpo15-18
Alhaalla pregchek puikot dpo16-18

Liitteet

• IMG_3603.jpeg
    IMG_3603.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 85
Minäkin nyt varovasti liityn tänne keskusteluun 🫣 kesäkuussa viimeisin keskenmeno ja pelottaa, miten taas käy.. tänä aamuna uskalsin testin tehdä kp28, menkat pari päivää myöhässä. Luulin että tulis jo hyvä viiva, mutta ei tullu, vaikka tämä on herkkä testi 😲
Tsemppiä ja malttia ❤️

Mulla oli viime kierrossa heinäkuussa km tai kemiallinen. Nyt kauhulla tarkkailen, miten viivat käyttäytyy. Edelleen on hailakkaa, mutta sentään selkeästi vahvistunut.. Mutta katsotaan taas lauantaina, jos on edelleen vahvistinut, niin varmaan lopetan jo testamisen, ja yritän luottaa.

Onhan siinä kuitenkin selkeä viiva, eli toivotaan parasta 🥰

IMG_7515.jpeg

Tässä tekemäni liuskatestit. Parina päivänä olen ottanut samasta testistä kaksi kuvaa, se voi sekoittaa. Tuo viime keskiviikkoinen sai itseni varmaksi kemiallisesta (oli jo edellislauantaina ehtinyt tehdä digin joka näytti jo 2-3vk). Mutta nyt viime perjantainen olikin jälkeen selkeä. Uutta en ole enää uskaltanut tehdä. Ei vuotoja tai kipuja toistaiseksi. Pelottaa.

@Pumpkins Hyvinhän tuo on vahvistunut ja pysnyt vahvana tuo viiva! tiedän, että on vaikea luottaa ja tämä alku on ihan mahdotonta varmuuden ja epävarmuuden kamppailua :loudlycrying: testiin voi kuitenkin niin vaikuttaa moni asia ja voi vaikka olla susi testi välissä yms. Toivottavasti pieni pysyy matkassa ja testit ja muut olosuhteet vain tekivät tuon haalemman testituloksen!

Onko kukaan muu sattunu tekemään tätä rfsun viikko testiä? Ihan mielenkiinnosta piti kokeilla ja ei tää nyt tainnu oikein wörkkiä. 😂

Liitteet

• IMG_7754.jpeg
    IMG_7754.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 80
  • IMG_7756.jpeg
    IMG_7756.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 75
Näyttäis mun silmään, että tuonne toiselle puolelle ei ole mennyt näytettä ollenkaan?

Onko kukaan muu sattunu tekemään tätä rfsun viikko testiä? Ihan mielenkiinnosta piti kokeilla ja ei tää nyt tainnu oikein wörkkiä. 😂
Mä tein ton testin eilen ja toimi oikein hyvin! ☺️ näytti juuri niitä viikkoja mitä pitikin, ehkä jopa ihanasti enemmänkin ku tohon t3 tuli jo vähän haamuakin 🥰

Tää testi menee kyllä jatkoon kun on huomattavasti halvempi ku CB 😅
IMG_9690.jpeg

@Pumpkins nyt on ainakin hyvin vahvistunut 🤞🏻 jospa tuossa välissä oli vaan laimeampi näyte, ja siksi viiva oli haaleampi. Oliko teillä varhaisultra tulossa?

@tire mäkin sanoisin, ettei toinen puoli ole kastunut, kun kontrolliviivakaan ei näy kunnolla

Näyttäis mun silmään, että tuonne toiselle puolelle ei ole mennyt näytettä ollenkaan?
Joo siinä jotkut haamuviivat näkyy kun tihrustaa, mutta edes tuo toinen kontrolliviiva ei värjääntynyt, joten tuskin panikoin enempää tämän testin suhteen ja todetaan epäonnistuneeksi. 😂

Mä tein ton testin eilen ja toimi oikein hyvin! ☺️ näytti juuri niitä viikkoja mitä pitikin, ehkä jopa ihanasti enemmänkin ku tohon t3 tuli jo vähän haamuakin 🥰

Tää testi menee kyllä jatkoon kun on huomattavasti halvempi ku CB 😅
View attachment 147666
Sillä minäkin tämän ostin, taisi olla puolet halvempi kun cb:n viikkotesti. 😁 Mutta mua ei nyt vakuuttanut ihan toiminnallaan. 😂

Mulla myös toimi, vaikka viivat haaleita olikin.

Liitteet

• 20250830_064618.jpg
    20250830_064618.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 24
Takaisin