@Pikkuviikuna ei potki ulos
Meillä ne pyys paperit mukaan vaan, ettei tulis ns tuplatyötä tehtyä. Että enempi hyötyä siitä on, kun jotain jo tehty.
Infektiolabrat ne halus uudelleen, mutta en vielä oo muista varma, kun en lähetteitä löydä mistään. Tiistaina oon tästä viisaampi. Mieheltä eivät halunneet jostain syystä ees uutta simppanäytettä (mitä ihmettelen, kun meillä se on huhti-toukokuulta viimesin
).
@*Ninni* meillä kanssa lähete hyväksyttiin tosi nopeeta, mutta vasta hiljattain saatiin aika. Lähete jo siis toukokuussa hyväksytty. Toki kesä varmasti vaikutti ja olikin ruuhkaa. Mutta niistä pitäis kuulua 3 viikon kuluttua (lukee hus:in sivuilla) ja jos mitään ei kuulu, niin sinne voi soitella ja kysellä mikä meno. Voi olla, että osaavat vähän arvioida, millon avaisivat lisää aikoja ja alkavat jonoa purkamaan
Infektiolabrat ne halus uudelleen, mutta en vielä oo muista varma, kun en lähetteitä löydä mistään. Tiistaina oon tästä viisaampi. Mieheltä eivät halunneet jostain syystä ees uutta simppanäytettä (mitä ihmettelen, kun meillä se on huhti-toukokuulta viimesin
@*Ninni* meillä kanssa lähete hyväksyttiin tosi nopeeta, mutta vasta hiljattain saatiin aika. Lähete jo siis toukokuussa hyväksytty. Toki kesä varmasti vaikutti ja olikin ruuhkaa. Mutta niistä pitäis kuulua 3 viikon kuluttua (lukee hus:in sivuilla) ja jos mitään ei kuulu, niin sinne voi soitella ja kysellä mikä meno. Voi olla, että osaavat vähän arvioida, millon avaisivat lisää aikoja ja alkavat jonoa purkamaan

Jotenkin on ollut kynnystä siinä lapsettomuuspuolen keskusteluihin osallistumisessa, ei ole halunnut ikäänkuin itse siihen ryhmään vielä todeta kuuluvansa, mutta kai se on nyt aika. Samoin lapsettomuuspodeja ja tv-ohjelmia en ennen halunnut vielä kuluttaa, mutta nyt on viimeaikoina perus raskausisällöt vaihtunut niihin. Ja onhan niissä vertaistukea hyvin, ja sanoittaa omia ajatuksia. Vaikka tosin itse oon mieltänyt itseni tahattomasti lapsettomaksi jo useamman vuoden, kun olimme miehen kanssa lapsihaaveesta eri linjoilla. Mutta nyt kun tää fyysinenkin puoli näyttää olevan vaikeaa, niin se on vielä oma twistinsä.
Töissäkin nyt näyttää tulevan niin kiireinen syksy, että ei ainakaan helpota raskautumista sellainen stressi