Pakastealkion siirto (PAS)

Täällä odotellaan uuden kierron alkua, että pääsis ilmoittautumaan toiseen (ja tältä erää viimeiseen) PASsiin.

Miten muilla on mennyt ovisplussa vs siirtopäivät? Meillä saatiin 2 x 5-6pv ikäistä pakastimeen. Sunnuntaina ilmoitin ovisplussan, ja siirto tehtiin pe. Tuosta ei tullut raskautta, ja jälkikäteen jäin pohtimaan, että tuo siirto oli aika pian (biologi sanoi luukulla, että siirretään 6päiväinen).

Täällä odotellaan uuden kierron alkua, että pääsis ilmoittautumaan toiseen (ja tältä erää viimeiseen) PASsiin.

Miten muilla on mennyt ovisplussa vs siirtopäivät? Meillä saatiin 2 x 5-6pv ikäistä pakastimeen. Sunnuntaina ilmoitin ovisplussan, ja siirto tehtiin pe. Tuosta ei tullut raskautta, ja jälkikäteen jäin pohtimaan, että tuo siirto oli aika pian (biologi sanoi luukulla, että siirretään 6päiväinen).
Mulla meni muuten ovisplussa ja siirtopäivä samalla lailla. Mulle siirrettiin 3 päiväisenä sulatettu, eli 4pv alkio.

Meillä on pakkasessa 5-päiväisiä ja siirretty ovisplussasta kuudentena päivänä. Mutta lääkäri sanoi, että siirron kannalta vain maanantai olisi plussapäiväksi huono eli ilmeisesti sunnuntai plussana siirto olisi päivän ajoissa. Ja mun ymmärtääkseni 6-päiväisiä siirretään usein 5-päiväisten kanssa samana päivänä, kun kehitykseltään ovat kuitenkin samassa vaiheessa.

Onko muut käyttänyt niitä GB ovistestejä mitkä ensin vilkkuu ja sit tulee se hymynaama?
Ei muuten mutta mulla vilkkunut perjantaista asti ja eilen tein kaksi testiä ja tänää ajattelin tehdä viel illalla yhden testin..

Onko teillä muuttunut vilkkuva hymiö pysyväksi ollenkaan vai Vai?

Onko muut käyttänyt niitä GB ovistestejä mitkä ensin vilkkuu ja sit tulee se hymynaama?
Ei muuten mutta mulla vilkkunut perjantaista asti ja eilen tein kaksi testiä ja tänää ajattelin tehdä viel illalla yhden testin..

Mulla näyttää yleensä 2-3 päivää vilkkuvaa, mutta esim. kemiallisen jälkeen vilkutti viikon ennen pysyvää hymynaamaa.

Me haettiin kyytiläinen eilen ja testipäivä ois 28.8. 🤞🏻🌈

Mulle tehdään siirrot lääkkeelliseen kiertoon ja tukilääkkeinä Zumenon, Terolut ja Cyclogest.
Meillä sama testipäivä! minkälaiset olot siellä?

Mulla kans tukiläääkkeinä terolut ja cyclot! mittailen lämpöjä (BBT) ja noi cyclot väähn haittaa sitä hommaa kun keltarauhashormonia sen verta et nostaa lämpöjä. Oloja ei itellä oikeen minkäänlaisia. Nyt pp4 täällä. flunssan oireet ja vilutukset tuntuu mut nää lääkkkeet madaltaa vastustuskykyä... toivon ettei mikään flunssa ois nyt iskeny. Menkkamaisia jomoja aina silloin tällöin ja vihloo alavatsaa ja tuikkasee jos liikahtaa nopeesti, mutta näitä "oireita" on negakierroissakin niiin en oikeen tärppiin uskalla uskoa. toki nyt alkio vasta kiinnittyy niin ei kai sitä suuremmin vielä oloja oliskaan.

Mulla vaihtelee kierrottain. On välillä vilkuttanut 10 päivää ja välillä ei lainkaan vaan tullut suoraan pysyvä. Mut joka kerta on ovis löytynyt, kun oon jatkanu testaamista 🤣

Mulla vaihtelee kierrottain. On välillä vilkuttanut 10 päivää ja välillä ei lainkaan vaan tullut suoraan pysyvä. Mut joka kerta on ovis löytynyt, kun oon jatkanu testaamista 🤣
Mulla tuli eilen illalla vihdoin pysyvä..

Aikaisemmin on vilkkunut yhden pvä ja seuraavana ollu pysyvä hymy

Meillä sama testipäivä! minkälaiset olot siellä?

Mulla kans tukiläääkkeinä terolut ja cyclot! mittailen lämpöjä (BBT) ja noi cyclot väähn haittaa sitä hommaa kun keltarauhashormonia sen verta et nostaa lämpöjä. Oloja ei itellä oikeen minkäänlaisia. Nyt pp4 täällä. flunssan oireet ja vilutukset tuntuu mut nää lääkkkeet madaltaa vastustuskykyä... toivon ettei mikään flunssa ois nyt iskeny. Menkkamaisia jomoja aina silloin tällöin ja vihloo alavatsaa ja tuikkasee jos liikahtaa nopeesti, mutta näitä "oireita" on negakierroissakin niiin en oikeen tärppiin uskalla uskoa. toki nyt alkio vasta kiinnittyy niin ei kai sitä suuremmin vielä oloja oliskaan.
No nyt on jännät päivät molemmilla edessä! 🤞🏻

Aika samanlaista mullakin, viluttaa, vähän flunssainen olo ja just sellasia repäisykipuja tuolla alavatsan molemmin puolin. Eilen, tai oikeestaan viime yönä tuli tissit tosi kipeiksi. Ja kaksi yötä oon nähnyt tosi villejä unia. Periaatteessa kaikki nää menee täysin myös lääkitysten piikkiin, joten sama täällä, en jaksa kauheesti näistä oireista innostua. 🤷🏻‍♀️

Sattuuko muilla Cyclogestin laittaminen? Itellä sattuu aika paljon varmaankin vulvodynian takia tai sitten vaan laitan väärässä asennossa. 🙈 aika pitkältä voi seuraavat pari viikkoa tuntua, tuntuu istuessakin kipeältä 😬

Sattuuko muilla Cyclogestin laittaminen? Itellä sattuu aika paljon varmaankin vulvodynian takia tai sitten vaan laitan väärässä asennossa. 🙈 aika pitkältä voi seuraavat pari viikkoa tuntua, tuntuu istuessakin kipeältä 😬
Mulla ei oo kun kerran ollu cyclot enkä tykännyt niistä.. itse en keksinyt muuta nii vessaan ja kyykkyyn ja siel cyclot sisään, käsipesu ja koitin sänkyyn makoilee 😂
Mut joo ei onneksi sattunut 😱

Mulla ei oo kun kerran ollu cyclot enkä tykännyt niistä.. itse en keksinyt muuta nii vessaan ja kyykkyyn ja siel cyclot sisään, käsipesu ja koitin sänkyyn makoilee 😂
Mut joo ei onneksi sattunut 😱
Ite oon makuuasennossa laittanu, pysyy ainakin silleen sisällä 😅

@Hyyris Minkälaiset olot siellä? Aattelitko testata ennen testipäivää vai oottelet testipäivälle? :smiling-eyes:
Kiitos kysymästä, vielä pari yötä oottelen eli kyllä 😄 Sovittiin miehen kanssa, ettei hätäällä.

Mulla on tissit kipeät ja täynnä, närästänyt pari päivää huolella (tosin tänään ei), ja alavatsalla kiristelee vähän väliä. Parina aamuna ollut menkkamasuoloa, mut ne on jääneet aamuun.

Sanotaan et jännittää kovin, kun näillä oireilla voipi olla +/-!

Meinaatkos ite malttaa oottaa 28.8.? 🙂

Ei se varsinaisesti satu, mut nyt kun ne on ollu reilun viikon käytössä, niin limakalvot on kyllä vähän arat ja ärsyyntyneet. 🫤

Täällä tänään dpo11/pp7. Loppuviikosta tuntui vihlaisuja ja painetta alavatsalla, sen jälkeen ollut menkkajomon tyyppistä. Muita oireita ei ole ja testi näytti aamulla tältä 🥰
1000012556.jpg

Klinikan lääkäri ohjeisti et "exit only" -paikkaankin voi laittaa :D josko se ei kävisi niin kipeää.

Kiitos kysymästä, vielä pari yötä oottelen eli kyllä 😄 Sovittiin miehen kanssa, ettei hätäällä.

Mulla on tissit kipeät ja täynnä, närästänyt pari päivää huolella (tosin tänään ei), ja alavatsalla kiristelee vähän väliä. Parina aamuna ollut menkkamasuoloa, mut ne on jääneet aamuun.

Sanotaan et jännittää kovin, kun näillä oireilla voipi olla +/-!

Meinaatkos ite malttaa oottaa 28.8.? 🙂
On kyllä lupaavia oireita ja toivotaan todellakin et ne on tärpin oireita! onneksi enää hetki ni saatte tietää tuloksen :red-heart: onko nää sulle epätavallisia oireita siis tai et vois olla hyvinkin viitteitä tärpistä :smiling face with heart-eyes:

Viime kerralla oli helppo odottaa viralliseen testipäivään, nyt laskeskelin et on jo dpo18 silloin (ehkä oli viimeksin kerralla, mutta oli kaikkea reissua sun muuta). MUTTA tälle kerralle tilasin liuskaraskaustestejä ja meinasin kyl testata jo dpo12-> en todellakaan tiiä onko järkevää, mutta minkäs teet :D

Takaisin