Tilan takia meilläkin laitettu tavaraa eteenpäin, vaatteetkin vie yllätttävän paljon, kun joka koossa on useampi kymmenen vaatekappaletta. Ollaan kyllä joitakin tärkeimpiä vaatteita säilytetty, esim kotiintulo vaatteet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wau oiettäMeillä on joitakin mun miehen lapsuuden vaatteita, se on kyllä ihanan hauska niihin pukea omia lapsia
Nykyvaatteissa monissa tuntuu olevan se ongelma että ajan myötä niistä katoaa jousto. Elastiini? Ja muutenkin perstuvat nopeammin. Ihmettelen että nuo miehen vauva vaateetkin ihan hyvä kuntoisia![]()
On itsellä jotain parhaita omien lasten, sekä mun vauva ajan vaatteita säilössä, sekä kasapäin leluja jo omasta lapsuudesta. Esim. Duplot ja brion junarata tai barbit ei vanhene koskaan enkä niistä ikinä luopuisikaan. Mutta mitään oikeasti tarpeellista isompaa ei ole säilössä, kuten pinnasänkyä tai rattaita.Se on hassuu ku jotkut kerennyt hävittämään jo tavaroita kun "lapsiluku täysi" ku mä itse säästäisin kaiken lapsenlapsille jneharmittaa just ku omat vauvakamat meni siskojen myötä myyntiin ku oisin itse halunnut ne, kun taas itsellä ajatus pikemminkin kaikesta laittaa polvelta toiselle
![]()
Mä säilöin vuosikausia esikoisen vauvavaatteita, vuosi sitten vihdoin lahjotin eteenpäin. Niitä kun käytiin läpi oli seassa just tälläisiä yksilöitä joista elastaani hapertunut täysin. Harmitti kauheesti kun ne oli olleet just niitä lemppareita. Jatkossa eteenpäin nopsaanNykyvaatteissa monissa tuntuu olevan se ongelma että ajan myötä niistä katoaa jousto. Elastiini? Ja muutenkin perstuvat nopeammin. Ihmettelen että nuo miehen vauva vaateetkin ihan hyvä kuntoisia![]()
Mä oon laittanut tavaroita nopeesti kiertoon, koska aattelen et ekologisinta niitten on olla mahdollisimman jatkuvasti käytössä, eikä niin et välissä on vaikka kokonainen sukupolviSe on hassuu ku jotkut kerennyt hävittämään jo tavaroita kun "lapsiluku täysi" ku mä itse säästäisin kaiken lapsenlapsille jneharmittaa just ku omat vauvakamat meni siskojen myötä myyntiin ku oisin itse halunnut ne, kun taas itsellä ajatus pikemminkin kaikesta laittaa polvelta toiselle
![]()
No siis Vinted on asia mihin en oo vielä eksynyt *lataa samaan aikaan sovellustaMä melkeen vannon vintedin nimeenSieltä tulee tilattua taaperolle vaatteita ja kenkiä. En sillee jaksa kirpparille mennä, kun se vaatii sit vähä järkkäilyä. Mutta ihan pienille vauvoille löytyy niin paljon käytettynä ja erittäin hyväkuntoista
No siis Vinted on asia mihin en oo vielä eksynyt *lataa samaan aikaan sovellusta
Eli jos nyt hairahdan niin tietää mihin osoittaa syyttävää sormea![]()