Hei. Haluan avautua jossain ja toivon mukaan, joku osaa samaistua tai antaa vertaistukea tai jotain. Mutta sain siis tässä pari päivää sitten kuulla että puolisoni pikkuveli saa tyttöystävänsä kanssa lapsen ensi vuoden alussa ja olen pyöritellyt tätä asiaa siitä lähtien koko aika. Mua ahdistaa, hävettää ja koen syyllisyyttä mun tunteista ja ajatuksista, mutten voi sille mitään. Meillä on mun puolison kanssa kaksi lasta, kohta 2v ja nyt alle kuukauden ikäinen vauva. Mulla on vahva raskauskateus päällä ja haluaisin kans olla raskaana. Koen jopa kielteisiä tunteita tuon toisen raskautta kohtaan, koen sen jotenkin uhkana. Tämän pikkuveljen oli määrä olla kuopuksemme kummi ja siis ovat nuoria, tyttöystävä ehkä 19v. Ja mulla on ollut haasteita tässä mielen ja imetyksen kanssa niin koen jotenkin myös riittämättömyyden tunnetta. Mä oon havahtunut tätä kautta vahvasti tähän vauvakuumeeseen, että haluaisin taas olla itsekin raskaana, mutta en oikeasti taas pystyisi vielä elämän olosuhteiden näkökulmasta