Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo lahkeista saa muutettua vetoketjulla pussukan. Tässäkin mallissa meidän esikoinen tuntui hukkuvan sinne pussiin ja kädet karkas hihoista niin ei käytettySiis saako sen haalarin pussukan muotoon?? Miten multa tuo asia mennyt ohi![]()
En tiedä minkä ikäiset teidän lapset on, mutta aloin tiirailemaan vanhojen pakkauksien kuvista, ja näyttäis siltä että 2015 eli just meidän esikoisen pakkaus on eka jossa on ollut tää pussiksi muunnettava haalari. Sitä vanhemmat on vain haalareita.Hyvä oppia tämä nyt edes kolmannelle kierrokselle![]()
Ah, no sitten on mennyt ohi vain kerranEn tiedä minkä ikäiset teidän lapset on, mutta aloin tiirailemaan vanhojen pakkauksien kuvista, ja näyttäis siltä että 2015 eli just meidän esikoisen pakkaus on eka jossa on ollut tää pussiksi muunnettava haalari. Sitä vanhemmat on vain haalareita.
Molemmat pakkaukset ovat ihan kivoja, lähinnä se "tämän vuoden pakkaus tämän vuoden lapselle"-idea takana.
Onko joku jo saanut 2025 äitiyspakkauksen? Itse tilasin ns. viime tinkaan toiveissa saada tämän vuoden pakkausMolemmat pakkaukset ovat ihan kivoja, lähinnä se "tämän vuoden pakkaus tämän vuoden lapselle"-idea takana.
Meillä on myös vuoden 2023 pakkaus esikoisella. Päätettiin ottaa myös kuopukselle pakkaus, jotta saadaan laatikoihin säilöttyä ne lastenvaatteet. -tarpeet ja lelut, jotka halutaan säilyttää lapsille siihen asti, että saavat omia lapsia. Taustalla ajatus "se mikä ei mahdu, sitä ei säilytetä", jottei mun hamstraustaipumus saata meidän varastotiloja kaaokseen![]()
Joo tein äitiysrahahakemuksen samalla. Ja muistaakseni vaan raskaustodistuksen laitoinOkei, miksiköhän mun hakemus jumittaa siellä..teitkö samalla äitiysraha-hakemuksen? Mä tein sen samalla ja liitin siihen sen neuvolasta saadun raskaustodistuksen. Pitikö siellä olla muita liitteitä? Ja kai se riittää että raskaustodistuksen liitti siihen äitiysraha-hakemukseen vai pitikö se laittaa erikseen tähän äitiysavustus-hakemukseen?
![]()
Okei, miksiköhän mun hakemus jumittaa siellä..teitkö samalla äitiysraha-hakemuksen? Mä tein sen samalla ja liitin siihen sen neuvolasta saadun raskaustodistuksen. Pitikö siellä olla muita liitteitä? Ja kai se riittää että raskaustodistuksen liitti siihen äitiysraha-hakemukseen vai pitikö se laittaa erikseen tähän äitiysavustus-hakemukseen?
![]()
Tilasin äitiyspakkauksen myös ihan ”viime tipassa”, toiveissa siis tämän vuoden uusi pakkaus :) nyt kuitenkin hakemus ollut reilu kaksi viikkoa jo käsittelyssä. Tein hakemuksen 6.7. Miten teillä muilla? Onko hakemus mennyt jo läpi ja pakkaus matkalla/saapunut?