Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me oltiin neuvolan kanssa yhtä mieltä minun päivistä.Olen huomannut, että eri sivustoilla lasketaan eri tavoilla, ja meillä saman lasketun ajan henkilöillä on eri päivät täällä ja täysissä raskausviikoissa
Olen eri paikkojen mukaan joko 4+6 tai 5+0, mutta neuvolan mukaan (soittaessani ajanvarausta) 4+6, niin mennään sillä. On myös helpompi pysyä perässä viikkojen vaihtumisissa, kun se tapahtuu maanantaisin
Eli huomenna pääsee poksumaan täyttä viikkoa![]()
Mä olin myös alunalkaen neuvolan kanssa samaa mieltä, mitään appia en ole erikseen vielä ladannut raskauden seurantaan, mutta netistä eri sivustoilta raskauslaskureihin päiviä laittaessani tulikin eri raskauspäiviä ja yllätyin. Noh, päivä sinne tai tänne, tuskinpa vaikuttaa niin suuresti.Me oltiin neuvolan kanssa yhtä mieltä minun päivistä.Toki neuvolan mukaan la on 15.3. ja listasin tänne 16.3. koska katsoin sen flo:sta. Mutta se varmaan tarkentuu vielä kuitenkin. Tämä tärppikierto meni mulla letrozolilla eli sen takia oli ns oppikirjan mukainen kierto. Helpottaa kyllä huomattavasti laskemista.
![]()