Plussa vai ei?

Joko oot testannut lisää?
Just testasin.. näyttäisi vahvistuvan 🙏🏻

IMG20250707095409.jpg

Ylempi eilisillan kuivunut (laitoin aiemmin tuoreemman kuvan). Alempi tältä aamulta noin 4h pidätyksellä, koska heräsin yölläkin vessaan. Ei ole vahvistunut. Vuotoa ei kuitenkaan vieläkään ole ja tänään ehkä dpo 13 ja kp 28/26. Kierto on ollut 26 päivää tammikuusta lähtien. Alavatsassa on välillä paineentunne ja polttelua kuten kuukautisia edeltävästi. Nännipihat on todella arat. Hain pari apteekin ultraa, kun ne on herkempiä ja varalle myös digin jos kuukautiset ei ala lähiaikoina.
IMG_20250707_113844.jpg
IMG_20250707_113740.jpg

Ylempi dpo8 ja vertailuna alempi dpo7(joka siis täysin nega)
Mun uniset silmät ainaki tuohon muoksttuun saa pienen haamun, näkyykö sinne? Täytyy luonnonvalossa tiirailla paremmin 😍 jos vaan sais nukuttua vielä ennen sitä 🙏

Liitteet

• IMG_5015.jpeg
    IMG_5015.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 166
  • IMG_5016.png
    IMG_5016.png
    2.1 MB · Katsottu: 161
Ylempi dpo8 ja vertailuna alempi dpo7(joka siis täysin nega)
Mun uniset silmät ainaki tuohon muoksttuun saa pienen haamun, näkyykö sinne? Täytyy luonnonvalossa tiirailla paremmin 😍 jos vaan sais nukuttua vielä ennen sitä 🙏

Näkyy jotain tosi hailakkaa! 😍

Näkyy jotain tosi hailakkaa! 😍
On niin aikaiset dpot vielä kuitenkin että nytkin päivänvalossa sai kyllä pyöritellä ja tiirailla ja siltikin varmaan osittain viivalasit tulee esiin 🤭😂 Mies sanoi että no mitä nyt, parin päivän päästä uudelleen vai? (😆😆😆) totesin että no illalla 🤣🤣 Ja toki haen huomisaamuksi apteekin ultrat varmistukseksi 🙏

Aamulla digi 1-2 viikkoa. Edellisten kuukautisten ja kierron pituuden mukaan arvioisin, että hedelmöitys on tapahtunut ovulaatiokipujen aikoihin/juuri jälkeen joten tänään olisi dpo14.
👍👍👍👍
mä kun käytin nyt laskuria niin antaa tyhjennyspäivästä hedelmöityksestä laskettuna ihan eri lasketun. Kumpaa sit käyttäis en tiedä? Jos nää mun haamulaiset alkaa vahvistuu.

👍👍👍👍
mä kun käytin nyt laskuria niin antaa tyhjennyspäivästä hedelmöityksestä laskettuna ihan eri lasketun. Kumpaa sit käyttäis en tiedä? Jos nää mun haamulaiset alkaa vahvistuu.
Neuvola taitaa laskea aina vuodosta lasketunajan eli varmaan sit tyhjennyspäivästä tuossa tilanteessa. 🤔 Mulla toisen kohdalla laskettiin keskenmenovuodon alkamisesta, kun ei tullut välissä menkkoja vaan raskauduin heti perään. Ja toki sit ultralla vahvistuu jos sinne asti pääsee. 🤗 Varhaisultraan toki, kun mentiin kysyttiin ennen sitä myös onko hedelmöityspäivä tiedossa, mutta sitten nuo kunnallisten ultrat menee neuvolan viikkojen/lasketun ajan mukaan.

👍👍👍👍
Mulla on vähän samankaltainen tilanne. Lyhyt kierto ja suht myöhäinen ovulaatio. Jotenka kuukautisista laskettuna oisin pari päivää pidemmällä, kuin oikeasti todellisuudessa varmaankin olen. La joko 15.3. Tai 17.3. Varhaisultran meinasin varailla johonki viikolle 8, jotta näkee onko siellä ketään ja onko oikeassa paikassa.

Noniin. Kaipaan uusia silmiä ja ajatuksia (vaikka vähän turhaa tässä vaiheessa edes analysoida, mutta minkäs teet)

Mulla siis ollut jo muutamana päivänä taas aika selkeitä raskausoireita. Tänä aamuna pahoinvointi palasi jälleen kuvioihin. Lisäksi vatsaa jomottelee ja nippailee jatkuvasti, mutta menkoista ei tietoakaan.

Tyhjennyksestä reilu 3vk, en ole saanut ovista kiinni eli ei tietoa onko sitä ollutkaan. Sunnuntaina rtestistä nega, nyt äsken tehty uusi testi oireiden takia ja ihan kuin siinä näkyisi joku haamulainen taas?

Kysymys kuuluukin: onko teidän mielestä näissä kahdessa testissä jotain eroa? Ylempänä sunnuntain negatesti ja alempana uusin. Omaan silmään jotain siinä taas näkyy… Sitä en tiedä, jos hcg:ta vielä kehossa on vähän että voisiko testituloksissa olla pientä vaihtelua senkin takia, koska kuitenkin tämä uusinkin on siinä ja siinä näkyykö siinä edes mitään. Ajattelin testata uusiksi parin päivän kuluttua ellei menkat ala ennen sitä. Mutta nyt kaipaisin mielipidettä että sekoanko totaalisesti vai onko näissä eroa…😅

IMG_1537.jpeg

IMG_1555.jpeg

Noniin. Kaipaan uusia silmiä ja ajatuksia (vaikka vähän turhaa tässä vaiheessa edes analysoida, mutta minkäs teet)

Mulla siis ollut jo muutamana päivänä taas aika selkeitä raskausoireita. Tänä aamuna pahoinvointi palasi jälleen kuvioihin. Lisäksi vatsaa jomottelee ja nippailee jatkuvasti, mutta menkoista ei tietoakaan.

Tyhjennyksestä reilu 3vk, en ole saanut ovista kiinni eli ei tietoa onko sitä ollutkaan. Sunnuntaina rtestistä nega, nyt äsken tehty uusi testi oireiden takia ja ihan kuin siinä näkyisi joku haamulainen taas?

Kysymys kuuluukin: onko teidän mielestä näissä kahdessa testissä jotain eroa? Ylempänä sunnuntain negatesti ja alempana uusin. Omaan silmään jotain siinä taas näkyy… Sitä en tiedä, jos hcg:ta vielä kehossa on vähän että voisiko testituloksissa olla pientä vaihtelua senkin takia, koska kuitenkin tämä uusinkin on siinä ja siinä näkyykö siinä edes mitään. Ajattelin testata uusiksi parin päivän kuluttua ellei menkat ala ennen sitä. Mutta nyt kaipaisin mielipidettä että sekoanko totaalisesti vai onko näissä eroa…😅

View attachment 145858
View attachment 145859
Mun silmään alemmassa näkyy jotain, kun taas ylemmässä tosiaan ei. 🧐 Mutta onko sit haamulainen vai viivanpaikka sitä en tiiä. 😅 Toivottavasti testit selkenee ja pian saisitte uuden plussan! 🥹😍

View attachment 145858
View attachment 145859
Tossa alemmassa jotain kyllä näkyy. 🤔 Toivottavasti on plussan alku! ❤️

Itsellä ei dpo:sta tietoakaan. Voi olla mitä vain dpo1-dpo8 väliltä. 🤣 No tein kumminkin testin kun hain muutaman apteekista. En malttanut olla tekemättä toki olisin voinut pidempää kuin reilun tunnin pidättää. En tiedä onko viivanpaikka jonka näen mutta jotain luulen ainakin näkeväni. 😆

1000007843.jpg

Tälläinen tuli rfsun herkkään 🤔 (vai näkeekö kukaan muu mitään? 🙈) pc ja normi rfsu näyttää negaa.
Kävin tänään myös hcg verikokeessa, mutta tulos tulee vasta huomenna iltapäivällä 😬

Liitteet

• 20250708_155320(0).jpg
    20250708_155320(0).jpg
    1.4 MB · Katsottu: 103
Tälläinen tuli rfsun herkkään 🤔 (vai näkeekö kukaan muu mitään? 🙈) pc ja normi rfsu näyttää negaa.
Kävin tänään myös hcg verikokeessa, mutta tulos tulee vasta huomenna iltapäivällä 😬
Kyllä tuossa jotain näen jotain hitusen punertavaakin! 🙊

Kiitos vastauksista, ainakin siis muut näkee saman kuin minä, oli kyseessä sitten mitä hyvänsä 😅 Aika näyttää.

@Kali Nään samanlaista hailuraa mitä tuossa omassa. Toivotaan sinnekin vahvistumista 🫶🏻

Takaisin