Kuuntelemme, emme tuomitse

En ole ikinä pessyt ikkunoita! Ei vaan ole ollut motia tai jaksamista, lisäksi pelkään korkeita paikkoja, olen kömpelö ja lyhyt.

Minäkään en ole koskaan pessyt ikkunoita. 😅 Tilataan se aina keväisin jostain siivousfirmasta. Ihan hirveä homma ja vaatisi sen, ettei lapsi ole vieressä säätämässä, enkä todellakaan useamman tunnin tuhlaa lapsivapaata aikaa siivoamiseen, herranen aika. 🙈

En kyllä mäkään ole koskaan pessyt ikkunoita. 😆 Ei ne kyllä vielä likaset tässä kämpässä ole kai kun viime vuonna oli ikkunaremontti...

Mekin ollaan pesty ikkunat vaan muutettaessa. 🙊Juurikin tuo säätö lasten kanssa plus tavaroiden siirtely eli mun huonekasvit.😅

Siivousaiheeseen liittyen. Luutuan ehkä kerran vuodessa lattiat🫠 mulla on huono moppi ja sillä on raskas mopata ja käsin pitää moppi aina laittaa saaviin ja puristaa kuivaksi. Joten en luutua 😃

Itsellä tuli viime kesänä loppuraskauden siivousvimmassa myös pestyä ikkunat, tosin vaan sisäpuolelta... Tänä vuonna taitaapi jäädä tekemättä. Muutenkaan en tykkää liian puhtaista ikkunoista, kun linnut sitten törmäilevät niihin 😕

Siivousaiheeseen liittyen. Luutuan ehkä kerran vuodessa lattiat🫠 mulla on huono moppi ja sillä on raskas mopata ja käsin pitää moppi aina laittaa saaviin ja puristaa kuivaksi. Joten en luutua 😃

Mekin mopataan ehkä kerran vuodessa. Lisäksi imuroidaankin harvoin. Usein vaan lakaistaan sen sijaan.

En minäkään jaksa mopata, kun meillä on mattoja hankalissa paikoissa.

Ikkunoita pestään lähinnä syksyisin. ( Mies pesee, koska tässä taloyhtiössä on ikivanhat, todella hankalat ikkunat. Niissä ei siis ole kahvoja, vaan ikkunat joutuu avaamaan sellaisilla ihmeen ruuvattavilla jutuilla. Lisäksi väleistä on löytynyt vaikka minkä höttiäisen pesiä. Samalla on pakko myrkyttää ikkunoiden välit, jotta niitä pesiä ei tule lisää)

Ei mekään viedä roskia joka päivä ( taloyhtiössä on Bio- muovi- pahvi/jartonki, lasi ja metalli ja sekajäte erikseen) . Bio viedään usein, koska muuten roskat alkavat homehtua. Lasia ja metallia ei juuri tule, mutta muovipakkauksia senkin edestä.

Huvittavaa on, että yksi tässä yhtiössä halusi, että biojäte käärittäisiin ensin sanomalehteen… No, sähköisiin lehtiin on vähän vaikea kääriä mitään 😅

Inhoan koulun joulujuhlia ja kevätjuhlia. Muutenkaan en halua mennä kouluun, ellei ole täysin pakko. Vanhempainilloissa en käy ikinä.

Minua ärsyttää suuresti ihmiset, jotka suoltaa somessa jatkuvaa positiivisuuspaskaa. Kokoajan kaikki on mahtavaa, elämä on täynnä mahdollisuuksia, sukulaiset on ihania, paska sääkin on ihana ja maadoittava kokemus yms. Tarkoitus on kai tsempata muita löytämään hyviä asioita elämästään ja jakaa positiivista energiaa, mutta tuollainen on feikkiä ja tekee vain muille kurjan olon.

Inhoan koulun joulujuhlia ja kevätjuhlia. Muutenkaan en halua mennä kouluun, ellei ole täysin pakko. Vanhempainilloissa en käy ikinä.

Minua ärsyttää suuresti ihmiset, jotka suoltaa somessa jatkuvaa positiivisuuspaskaa. Kokoajan kaikki on mahtavaa, elämä on täynnä mahdollisuuksia, sukulaiset on ihania, paska sääkin on ihana ja maadoittava kokemus yms. Tarkoitus on kai tsempata muita löytämään hyviä asioita elämästään ja jakaa positiivista energiaa, mutta tuollainen on feikkiä ja tekee vain muille kurjan olon.
Joo no just tuo yli positiivisuus on syy miksi en somea käytä enään. En itsekkään kestä sellaista yhtään. Itsellä juuri tulikin lähinnä kurja olo niistä liioitelluista positiivisista jutuista. Melkeinpä sellainen et mikä mussa on vikana kun en sillä tavalla pysty ajattelemaan... 😵‍💫

Sama täällä. Totta kai voi jakaa hyviä juttuja, mutta pelkkä päälle liimattu onnellisuus on - kuten sanoit, feikkiä. Ei kenenkään elämä voi olla pelkkää onnea ja auvoa. Ja vaikka sen tietää, tulee itselle josku epäonnistunut olo. Vaikka sen tietää että se on vaan se kiiltokuva, mikä somessa näkyy. Ongelmat pidetään tiukasti salassa ja siivotaan just se nurkka, missä kuvataan.

Takaisin