Maaliskuisten plussatestien kuvia

En pystynyt jatkamaan samoilla testeillä testausta tänään, kun oon ulkomailla.. vielä yksi samanlainen testi säästetty huomiselle, niin toivottavasti pystyisi nähdä hyvin "nousua" jos sitä on ollakseen.

Tämän aamuinen (dpo15) testi ylhäällä 😊 kyllä se alkaa näyttää jo "selkeämmältä" plussalta, mutta luulen, että on herkempi testi. Tuntuu vaan niin oudolta, että dpo15 testi yhä näin haalea.

Liitteet

• 20250629_054407.jpg
    20250629_054407.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 57
Muokattu viimeksi:
Tämän aamuinen (dpo15) testi ylhäällä 😊 kyllä se alkaa näyttää jo "selkeämmältä" plussasta, mutta luulen, että on herkempi testi. Tuntuu vaan niin oudolta, että dpo15 testi yhä näin haalea.
Toi ylin näyttää kyllä mun silmään tosi lupaavalta vaikka herkempi testi voikin tietty selittää. Mä jännitän täällä sun puolesta saman testityypin tulosta 👍 Taidan mennä taas vessaan tuijottelemaan omia kuivuneita testejä jos se vähän rauhoittaisi.

Minäkin uskaltaudun nyt tänne, vaikka menetysten takia päällimäinen tunne on pelko. Meillä on kahden vuoden aikana takana neljä keskenmenoa ja yksi kkm. Nyt oon jo viikon aavistellut raskautta, mutta testin tekeminen pelotti. Tänään dpo17 testiin ilmestyi selkeä viiva, vaikka tein testin päivällä. Nyt tunteet on todella sekavat, mutta kaiken pelon keskeltä silti toivon niin kovasti, että tämä pikkuinen pysyisi matkassa ❤️ En nyt kuvaa saanut tässä jostain syystä näkymään, mutta lähes yhtä tummat viivat jo on ❤️

Muokattu viimeksi:
Heikko hetki koitti ton ruskean tuhruilun vuoksi 🤣
Haaleampi lauantailta (4+0) ja vahvempi tänään (4+2). Luulenpa että teen loppuviikosta (tai aiemmin🤣) vielä niin nään haalistuneeko vai vahveneeko. Miten olinkaan unohtanut kuinka hirveetä aikaa nää ekat viikot on 😵‍💫

Liitteet

• IMG_2184.jpeg
    IMG_2184.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 56
Heikko hetki koitti ton ruskean tuhruilun vuoksi 🤣
Haaleampi lauantailta (4+0) ja vahvempi tänään (4+2). Luulenpa että teen loppuviikosta (tai aiemmin🤣) vielä niin nään haalistuneeko vai vahveneeko. Miten olinkaan unohtanut kuinka hirveetä aikaa nää ekat viikot on 😵‍💫
Voisko olla kiinnittymisvuotoa vielä🤔 mulla tuli kp 25 (3+4) ja enemmän ko pari tippaa. Kierto keskimäärin ~26päivää

Onnittelut kaikille plussanneille 😍!
Tarrasukkia kaikille ❤️

Liityn myös varovasti tänne maaliskuisiin, laskettu olisi todennäköisesti joskus 13.3 tienoilla jos kaikki menee hyvin.
Nyt on menossa dpo 11 (3+3) ja on kyllä vielä epäuskoinen olo että ollaanko tässä oikeasti raskaana 😍 plussasin toissapäivänä. Tässä tän päivän testi ja digi eiliseltä 1000040078.jpg1000040068.jpg

Onnittelut kaikille plussanneille 😍!
Tarrasukkia kaikille ❤️

Liityn myös varovasti tänne maaliskuisiin, laskettu olisi todennäköisesti joskus 13.3 tienoilla jos kaikki menee hyvin.
Nyt on menossa dpo 11 (3+3) ja on kyllä vielä epäuskoinen olo että ollaanko tässä oikeasti raskaana 😍 plussasin toissapäivänä. Tässä tän päivän testi ja digi eiliseltä View attachment 145582View attachment 145583
Meil ois sama laskettu mutta mulla vasta tänää dpo 11, kumpikohan laskee väärin 😅

Meil ois sama laskettu mutta mulla vasta tänää dpo 11, kumpikohan laskee väärin 😅
Hahah 😂 mä laskeskelin et jos ovisplussa 18.6
Ovulaatio 19.6
Dpo 1 olis sitten 20.6 niin sit nyt olis dpo 12.
Mutta voi ihan hyvin olla että oon laskenut väärin, ajatuksenjuoksu ei oo ollut ihan terävimmillään lähiaikoina 😂

Hahah 😂 mä laskeskelin et jos ovisplussa 18.6
Ovulaatio 19.6
Dpo 1 olis sitten 20.6 niin sit nyt olis dpo 12.
Mutta voi ihan hyvin olla että oon laskenut väärin, ajatuksenjuoksu ei oo ollut ihan terävimmillään lähiaikoina 😂
Aa no sitte sun laskettu on aikaisemmin ku mulla. Mulla ovisplussa 19.6 ja ovis 20.6 😅 sulla on varmaa päivän aikaisemmin ku mulla laskettu

Takaisin