Huh @Pöllöliini kyllä nää on raastavia päiviä. Kovasti tsemppiä ja jaksamista tulevalle viikolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaan oman mielenrauhan vuoksi kannattaa varata hcg.Mulla on myös nyt tosi epävarma olo. Oon 5+3, mutta clearbluen viikkonäytöllinen digitesti näytti edelleen vaan "raskaana 2-3", eli samaa kuin viikko sitten rv4+3. Mulla on myös leposyke laskenut (oli 65-66, nyt on vaan 63) ja myös aamulämpö oli tänään aiempia päiviä selkeästi matalampi (aiemmat päivät ollu 36.8-9), kun se oli vaan 36.3. Myös nännien aristus on vähentyny selkeesti.
Tuntuu täysin siltä että nyt on menny kesken.. Voi olla että varaan taas hcg-verikokeen.
Viivat lähteneet jo haalistumaan, eli kyllä tää kemialliseksi tällä kertaa jää… mut teille kaikille toivon sydämmeni pohjasta onnistuneita raskauksia.
Ps. Kukaan muu ei sitten saa tulla mun perässä takaisin kuumeileviin, vaan nää muut on mentävä loppuun asti.![]()
Saitko jo tietää tuloksia?Varmaan oman mielenrauhan vuoksi kannattaa varata hcg.
Mulla 5+0 digi näytti 2-3 ja 5+2 sitten 3+. Melkein jo huolestuin.
* * *
Nyt jonottaa labraan, koska kontrolliverikokeet hcg. Ja huomenna jo neuvola. Kuulee tuloksia. Toki katselen niitä etukäteen varmasti..
Ei vielä näy kannassa. Varmaan huomenna on jo ennen neuvolaa. Sinne aika klo 14.Saitko jo tietää tuloksia?
En kyllä tiedä.Tiedättekö, että voiko virtsatietulehdus aiheuttaa niukkaa vuotoa?
Mä jäin miettimään tätäkin vaihtoehtoa.
Ainakin Helsingissä eka käynti varataan aikaisintaan 8+0. Mulla just silloin. Olikohan haarukka 8+0 - 11+0.Mille viikoille olette saanet ensimmäisen neuvolan? Mie sain vasta 8+ jotain. Oon tosi hämmentynyt, että on niin myöhään. Toki tämä on toinen lapsi, mutta edellisestä on jo sen verran aikaa että en kyllä muista mitään. Jotenkin tuli sellainen olo, että jouduin oman onneni nojaan![]()
Mulla on sellainen mielikuva, että ensimmäisen kohdalla kävin ihan todella aikaisin neuvolassa. Käytiin perusasiat läpi sillon ja seuraava käynti oli sitten juuri joskus 8 viikollaAinakin Helsingissä eka käynti varataan aikaisintaan 8+0. Mulla just silloin. Olikohan haarukka 8+0 - 11+0.
Mulla kyllä oli ekan lapsen kanssa ihan sama aikataulu... Ja myös noissa keskenmenneissä, kummassakin ehdin käydä ekassa neuvolassa. Mut voihan näissä olla kuntakohtaisia eroja tai jos on jotain erityistä. Ekalla kerralla nyt ei kuitenkaan muuta ku tsekata perussetit ja kirjoiteta lähetteet yhdistelmäseulaan yms. Mä otin tällä kertaa ihan teams-tapaamisen. Paino ja verenpaineen pitää käydä mittaamassa etukäteen terveysasemalla.Mulla on sellainen mielikuva, että ensimmäisen kohdalla kävin ihan todella aikaisin neuvolassa. Käytiin perusasiat läpi sillon ja seuraava käynti oli sitten juuri joskus 8 viikollaEhkä sitten vaikutti, kun olin silloin kovin epävarma lapsen saamisesta.
Mikä dpo sulla on? Minä vielä niitä leffaviivoja kaipailenMä sain helsingissä ajan 9+0. Aikasemmissa oon käyny 8+ jotain. Mulla oli kans vaihtarina teams mut valitsin paikan päälle ku ei tässä muutakaan ooolin pitkään lomautettuna ja sit jäinki työttömäks ja eipä oo nyt uutta työtä saanut hakemisesta huolimatta
Tein tänään omaks mielenrauhaks vielä pcn liuskan niin tuli kyllä nopeemmin tällä kertaa tulos ja tuli ne ”leffa”viivatIhana ku loppu vihdoin se nuha ja tukkosuus niin jaksaa taas pilatesta
![]()
dpo26 edellinen testi oli dpo20 ja ei ollu vielä sillon. Laitoin tonne testeihin jos haluat käydä kurkkaaMikä dpo sulla on? Minä vielä niitä leffaviivoja kaipailen![]()
Tarkoitatko tätä? Mulle tää testi toiminu paremmin näillä korkeammilla hcg määrillä. Eli tässä ”kääntyy” selkeämmin pc liuskaan verrattuna. Sama homma oli esikoisen raskaudessa. Tää oli eiliseltä eli dpo 19 (ehkä 4+6).Ja pakko vielä kysyä, että onko joku saanut noihin rfsun testiliuskoihin testiviivan vahvempana kuin kontrollin? Oon niin epävarma tästä aiemman keskenmenon takia ja nyt ei ole useampaan päivään vahvistunut testiviiva.
Mulla ensikäynti 10+4Mille viikoille olette saanet ensimmäisen neuvolan? Mie sain vasta 8+ jotain. Oon tosi hämmentynyt, että on niin myöhään. Toki tämä on toinen lapsi, mutta edellisestä on jo sen verran aikaa että en kyllä muista mitään. Jotenkin tuli sellainen olo, että jouduin oman onneni nojaan![]()