Plussa vai ei?

Kyllä ton laskisi jo ihan plussaksi 🌈 onpa outoa, että muilla merkeillä ei näkynyt 😲 mitkä merkit kyseessä? Voihan se olla, että heidän herkät testit ei ole niin herkkiä, kuin mainostavat. Itse tekisin digin, siinä pitäisi jo näkyä "raskaana" jos viiva on noin vahva.
Oli siis clear choice jonka piti olla herkkä jolla en saanut plussaa. Outoa tosin oli että sillä testillä aikaisemmin lauantaina sain haalean toisen viivan. Toi oli taas jotain halppis testejä joita ostin raskauskeijusta joilla en kyllä ole viivanpaikkojakaan saanut ennen että tiedä sitten. 😱 No pitänee hakea digi apteekista ja olla hetki juomatta paljoa ja käymättä vessassa ennen kun teen sen.

Toinen ei herkkä testi joka oli kotelossa mutta otin pois niin sain paremman kuvan. 😭
1000007171.jpg

Mahtavaa!!!😍
Teen vielä sen digin muutaman tunnin päästä jos se on positiivinen niin ehkä sitten uskon. 🙈 Jos se on nega niin sitten en tiedä mitä ajatella. Yritän nyt kumminkin liikaa olla miettimättä asiaa. Eihän siihen tulokseen nyt enään kumminkaan voi vaikuttaa. 😔 Että se on mitä on, outoa lähinnä jos nega kyllä..

Teen vielä sen digin muutaman tunnin päästä jos se on positiivinen niin ehkä sitten uskon. 🙈 Jos se on nega niin sitten en tiedä mitä ajatella. Yritän nyt kumminkin liikaa olla miettimättä asiaa. Eihän siihen tulokseen nyt enään kumminkaan voi vaikuttaa. 😔 Että se on mitä on, outoa lähinnä jos nega kyllä..
Luulisi senkin olevan jo positiivinen kun nuo pari testiä on noin selkeitä eivät ole edes herkkiä testejä! 🤗 Minullakin oli tosi haaleat viivat ekoissa ja silti sain digiin positiivisen eli toivon, että sullakin käy näin!!! 🥳😍

Luulisi senkin olevan jo positiivinen kun nuo pari testiä on noin selkeitä eivät ole edes herkkiä testejä! 🤗 Minullakin oli tosi haaleat viivat ekoissa ja silti sain digiin positiivisen eli toivon, että sullakin käy näin!!! 🥳😍
Ei ollut positiivinen digi. En tiedä sitten pidätinkö liian vähän aikaa, joinko liikaa nesteitä vai onko se tosiaan nega.. Tein sen viikko näytöllisen. ☹️

Ei ollut positiivinen digi. En tiedä sitten pidätinkö liian vähän aikaa, joinko liikaa nesteitä vai onko se tosiaan nega.. Tein sen viikko näytöllisen. ☹️
No höh. 🥺 Mutta viikko digihän ei ole yhtä herkkä, kuin esim se minkä minä tein tai niin olen ymmärrä eli jospa pidätysaika ei riittänyt vaan nyt tai laimea näyte.🤔 On niin aikaista vielä, että voi olla paljonkin merkitystä sillä milloin tekee testin, joten hyvin voi olla, että vain siksi oli nega. 🤗

No höh. 🥺 Mutta viikko digihän ei ole yhtä herkkä, kuin esim se minkä minä tein tai niin olen ymmärrä eli jospa pidätysaika ei riittänyt vaan nyt tai laimea näyte.🤔 On niin aikaista vielä, että voi olla paljonkin merkitystä sillä milloin tekee testin, joten hyvin voi olla, että vain siksi oli nega. 🤗
Ahh okei, no olisi varmaan pitänyt sellainen herkempi ostaa. Oli vaan tuolla lähi apteekissa joku tarjous noista viikko digeistä niin siksi niihin sorruin. 😂 Ja join kyllä ison kupillisen kahvia. Että se kai voi vaikuttaa siihen.. Pitänee kai huomenna aamulla tehdä uusiksi. Kun tuntuu etten pysty hirveän kauaa pidättelee tai olla juomatta nyt. 😆 Onneksi ostin kaksi mutta voisi kyllä sen herkemmänkin testin ostaa varmuuden vuoksi.

Viikkonäytöllisen herkkyys:

Liitteet

• ciUSpKBRf29SIe4dAkrIPgyDrUCkgWGV_med.jpg
    ciUSpKBRf29SIe4dAkrIPgyDrUCkgWGV_med.jpg
    49.4 KB · Katsottu: 139
Hyvä tietää, kiitos! 🤔 Toivon että sitten tuo näyttäisi aamulla että raskaana. Koska kumminkin tänä aamuna sain haalean toisen viivan liuskatestiin. Niin toivon että iltapäivän testissä en vain ollut tarpeeksi pidättänyt kun olin käymättä vessassa n. 1,5 h. Joka toivon mukaan oli lian vähän ja pidempi aika näyttäisi jo plussaa.

Muokattu viimeksi:
Aa okei, mä oon vaan aina nähny infon, että noi ois 25miU ja sit ne toiset ois 10miU. 😊
Mutta toki silti varmasti aikaisessa vaiheessa voi aamu näytteestä olla parempi tehä tai voi näyttää väärin jos laimeampi näyte. 🤗

Moikka! :) Meillä on yritystä 1 vuosi ja 3 kuukautta takana. Nyt testi näyttää kp 27/28-30 tältä.. näkeekö kukaan mitään muuta kuin viivanpaikan? :/

Liitteet

• IMG_7977.jpeg
    IMG_7977.jpeg
    446.8 KB · Katsottu: 182
Moikka! :) Meillä on yritystä 1 vuosi ja 3 kuukautta takana. Nyt testi näyttää kp 27/28-30 tältä.. näkeekö kukaan mitään muuta kuin viivanpaikan? :/
Kyllä mä siinä jotain näen, mutta en osaa sanoa onko vain viivanpaikka vai ei. ☹️ Toivottavasti ei olisi vain viivanpaikka, kannattanee testata huomenna uudestaan?

Tiedä sitten onko tähänkään luottamista kun dpo14 ja kuitenkin noin haalea tuo testiviiva. Ja digi oli tosin negatiivinen. Tuo oli aamuinen tuossa kuvassa, digin tein äsken. 🥺 Onhan se toki vähäisen ehkä vahvempi viiva kuin lauantaina jolloin ekan plussan sain. 😭 Pelottaa vaan niin hirveästi että jotain pielessä.

1000007192.jpg

Tiedä sitten onko tähänkään luottamista kun dpo14 ja kuitenkin noin haalea tuo testiviiva. Ja digi oli tosin negatiivinen. Tuo oli aamuinen tuossa kuvassa, digin tein äsken. 🥺 Onhan se toki vähäisen ehkä vahvempi viiva kuin lauantaina jolloin ekan plussan sain. 😭 Pelottaa vaan niin hirveästi että jotain pielessä.

View attachment 144289
Hyvältä näyttää!

Katso tääkin: https://forum.vau.fi/threads/kuvakollaasit-positiivisista-raskaustesteistä.1601911/
Jollain ollut dpo15 kans haalea! :)

Hyvältä näyttää!

Katso tääkin: https://forum.vau.fi/threads/kuvakollaasit-positiivisista-raskaustesteistä.1601911/
Jollain ollut dpo15 kans haalea! :)
Kiitos!! 🩷 Nuo kuvat lohdutti kun olen ollut siinä luulossa että dpo14 pitäisi olla jo vahvempi. Hyvä tietää että se voi myöhemminkin vahvistua. Vaikea arvioida kun vähän eri testejä tehnyt ja se että digi näyttää negatiivista epäilyttää myös paljon. No ehkäpä jos maltan olla tekemättä uutta digiä kuin vaikkapa esimerkiksi viikonloppuna.

View attachment 144289
Hormonin nousu on niin yksilöllistä että kannattaa olla rauhassa ja testata vielä tosiaan aamunäytteestä digillä joku päivä! 🤗 Ja tosiaan niin pitkään, kun vuotoa ei näy ja testissä on viiva, niin olet raskaana! 💕 Koska ei tuokaan mikään viivanpaikka ole vaan ihan viiva. Ja viivan vahvuutta ei liikaa kannata kytätä, koska ei voi tietää tosiaan miten itsellä se hormoni nousee. 😇

View attachment 144289
Dpo14 on tosi usein vielä haalea, tuokin näyttää saman vahvuiselta jonka esikoisesta testasin.

Onhan tuo @aamusade ihan selvä plussa kuten Tipsi89 myös sanoi ❤️

HCG:tä on eniten aamuvirtsassa, joten testin tekemineen aamulla helpottaa positiivisen tuloksen saamista. ja vaikka ovulaation olisi testillä varmistanut niin onhan siinä mahdollisuus että ovulaatio on tapahtunut vasta parinkin päivän päästä, koska eikös näin että positiivisen testin jälkeen ovulaatio tapahtuu noin 12-48 tunnin kuluttua 🤔 Oliko kuvassa oleva raskaustesti 25miu?

Takaisin