Viimeisin kotityösi

Imuroin oman makuuhuoneen! Täällä on edelleen (melkein 4 kk muutosta) 70% kämppää työmaana ja tavaravarastona niin kaikenlainen siivoaminen tuntuu saavutukselta 😅

En ole tehnyt tänään mitään, onhan Minun Päiväni. 😂 No hmm, järjestelin vähän pihaa ja vein turhia juttuja varastoon.

Lasketaanko sitä että keräsin käyttöönottopyykätyt lastenvaatteet pyykkitelineestä ja tungin kaappiin ilman minkäänlaista lajittelua tai viikkaamista 😂 mulla on vaatteita kertynyt ties kuinka monessa eri koossa ja tuun hulluksi ajatuksestakin että ne tarttis saada johonkin järjestykseen, varsinkin kun monet on niin vanhoja että kaikki kokomerkinnät hiipuneet pois

Lasketaanko sitä että keräsin käyttöönottopyykätyt lastenvaatteet pyykkitelineestä ja tungin kaappiin ilman minkäänlaista lajittelua tai viikkaamista 😂 mulla on vaatteita kertynyt ties kuinka monessa eri koossa ja tuun hulluksi ajatuksestakin että ne tarttis saada johonkin järjestykseen, varsinkin kun monet on niin vanhoja että kaikki kokomerkinnät hiipuneet pois
Mie tein niiden vanhojen suhteen ihan vaan niin, että vertasin kokoa uusiin silmämääräisesti.

Ja viimeisin kotityö tällä kertaa kaupassakäynti. Kesti kyllä mahdottoman kauan, kun kävin vieraassa kaupassa ja meillä muutoinkin mies hoitaa yleensä sen kaupassakäynnin. 😅

Takaisin