Nyt takana neljä pistospäivää. Laskin, että ennen tsekkausultraa tulen pistämään itseeni Gonalia 2 700 yksikköä. Mietityttää, kun ultra vasta yhdeksän pistospäivän ja noin ison lääkemäärän jälkeen. Tiedän, ettei aiemmin olisi vielä valmista, mutta olisi kiva tietää väliaikatilanne, että mikä määrä ja koko on. Nyt olen täysin mielikuvitukseni armoilla.

Olisin varmaan rauhallisemmin mielin, jos olisi sama hoito ja sama jarrulääke kuin viimeksi.
Viimeksi tsekkaus oli 2 000 yksikön jälkeen, jolloin follit oli vielä turhan pieniä. Toinen ultra oli sitten 2 900 yksikön jälkeen ja silloin päätettiin keräysaika samalle viikolle.
Olen hakenut lääkkeet ultrapäivään asti ja toivon, että pistely loppuisi siihen ja keräys olisi sitä seuraavana päivänä.
Olin viimeksi yllättynyt, että munasolukeräyksen klinikkamaksu oli sama kuin 20 minuutin lääkäriajalla, vaikka tehtiin toimenpide ja sain monenlaista kipulääkettä. Täytyy sanoa, että aika paljon edullisemmaksi tulee tämä hoito nyt kun lääkekatto täynnä ja ultria vähän.